Ik vond dat wijf anders behoorlijk irritant! Gelukkig is ze dood door die coole mijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
Arme priesteres, erg jammer dat ze er niet meer is, zal het moraal niet goed doen... ze heeft wel weer de filmwet bekrachtigd: de zwarte gaat altijd als eerste dood in een gevecht...
Seizoen 1 was toch HDTV?quote:Op zondag 21 augustus 2005 04:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb net allevering 10, "The Hand of God" weer gezien van seizoen 1, waarin die hymne ook in voorkwam, alleen werd daarin gezongen, ook erg mooi. De muziek in de hele serie is gewoon goed!
En het viel me opnieuw op dat seizoen 1, dat als eerste werd uitgezonden door de Britse Sky One, van betere beeld- en geluidskwaliteit is dan de Amerikaanse uitzendingen van seizoen 2, waar ik nauwelijks kan begrijpen wat ze zeggen, zo matig is het geluid.
Hand of Godquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:57 schreef FoXje het volgende:
Hoe heette die aflevering ook alweer dat ze die Cylon basis opbliezen, Lee die met zijn Viper door de basis vloog?
The hand of Godquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:57 schreef FoXje het volgende:
Hoe heette die aflevering ook alweer dat ze die Cylon basis opbliezen, Lee die met zijn Viper door de basis vloog?
Specieist zal je bedoelen. Als we ervan uit mogen gaan dat de cylons 'leven'. Bekijk 'I robot' en Ghost in the Shell nog maar een keer om daar over te filosoferen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
Racist!
Ik keek vergeefs op mijn huisleverancier Play.com, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Van seizoen 1 is de soundtrack op CD uitgebracht. Ik weet niet of 'ie in Nederland te krijgen is, anders hebben de Engelsen 'm wel via hun Amazon site . . .
Blikmannekes dan. De metalen versie. Toasters.quote:
Tachikoma-kuuun!quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:47 schreef Breetai het volgende:
[..]
Specieist zal je bedoelen. Als we ervan uit mogen gaan dat de cylons 'leven'. Bekijk 'I robot' en Ghost in the Shell nog maar een keer om daar over te filosoferen.
Er heten zoveel Koreanen "Park" en ik vind ze dus totaal niet op elkaar lijken kwa gezicht en Linda Park vind ik veel knapperquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:48 schreef Opa Bokma het volgende:
Ik heb 2x06 vanmiddag ook eindelijk binnen gekregen. Altijd balen dat je weer een week moet wachten op een volgende. Maar een SF serie heeft me nog nooit zo op het puntje van mijn stoel laten zitten als de nieuwe BS!![]()
Maar misschien stomme vraag, die Boomer (Grace Park). Is dat geen familie van Hoshi Sato (Linda Park) van Enterprise? Ze lijken wel een beetje op elkaar (en nee, niet omdat het allebei aziaten zijn)
Is dat zo? Geen idee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:53 schreef Wuder het volgende:
[..]
Er heten zoveel Koreanen "Park" en ik vind ze dus totaal niet op elkaar lijken kwa gezicht en Linda Park vind ik veel knapper
Ik zou voor Linda Park gaan, maar voor de rest ben ik het wel met je eens; Dualla is de mooiste babe, Number Six vind ik te mooi om waar te zijn, een zgn. perfecte engels des doods.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:03 schreef Opa Bokma het volgende:
[..]
Is dat zo? Geen idee.Ik ging er vanuit dat Park een amerikaanse naam was en dan was het wel heel toevallig dat ze allebei in recente SF series speelden. Maar goed. Ik heb de foto's nog eens bekeken en ze lijken idd minder op elkaar dan in mijn herinnering.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nouja, ik zou iig voor Boomer gaan. Dat Cylon gedoe zou ik haar nog wel vergeven, het arme kind weet niet beter
Maar ik vind Petty Office Dualla persoonlijk de mooiste babe van deze serie. Die number six, vinnik maar nix
Dualla is welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:37 schreef Witchfynder het volgende:
Dualla is idd erg leuk...
Het wordt wel gefilmd in HDTV formaat, alleen is het uitzendstation (SciFi Channel) nog niet in HDTV verkrijgbaar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ja, waarom die yanks dat niet doen is beyond me.
Ik heb de orginele series wel gezien, maar niet frequent. Ik weet ook niet meer precies hoe het verhaal nou ging. Kan me de spelers nog wel herinneren en de Cylons ook. Maar toen maakte het best veel indruk op me. Maar nu is alles uit de jaren 80 knullig (lees: retro)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Eigenlijk ben ik bang om ooit weer naar de originele serie te kijken... hoe knullig dat wel niet is vergeleken dit![]()
Buck Rogers zou ik wel graag eens willen zien
Omdat er zo weinig Cylon-only scenes te zien zijn in deze serie, beetje jammer idd, maar ik mis het niet zo. En die blikken versies schijnen niet te kunnen praten, heb er nog geeneen een gehoord.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:23 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Alleen vind ik het jammer dat je niet vaker de legendarische woorden "by your command" hoort!
Ah, booeeeee!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Het wordt wel gefilmd in HDTV formaat, alleen is het uitzendstation (SciFi Channel) nog niet in HDTV verkrijgbaar.
Dat is voor de geboorte van de gemiddelde Fok! bezoekerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef CrazyCavia het volgende:
Lorne Green - Bonanza...
Denk dat je Lorne Greene's New Wilderness bedoelt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef Opa Bokma het volgende:
[..]
Wat deed die Lorne Greene nou nog meer? Ik kan zijn naam nog wel herinneren, hij deed ook documentaires ofzo?
Misschien zelfs nog voor de geboorte van de ouders van een hoop fokkers.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:58 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is voor de geboorte van de gemiddelde Fok! bezoeker
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:46 schreef FoXje het volgende:
Morgen nieuwe ep! En binnenkort de Pegasus
Cain!
[afbeelding]
Is het ontwerp Battlestar hetzelfde als die van de Galactica?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:17 schreef FoXje het volgende:
CiC van de Pegasus, lijkt me beetje klein!
[afbeelding]
De Pegasus is een modernere Mercury class blijkbaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Is het ontwerp Battlestar hetzelfde als die van de Galactica?
Michelle.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:46 schreef FoXje het volgende:
Morgen nieuwe ep! En binnenkort de Pegasus
Cain!
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
Nee, dat was kennelijk een gigantische afbeelding, m'n harddisk bleef een uur ratelen toen alleen al de filename maar zichtbaar was, leuk geintje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:39 schreef FoXje het volgende:
Hmm, eerste release is geen geldige AVI! Tweede is wel goed.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:32 schreef DarthNick het volgende:
Vette aflevering moet ik zeggen.En hopelijk heeft Aarde een kick-ass vloot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Internets, I needs it..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog wat anders, mochten de makers ooit nog eens met een serie of film willen beginnen dan zou ik best wel willen zien hoe en waarom men precies vanaf de aarde is vertrokken en hoe de opkomst van de Cylons is gegaan
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
Ja omdat ze op aarde stonden, maar ze komen vanbuiten ons zonnestelsel, dus ze zien die nevel van de andere kant, tenzij de nevel achter ons zonnestelsel ligt vanuit de positie vanwaar ze nu zien. Maar denk niet dat dat het geval is, dat zou te makkelijk zijnquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:28 schreef FoXje het volgende:
Apollo zag die nevel net zoals wij hem zien, van dezelfde richting dus, niet de andere kant.
Maar Apollo zou de nevel niet herkennen (Astro body M8 - Lagoon Nebula) als ze die van de andere kant zagen. Dan ziet hij er niet meer hetzelfde uit. Dus ze reizen naar die nevel toe.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:08 schreef DarthNick het volgende:
[..]
Ja omdat ze op aarde stonden, maar ze komen vanbuiten ons zonnestelsel, dus ze zien die nevel van de andere kant, tenzij de nevel achter ons zonnestelsel ligt vanuit de positie vanwaar ze nu zien. Maar denk niet dat dat het geval is, dat zou te makkelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |