hahahaha maar ik ben toch wel steeds lief hequote:Op zondag 12 december 2004 13:29 schreef Inu het volgende:
Goedemorgen
En Tobi, je was best vervelend idd in het begin
Jajaja, ik ben al wakkerquote:
ja ik kon er niet veel uit opmaken wat je had getyptquote:Op zondag 12 december 2004 13:34 schreef febster het volgende:
[..]
Jajaja, ik ben al wakker
Damn, wat heb ik nu weer gedaan
Gister niet dusquote:Op zondag 12 december 2004 13:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hahahaha maar ik ben toch wel steeds lief he![]()
Waar waren jullie opeens heenquote:
Ja tegen wie zou ik het anders moeten hebbenquote:
Weet ik hetquote:Op zondag 12 december 2004 13:43 schreef febster het volgende:
[..]
Ja tegen wie zou ik het anders moeten hebben?
En tsjaa Toby ik weet niet zelf eens meer waar ik het over had
ooh jaquote:Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Weet ik hetMaar jij was zomaar ineens weg en toen zijn wij maar naar huis gegaan...
Nog commentaar gekregen dak te laat thuis was
en het is Tobi
Ik was om 10 voor 5 thuisquote:Op zondag 12 december 2004 13:49 schreef febster het volgende:
[..]
ooh jaik was naar de boston, nu weet ik het weer, en waarom weet ik eigenlijk ook niet
![]()
Hoe laat was je thuis dan trouwens?
En sorry Tobi
ach lekker boeiend. heb de meest rare varianten gezien. besides mijn baas schrijft het na 5 jaar nog steeds foutquote:Op zondag 12 december 2004 13:49 schreef febster het volgende:
[..]
ooh jaik was naar de boston, nu weet ik het weer, en waarom weet ik eigenlijk ook niet
![]()
Hoe laat was je thuis dan trouwens?
En sorry Tobi
Gelukkigquote:Op zondag 12 december 2004 14:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ach lekker boeiend. heb de meest rare varianten gezien. besides mijn baas schrijft het na 5 jaar nog steeds foutksta ook met toby in de kassa. zolang alles maar goed staat op belangrijke papieren vind ik het best
en Lotte zo zat was ik niet, want ik weet nog precies wat ik allemaal gedaan heb![]()
volgens mij ben je nog een beetje zatquote:
Das op een rare manier altijd, wanneer je denkt dat het alleen maar een kutavond kan worden wordt het altijd superquote:Op zondag 12 december 2004 14:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
volgens mij ben je nog een beetje zatja het was echt super hoor. ben nadat ik in de boston was geweest ff naar de bar2alex gegaan voor een klasgenoot. en vervolgens weer naar de krazy kangaroo naar mijn maten. was echt een topavond, en dat terwijl ik eigenlijk niet eens van plan was om op stap te gaan.
quote:Op zondag 12 december 2004 14:42 schreef febster het volgende:
[..]
Das op een rare manier altijd, wanneer je denkt dat het alleen maar een kutavond kan worden wordt het altijd super
Lig ik lekker te ronken, wordt ik door de politie wakker gebeld ....quote:
leg uit... stout geweest ?quote:Op zondag 12 december 2004 15:12 schreef omegaproject het volgende:
Lig ik lekker te ronken, wordt ik door de politie wakker gebeld ....
Nu ben ik dus té gaar .....
Nee hij wilde een online spelletje gaan spelen, en dat ik dus maar ff moest gaan douchen en eten enzo...quote:
Je hebt duidelijk een hechtere band met de wouten dan ikquote:Op zondag 12 december 2004 15:15 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee hij wilde een online spelletje gaan spelen, en dat ik dus maar ff moest gaan douchen en eten enzo...
Misschien wel vanwege het "keep your friends close but your enemies even closer" principequote:Op zondag 12 december 2004 15:22 schreef kib het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk een hechtere band met de wouten dan ik
Die had echt een spierbal, dudequote:Op zondag 12 december 2004 16:04 schreef blieblie het volgende:
Dat je dan met je zatte hasses vrouwelijke bodybuilders gaat zitten versieren kan ik ook niets aan doen.
Je zei zelf dak mocht zeggen dat je zat wasquote:Op zondag 12 december 2004 14:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ach lekker boeiend. heb de meest rare varianten gezien. besides mijn baas schrijft het na 5 jaar nog steeds foutksta ook met toby in de kassa. zolang alles maar goed staat op belangrijke papieren vind ik het best
en Lotte zo zat was ik niet, want ik weet nog precies wat ik allemaal gedaan heb![]()
Ik ben er dan ook uiterst bedreven inquote:Op zondag 12 december 2004 16:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Je zei zelf dak mocht zeggen dat je zat wasEn dan weet je ook wat voor KUT opmerkingen je allemaal tegen me hebt gemaakt...
Vinden jullie mij krengerig? Tobi wel...
Ohw en het palen was idd best aangenaam jah Flow![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 16:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook uiterst bedreven in.
quote:Op zondag 12 december 2004 16:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
schandaalquote:Op zondag 12 december 2004 17:17 schreef r8ality het volgende:
*ring* "JE MOET WERKEN EPPO!".
"Hu?". *kijkt naar links"
"Ah het is 17.00, ik kom eraan.".
Auwquote:Op zondag 12 december 2004 18:55 schreef blieblie het volgende:
Aaaaauuuuuuw.
Veeg nooit met je vingers waarmee je ui snijdt door je ogen.
seeya@innercityquote:Op zondag 12 december 2004 20:02 schreef gazylady2 het volgende:
*hele snelle tvp
Heb niet alle dagen gespeeldquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 16:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Je zei zelf dak mocht zeggen dat je zat wasEn dan weet je ook wat voor KUT opmerkingen je allemaal tegen me hebt gemaakt...
quote:Vinden jullie mij krengerig? Tobi wel...
okkequote:Ohw en het palen was idd best aangenaam jah Flow![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 16:38 schreef Inu het volgende:
Ohw en het palen was idd best aangenaam jah Flow![]()
Gaan jullie nou net doen alsof jullie met elkaar geneukt hebben?quote:Op zondag 12 december 2004 16:43 schreef blieblie het volgende:
alleen on requestquote:Op maandag 13 december 2004 02:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie nou net doen alsof jullie met elkaar geneukt hebben?
thx .. ik voel me meteen een stuk normalerquote:Op maandag 13 december 2004 07:36 schreef blieblie het volgende:
Bah.... Normale mensen horen nog te slapen op dit tijdstip.
waar werk jequote:Op zondag 12 december 2004 21:39 schreef NaRRaToR het volgende:
kben btw best wel gaar van werken. ik ga eerst ff een doesj nemen om die frietgeur weg te wassen
tosso mensen
quote:# Favoriete film:
coyote ugly, dragonfly en who dreams may come
Zeg mijnheer K. Ansloos ... het was maar een geintje hoorquote:Op maandag 13 december 2004 10:11 schreef blieblie het volgende:
# School/werk:
sph & de mac
Oeeeeeh!!! Welke Mac zou dat zijn?
Die op de Markt, 18 Septemberplein, Woensel, Best of Veldhoven.
quote:
Nie zeurenquote:Op maandag 13 december 2004 10:13 schreef kib het volgende:
[..]
Zeg mijnheer K. Ansloos ... het was maar een geintje hoor
Gaof!quote:Op maandag 13 december 2004 09:41 schreef kib het volgende:
http://www.cu2.nl/browse.php?id=1008181
nietje !
check die email
werken tot 1 uur dan bespreking op school .. hopelijk duurt dat niet al te langquote:Op maandag 13 december 2004 10:28 schreef Inu het volgende:
Bleergh...dalijk weer collegeWordt dus tot 5 uur op school rondhangen en proberen wat te leren...
Welk vak?quote:Op maandag 13 december 2004 11:12 schreef kib het volgende:
[..]
werken tot 1 uur dan bespreking op school .. hopelijk duurt dat niet al te lang![]()
Pro-aightquote:Op maandag 13 december 2004 11:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Welk vak?
Duurt in het algemeen niet langer dan 10 min.
Behalve als je fraudeert![]()
Zie ik daar Anke nou op de foto?quote:Op maandag 13 december 2004 09:41 schreef kib het volgende:
nietje !
check die email
Dat meende ik ook te zien jaquote:
quote:Op maandag 13 december 2004 09:41 schreef kib het volgende:
nietje !
check die email
quote:Op maandag 13 december 2004 13:21 schreef omegaproject het volgende:
[..]![]()
anders staan Josef en die lelijke dikke koe (zijn ex-vriendin) op die bovenste foto
oe, succes dan!quote:Op maandag 13 december 2004 13:18 schreef Inu het volgende:
Sow, ff snel een frutpc gejat![]()
Maar waarom moet je photoshoppen dan, Okke? Dat wil ik ook wel doen als werk
Nu ga ik even proberen te leren...woensdag tentamen...
Kmoet ff wat headers en knopjes verbouwen.quote:Op maandag 13 december 2004 13:18 schreef Inu het volgende:
Sow, ff snel een frutpc gejat![]()
Maar waarom moet je photoshoppen dan, Okke? Dat wil ik ook wel doen als werk
Nu ga ik even proberen te leren...woensdag tentamen...
huiliequote:Op maandag 13 december 2004 14:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kmoet ff wat headers en knopjes verbouwen.
Maar Photoshop 5.0 is ruk.
En PNG'tjes houden zich niet aan de kleurstandaarden.
Josef als in ex-huisgenoot van Joost jaquote:Op maandag 13 december 2004 14:01 schreef blieblie het volgende:
Jozef als in Joost en dan achter die Anita en der vriend?
Aahja... Ik bedoel dezelfde op de foto.quote:Op maandag 13 december 2004 14:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Josef als in ex-huisgenoot van Joost ja
Je ziet net een deel van zijn voorhoofd en ogen
Ja ... dat kan je wel zeggen jaquote:Op maandag 13 december 2004 14:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Aahja... Ik bedoel dezelfde op de foto.
Tis wel een verzameling enge mensen overigens.
rijden denk ik rond tienen aan...en wat ik aan doequote:Op maandag 13 december 2004 10:25 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
hoelaat gaan jullie?
wat doe jij aan?
k moet nog ff een like-las-vegas-truitje shoppen eik..
Dat danst echt erg fijn jaquote:Op maandag 13 december 2004 14:19 schreef blieblie het volgende:
Ga gewoon als Toerist naar Innercity.
Korte broek, fout slobber tshirtje, vissershoedje, fototoestel op je buik, huge rugzak op je rug.
Zo loopt 90% van de mensen rond op "The Strip".
waa jij bent echt gekquote:Op maandag 13 december 2004 14:19 schreef blieblie het volgende:
Korte broek, fout slobber tshirtje, vissershoedje, fototoestel op je buik, huge rugzak op je rug.
Nee man, tuurlijk nietquote:Op maandag 13 december 2004 14:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je gaat der toch nie heen om te dansen??
Das geen LV thema.quote:Op maandag 13 december 2004 14:37 schreef Partygurl het volgende:
Ga mee zou ik zeggen mjah is uitverkocht
29januari gaan we met zn allen naar xqlusive oke
Mag jij een hoedje op
Patsah, met je Amerikaquote:Op maandag 13 december 2004 14:19 schreef blieblie het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2004 14:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Patsah, met je Amerika
En het leren is niet gelukt.... Toch maar weer de stad ingegaanNu vanavond ff essay afbouwen en morgen inleveren en dan weer terug naar huis om te leren en daarmej gelijk een college skippen
Uni is echwel moeilijk
Welke meet?quote:Op maandag 13 december 2004 15:09 schreef daNpy het volgende:
Woei, er gaan al een hoop mensen mee naar onze volgende meeting
Nog meer meiden mensen die gezellig mee willen?
Nou en?quote:Op maandag 13 december 2004 15:17 schreef blieblie het volgende:
[..](Erg he
) .
Maareh, dan moet je morgenavond leren......
is't nou wel helemaal uitverkocht?quote:Op maandag 13 december 2004 14:37 schreef Partygurl het volgende:
Ga mee zou ik zeggen mjah is uitverkocht
29januari gaan we met zn allen naar xqlusive oke
Mag jij een hoedje op
Jep is uitverkochtquote:Op maandag 13 december 2004 15:22 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
is't nou wel helemaal uitverkocht?
want wij hebben nog een half kaartje over.. kennen we misschien mensen daar blij maken
wow! heb net een kei leuk haltertruitje gekocht!![]()
quote:
Argh.... mijn Nederlands, wat doe jequote:Op maandag 13 december 2004 11:26 schreef riceboy het volgende:
Zo ik hep nu eindelijk fotos gemaakt met [/b]me kamaraad[/b]!
ik heb al de ramen laten verdonkeren en een mooie antenne. felgen hep ik geen geld voor dus ik hep me mooie bling bling velgies gekocht het staat echt vet! kijk zelf maar!
ik heb al een tijdje me sebering uitlaatje, hij zit nog wel wat laag bij de grond maar echt er komt mooi geluit uit!
hier me mooie raambant, de R van power die is rood die moet ik nog even zwart of blauw maken maar het staat al best vet man!
[afbeelding]
me ramen en mooie stikker!
[afbeelding]
me wieldoppies, lijkt echt vet zeker als de auto rijd dan lijken het net echte felgen.
[afbeelding]
en ik hep ook een mooie andere antenne, voor een hele mooie ontvangst van me radio, ik hep een mooie poineer radio
[afbeelding]
[afbeelding]
ik hep vette stoelhoezen gekoch bij de autostyle winkel en het staat best mooi en ik hep ook neo verligting in de auto maar dat moet ik nog wel wat wegwerken maar snachs staat dat supercool
[afbeelding]
hier me poineer radio met de neonen me JBL basbox met versterker die hep ik tweedehans gekocht maar echt mooi geluid joh de buren kunne goed meegeniete!
[afbeelding]
[afbeelding]
ik hep nu eers niks meer in bestelling want het gelt is op misschien wil ik nog andere felgen en daarna ga ik met me pappe kijken voor een andere luchtfilter want die konde we niet krijge hier in de buurt mja het gelt is toch op dusssss.
wat vinde jullie ervan
quote:Op maandag 13 december 2004 15:27 schreef gazylady2 het volgende:
met z'n negenen met de trein.. zouden eik eerst met z'n twaalven gaan.. zijn van plan rond een uur of negen de bus hier te hebben, moeten we vanavond nog ff afspreken.. k heb volgens mij ook nog een hele zooi dezelfde zonnebrillen liggendus als je een stel mensen met een rare bril ziet lopen..
![]()
Inderdaad, wat een enorme kneus. En het zelf niet doorhebben.quote:Op maandag 13 december 2004 15:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
[..]
Argh.... mijn Nederlands, wat doe je.
Hier gaan AL mijn haren van overeind staan.
Fuck hey, het verbaast me dat hij uberhaupt het aanknopje van zijn pc kan vinden en foutloos fokforum in zijn browser krijgt getypt.
Jullie gaan met minimaal 200 man?quote:Op maandag 13 december 2004 15:36 schreef Partygurl het volgende:
Ik en een jurk, d8 t nie
Ik ga met een groep uit Geldrop, alleen die gaan met de bus en wij gaan met zn 2e met de auto want hebben pas vrijdag kaartje gehaald
En wij iets van hetzelfde? 99% van met wie we gaan zijn jongens
Maar ik en von zullen wel ongeveer hetzelfde aanhebben
Nee die hebben een bus met zn allen en dies volquote:Op maandag 13 december 2004 15:39 schreef gazylady2 het volgende:
haha ja... maar ben je wel meteen ready-to-get-married...
maar kan je geen ov kaartje meer kopen dan of wat bedoel je
iets van dezelfde assecoires kan ook..![]()
http://www.developingwebs.net/html/hexgen.phpquote:Op maandag 13 december 2004 14:16 schreef blieblie het volgende:
Weet hier iemand een site waar je RGB waardes invoert waarna de HTML code van de kleur eruit rolt?
PS5 ondersteunt die functie nog niet.
Nej, kan morgen nog leren en woensdag heb ik pas om 2 uur tentamen... En het enige wat ik moet leren zijn 10 blaadjes aantekeningen...quote:Op maandag 13 december 2004 15:17 schreef blieblie het volgende:
[..](Erg he
) .
Maareh, dan moet je morgenavond leren......
Ik moet de mijne ook nog halen inderdaad.quote:Op maandag 13 december 2004 16:03 schreef gazylady2 het volgende:
heb net m'n allerlaatste OV gehaald
Ik moet mijn allerlaatste OV maar eens ophalen... Keb alleen geen pasfoto'squote:Op maandag 13 december 2004 16:03 schreef gazylady2 het volgende:
heb net m'n allerlaatste OV gehaald
gohquote:Op maandag 13 december 2004 18:19 schreef blieblie het volgende:
Ik heb jouw telefoonnummer ook Inu.
willekeurige friettent in het dorpquote:
XQ Pavo ga ik niet heen wel naar In Qontrol 2012quote:Op maandag 13 december 2004 09:25 schreef Partygurl het volgende:
Bluh naar school gaan voor 2 uurtjes is kut.
Straks kaartjes halen voor xqlusive
Laten we daar es een ehvmeet houden
jij hebt het wel te pakken het, het gefeest!quote:Op maandag 13 december 2004 18:34 schreef Partygurl het volgende:
Alle duivuh op de dammm
Welkequote:Op maandag 13 december 2004 18:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
willekeurige friettent in het dorp
[..]
XQ Pavo ga ik niet heen wel naar In Qontrol 2012kaartje ga ik deze week halen.
en je bedoeld toch niet die stations-parkeerplaats-hanggroep-jeugd of wel. Niet dat dat negatief is bedoeld hoor, maar zie ze gewoon vaak staan daar als wij in t park zitten met een biertje om de hond uit te laten. die waren ook naar Qlimax meen ik met zijn allen.
welke groep dan want dat is de enige groep die ik uberhaupt ooit naar feesten zie gaan met de bus :Squote:
nee niet wit, meer lichtgeelquote:Op maandag 13 december 2004 19:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij zit op een hoek en hij is wit dacht ik en ze hebben groene schorten
quote:Op maandag 13 december 2004 19:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij zit op een hoek en hij is wit dacht ik en ze hebben groene schorten
Het einde van het jaar is tot de 31equote:Op maandag 13 december 2004 19:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee niet wit, meer lichtgeelen ja we hebben groene sloven(tot het einde van het jaar. nog 1 week dus)
Koekje erbij?quote:
vanaf volgende week zijn we gesloten tot aan 2 januariquote:Op maandag 13 december 2004 19:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Het einde van het jaar is tot de 31eEn het is nu de 13e, is dus geen 1 week
Toch niet Cafetaria Bogardeind hequote:Op maandag 13 december 2004 19:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Koekje erbij?
[..]
vanaf volgende week zijn we gesloten tot aan 2 januari
Neppertsquote:Op maandag 13 december 2004 19:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Koekje erbij?
[..]
vanaf volgende week zijn we gesloten tot aan 2 januari
neequote:Op maandag 13 december 2004 19:11 schreef amaranta het volgende:
ow das beter of nie nar?
Hey, is het nu die op de hoek daar bij het bogardeind of niet? As in 040-2862701quote:Op maandag 13 december 2004 19:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
neenu kan ik geen extra uren maken
en mis ik een hoop inkomsten in een toch al dure maand...
wie dan? ankie? ellen? anita?quote:Op maandag 13 december 2004 19:12 schreef Partygurl het volgende:
[..]ken meisje dat daar werkt, ofja kennen, vriendin van me is vriendin van haar
quote:Op maandag 13 december 2004 19:12 schreef febster het volgende:
[..]
Toch niet Cafetaria Bogardeind he?
quote:Op maandag 13 december 2004 19:13 schreef Inu het volgende:
[..]
NeppertsMIsschien wil iemand wel friet voor zn kerstdiner
ja en jullie zijn die knakkers die altijd bestellingen op het laatst komen plaatsen met een verhoerde telefoon.quote:Op maandag 13 december 2004 19:16 schreef febster het volgende:
[..]
Hey, is het nu die op de hoek daar bij het bogardeind of niet? As in 040-2862701?
24ste gaan we dicht. njah 24ste zijn we open tot 18:00 en dan gesloten tot 2 januari. jullie moeten zeker allemaal balans enzo gaan opmaken(kutkarwei). dus als je beetje op tijd bent met bestellen kan er misschien iets geregeld worden.quote:Op maandag 13 december 2004 19:19 schreef febster het volgende:
Hmm ik ben altijd die persoon die zaterdag rond 5 uur belt en dan standaard zegt "met mij"(Ooh, en we hebben kut telefoons sorry voor de verneukte zooi altijd
)
Jullie friet is goed, grote friet speciaal helemaal
Maar stom dat jullie dichtgaan, de week voor kerst had je alleen al van de AH veel geld kunnen ontvangen
dan is het dus wel dezelfde groep (waarschijnlijk) die altijd daar staat achter het station(of iig een gedeelte daarvan)quote:
daar halen wij altijd chineesquote:Op maandag 13 december 2004 19:22 schreef Partygurl het volgende:
WIj halen altijd friet bij de beneden beekloop
Omdat een vriendin van mij haar kent? Ja hoorquote:Op maandag 13 december 2004 19:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan is het dus wel dezelfde groep (waarschijnlijk) die altijd daar staat achter het station(of iig een gedeelte daarvan)
nee omdat zij ook altijd met die bus naar feesten toe gaatquote:Op maandag 13 december 2004 19:23 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Omdat een vriendin van mij haar kent? Ja hoor
Balansen doen we al een aantal jaren niet meer, gaat via het IT gebeuren en deels via (nieuwe) draadloze laser handterminalsquote:Op maandag 13 december 2004 19:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
24ste gaan we dicht. njah 24ste zijn we open tot 18:00 en dan gesloten tot 2 januari. jullie moeten zeker allemaal balans enzo gaan opmaken(kutkarwei). dus als je beetje op tijd bent met bestellen kan er misschien iets geregeld worden.
Smikkelquote:Op maandag 13 december 2004 19:24 schreef febster het volgende:
[..]
Balansen doen we al een aantal jaren niet meer, gaat via het IT gebeuren en deels via (nieuwe) draadloze laser handterminalsMaar die vrijdag zijn we maar tot 19:00 open dus zal er neit veel gegeten worden, die woensdag en donderdag heb je dikke kans dat ik je ff bel
(aangezien ik 1 van de weinige ben die friet besteld bij ons) En ik moet ook zeggen, ik ben nooit te laat, altijd tussen 5 en kwart over 5, met aflevering om 6 dus dat moet te doen zijn
![]()
Irritant trouwens dat jullie bijna hetzelfde nummer hebben als de Smikkel, echt al paar keer de foute tent gebeld
haha ja en we hebben ook bijna hetzelfde nummer als braun & broos. dus krijg je dadelijk je bloemen met extra pokon ofzoquote:Op maandag 13 december 2004 19:24 schreef febster het volgende:
[..]
Balansen doen we al een aantal jaren niet meer, gaat via het IT gebeuren en deels via (nieuwe) draadloze laser handterminalsMaar die vrijdag zijn we maar tot 19:00 open dus zal er neit veel gegeten worden, die woensdag en donderdag heb je dikke kans dat ik je ff bel
(aangezien ik 1 van de weinige ben die friet besteld bij ons) En ik moet ook zeggen, ik ben nooit te laat, altijd tussen 5 en kwart over 5, met aflevering om 6 dus dat moet te doen zijn
![]()
Irritant trouwens dat jullie bijna hetzelfde nummer hebben als de Smikkel, echt al paar keer de foute tent gebeld
heb heel vroeger op hulst gewoont (ca. 10 jaar geleden)quote:Op maandag 13 december 2004 19:25 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Das paar deuren verder
En mijn overbuurman
Das houdbaarquote:Op maandag 13 december 2004 19:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
haha ja en we hebben ook bijna hetzelfde nummer als braun & broos. dus krijg je dadelijk je bloemen met extra pokon ofzo
woensdags zijn we sowieso dicht. dat is al meer dan 30 jaar ofzo. der is ook een groep die om half 5 eten moet hebben en die bestellen dan vaak pas om kwart over 4 / 10 voor half. en als het dan beetje druk is in de winkel is dat niet altijd even prettig(vooral niet met een baas die om het minste of geringste gaat stressen)
patrick, maar ik kom het ook wel eens brengen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:31 schreef febster het volgende:
[..]
Das houdbaardie zijn idd niet de snelste (hangt er weer vanaf hoe laat ze de vracht verwachten) maar zal het doorgeven
Wel relaxed dat jullie brengen trouwens, hoe heet die jongen met die bril die dat altijd doet trouwens?
Jou nog nooit gezien hoorquote:Op maandag 13 december 2004 19:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
patrick, maar ik kom het ook wel eens brengen.
komt omdat ik op zaterdag meestal werk van 12:00 ~ 17:00 en patrick van 16:00 ~ 21:00 en als ik op zaterdag van 16:00 ~ 21:00 moet werken heb ik dienst voor en niet achter. dus de bestelling van half 5 kom ik nog wel eens brengen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef febster het volgende:
[..]
Jou nog nooit gezien hooriig niet om 6 uur
Ik zal er eens op lettenquote:Op maandag 13 december 2004 19:49 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
komt omdat ik op zaterdag meestal werk van 12:00 ~ 17:00 en patrick van 16:00 ~ 21:00 en als ik op zaterdag van 16:00 ~ 21:00 moet werken heb ik dienst voor en niet achter. dus de bestelling van half 5 kom ik nog wel eens brengen.
* NaRRaToR is terug van schaatsenquote:Op maandag 13 december 2004 20:54 schreef blieblie het volgende:
Narra, die foto is uncool.
Je kan de knaas zien die de foto maakt
Dag dagquote:Op maandag 13 december 2004 23:43 schreef Blueman het volgende:
Dus ook weer een nutteloze opmerking van mij.
Ga wel slapen voordat ik iets nuttigs zeg!
Kijk dan hoe hij hem getjoened heeft! Echt gaaf! Dikke felgdoppe!quote:Op maandag 13 december 2004 23:48 schreef r8ality het volgende:
Mensen. Die knaas met z'n Ibiza is een kloon. Waarom begrijpt niemand dat nou. Damn.
Avond. Slapen.
nekschot?quote:Op dinsdag 14 december 2004 02:06 schreef febster het volgende:
Zo irritant als mensen je om half 12 gaan bellen met een anoniem nr
Ik heb niet opgenomen dus weet niet of het iemand was die ik kende, maar over het algemeen wel nekschot jaquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:05 schreef omegaproject het volgende:
[..]
wat doen???
edit:
ok ok .. mamma ophalen ... 't is nog vroeg mensen!!!
Wow wat ben jij toch altijd lekker vriendelijk hequote:Op dinsdag 14 december 2004 09:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Laat mij een keer een domme opmerking maken
tegen jou altijdquote:Op dinsdag 14 december 2004 09:22 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wow wat ben jij toch altijd lekker vriendelijk he
nostalgie hequote:Op dinsdag 14 december 2004 10:04 schreef Blueman het volgende:
Wat kosten die floppydrives toch achterlijk duur tegenwoordig als je die los moet kopen.
Wat moet je met een FDD?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:04 schreef Blueman het volgende:
Wat kosten die floppydrives toch achterlijk duur tegenwoordig als je die los moet kopen.
Er zijn nog mensen die dat gebruiken. Hoop deze niet want dan kan ik die eruit laten en het systeem iets upgraden ipv weer een deel van het budget kwijt te zijn aan zoiets.quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:07 schreef blieblie het volgende:
Wat moet je met een FDD?
jah dat kost zeker duurquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:04 schreef Blueman het volgende:
Vond het al zo'n rare zin toen ik die typtequote:Op dinsdag 14 december 2004 10:11 schreef kib het volgende:
[..]
jah dat kost zeker duur
auw wat doe je, mijn nederlands
9 euro is toch niet veel voor een FDD ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:04 schreef Blueman het volgende:
Hmmm weird...quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:15 schreef omegaproject het volgende:
[..]
9 euro is toch niet veel voor een FDD ?
Extern maybe?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmmm weird...
heb bij drie verschillende leveranciers van ons gekeken en begonnen eigenlijk allemaal vanaf 25 euro..
Oh wacht, zie het al. Laat maar hangen...
Zit weer beetje te slapen...
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmmm weird...
heb bij drie verschillende leveranciers van ons gekeken en begonnen eigenlijk allemaal vanaf 25 euro..
Oh wacht, zie het al. Laat maar hangen...
Zit weer beetje te slapen...
Wat bezielt jou?quote:
Ik moet ook nog iets sneeuwigs hebben in/op het AF logo... Hoe moet dat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:39 schreef FlowDesign het volgende:
Woei, een echte winteravatar gemaakt![]()
Volgens mij wel ja...quote:
En dat ga jij volhouden?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
heb besloten eens een heel topic lief te doen
Tgen jou nietquote:
shenanigans !quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:36 schreef omegaproject het volgende:
En dan begin je aan het einde?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
http://share.studio.adobe(...)ubmit%2Easp%3Fc%3D36quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik moet ook nog iets sneeuwigs hebben in/op het AF logo... Hoe moet dat?![]()
Ik moet naar school. Eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:40 schreef Blueman het volgende:
Stelletje spammers!
Moeten jullie ook allemaal werken ofzo?
En B_R is nog niet eens gesignaleerd!
Zeker Tetris aan het spelen!
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:38 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan begin je aan het einde?
sorriej, kzal ook wel liev doen
Vet. Maar heb jij een Adobe ID?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
http://share.studio.adobe(...)ubmit%2Easp%3Fc%3D36
ik heb geen IDquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:41 schreef daNpy het volgende:
Vet. Maar heb jij een Adobe ID?
snel doen danquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:40 schreef Blueman het volgende:
Stelletje spammers!
Moeten jullie ook allemaal werken ofzo?
Zeker Tetris aan het spelen!
quote:
hmz nee, vind het geen super cd. staan zeker wel goede songs op, maar heb beter van haar gehoord.quote:
ik ben erquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:40 schreef Blueman het volgende:
quote:Zeker Tetris aan het spelen!
Ik vinnem leujkquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hmz nee, vind het geen super cd. staan zeker wel goede songs op, maar heb beter van haar gehoord.
en damn wat ben ik gaar. ik kan echt een redbull gebruiken na een nacht niet slapen...:(
Ok ... begin ik volgend topic!quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:38 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan begin je aan het einde?
sorriej, kzal ook wel liev doen
Waarom vind jij het wel en ik niet (Google). Ik heb echt op een hoop dingen gezocht en diverse site's afgestruind..quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:56 schreef blieblie het volgende:
http://block9.net/?id=photoshop_snowflakes (Sneeuwvlokjes)
http://www.meye.dk/index.php?p=snow (Sneeuwtekst)
http://www.photoshopgalaxy.com/tutorials/winter_snow/ (T sneeuwt)
Voor de rest heb ik idd niet echt iets beters te doen.
LoLquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ok ... begin ik volgend topic!
bij deze alle kusjes en lieve dingen weer ingetrokken
@DaNpy: STERF!
quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
zoals ik al zei : shenanigans !quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:57 schreef omegaproject het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:02 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
*schop*
kheb al een bak staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |