Weet ik.. maar ik heb hier een microzacht toetsenbord... En om die ipv "OPEN" "f5" te laten doen moet ik eerst de F Lock aanzetten (wie heeft dat in GODSNAAM bedacht? als ik iets wil openen doe ik wel ctrl o.. maar goed ik dwaal af..)quote:Op maandag 13 december 2004 18:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ctrl+f5 en f5 werken ook onder vuurvos hoor
agreed, tenzij hij de foto post.quote:
Nee! Thief moet de foto posten, we wachten of de foto van de string met tekst van een staciere, en je moet natuurlijk wel iets van een tafel ofzo erin herkennen, aangezien het examens was.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:05 schreef UFOtje het volgende:
Kan iemand niet even een foto maken, die best als "de" foto door kan gaan?
Dan kunnen we dit trauma misschien wat beter verwerken!![]()
hoelang duurt pfeiffer?quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee! Thief moet de foto posten, we wachten of de foto van de string met tekst van een staciere, en je moet natuurlijk wel iets van een tafel ofzo erin herkennen, aangezien het examens was.
hier kunnen we iets mee!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef guuswhatever het volgende:
haha. hij heeft m egt niet. k ken die gozer.
haha, nee vergeet t maar. wil geen ruzie met m, dan wordt t idd rellenquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
hier kunnen we iets mee!!
-naam
-adres
-huisnummer
-mobielnummer
-e-mail adres
![]()
R-E-L-L-E-N!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Rellen is okay.
* pc-fr34k pakt fakkels alvast.
je had toch alleen fakkelsquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:49 schreef kanaiken het volgende:
[..]
R-E-L-L-E-N!!!
En de hooivorken natuurlijk!
* mrkanarie pakt de hooivork.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:49 schreef kanaiken het volgende:
[..]
R-E-L-L-E-N!!!
van mij mag jequote:Op dinsdag 14 december 2004 22:36 schreef Chriz2k het volgende:
Zal ik een foto van mezelf posten waar ik een geile string aanheb?
avatar genootquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:36 schreef Chriz2k het volgende:
nou... van mij mag je, als je hem hier maar niet post.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:36 schreef Chriz2k het volgende:
Kan alleen een stemvork vinden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:49 schreef kanaiken het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Thief zal nooit meer geliefd worden op dit forum als hij die foto nooit post!
Loser van de maand verkiezingquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:07 schreef El_Bartos het volgende:
wanneer is de volgende stemming voor Loser van de Maand??
ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat Thief een grote kans maakt
Kunnen we hem door bushokjes tieftenquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:28 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]![]()
kan hij als een newbie beginnen
Rot op. Je bent gewoon een lozer met een grote bek over verzonnen wijven die je zogenaamd stiekem op de foto hebt gezet.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:24 schreef Thief het volgende:
Topic word aardig groot!![]()
nja foto komt nog . geduld hebben? of worden jullie gewoon kei hard genaaid![]()
Ik hoop het niet voor jequote:Op woensdag 15 december 2004 00:24 schreef Thief het volgende:
nja foto komt nog . geduld hebben? of worden jullie gewoon kei hard genaaid![]()
Plaats die foto nou maar gewoon. Maar ja dat kan niet, want die foto heb je niet. Volgens mij ben je gewoon een loser die stoer wil doen en er bij wil horenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:24 schreef Thief het volgende:
reden: "het niet nakomen van beloftes tegenover andere users"quote:Op woensdag 15 december 2004 09:46 schreef PeRi het volgende:
Die gozer durft gewoon niet. Permen die hap.[afbeelding]
hequote:Op woensdag 15 december 2004 11:16 schreef Stupide het volgende:
Hij heeft alles gedroomd.
Godver! Nu zit hij ook in mijn hoofdquote:Op woensdag 15 december 2004 11:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
he
gelijk dat KvK liedje in mijn hoofd.. bedankt
"ik heb zo wa, wa, wa, waaaanzinnig gedroomd...."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |