welk opzetstukje gebruik jij altijd? dan is die al soepel enzo.. die naast de roze tandenbortel? of die naast de groene?quote:Op zondag 12 december 2004 02:06 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Natuurlijk! Maar dat hoef je toch niet te vragen! Die heb je al gehad!
Met je zweterige, paarsdooraderde, kloppende lid![]()
Ik drink principieel weinig, dus dan blijft het sociale kroegleven saaiquote:Op zondag 12 december 2004 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach het is wel zaterdag he
Sommige mensen hebben dan een sociaal leven
Ja, veel mensen doen alsof ze dat hebben jaquote:Op zondag 12 december 2004 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach het is wel zaterdag he
Sommige mensen hebben dan een sociaal leven
vooruit, dan moet ik even in mn prive arcief duiken mênquote:Op zondag 12 december 2004 02:07 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb de link immers toegeworpen...![]()
als dikke stront door een trechterquote:Op zondag 12 december 2004 02:08 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Reactievermogen staat sterk in verband met motorieke functies hoor!![]()
Ik ben geen waarzegger, ik praat poep![]()
Wat is een tandenbortel?quote:Op zondag 12 december 2004 02:08 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
welk opzetstukje gebruik jij altijd? dan is die al soepel enzo.. die naast de roze tandenbortel? of die naast de groene?
ik moest rijden terug van de bios.. dus drinken kan nietquote:Op zondag 12 december 2004 02:08 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik drink principieel weinig, dus dan blijft het sociale kroegleven saai
Djennekequote:
schiet niet op he?quote:Op zondag 12 december 2004 02:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
als dikke stront door een trechter
Hoi hoi!quote:
Ik drink weinig meer sinds een bijna-doodervaring na het drinkenquote:Op zondag 12 december 2004 02:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik moest rijden terug van de bios.. dus drinken kan niet
sorry ik bedoelde tandenboortol, je weet wel, die dingen waarmee jij het hardgeworden sperma tussen je tanden vandaan haalt bij jezelf en mama (of de buurvrouw)quote:
Scherp. 2 punten.quote:Op zondag 12 december 2004 02:11 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
sorry ik bedoelde tandenboortol, je weet wel, die dingen waarmee jij het hardgeworden sperma tussen je tanden vandaan haalt bij jezelf en mama (of de buurvrouw)
Ik vermaak me altijd snelquote:Op zondag 12 december 2004 02:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoi hoi!
Vermaak je je nog een beetje in onzin?
Ook al?quote:
het is even wat minder.... maar er is nog msn...quote:Op zondag 12 december 2004 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ook al?
Niet zoveel vermaak nu tough
pap!quote:Op zondag 12 december 2004 02:11 schreef r2dGeert het volgende:
Oeps, wat doe ik nu?![]()
[afbeelding]
Ik probeerde tieten te posten hoor!
Gelukkig bleef het hier een kruisjequote:Op zondag 12 december 2004 02:11 schreef r2dGeert het volgende:
[afbeelding]
Heb ik je wel op msn?quote:Op zondag 12 december 2004 02:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
het is even wat minder.... maar er is nog msn...![]()
Sorry knul, maar ik had die beste kabouter bekendheid beloofdquote:Op zondag 12 december 2004 02:13 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
pap!
je hoeft ons voetenbankje niet te posten!
Niet coolquote:Op zondag 12 december 2004 02:11 schreef r2dGeert het volgende:
[afbeelding]
Ken je ad-aware?quote:Op zondag 12 december 2004 02:13 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Gelukkig bleef het hier een kruisje![]()
ooo, wil ik een kusje van jou??quote:
Wel waar!quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 02:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, maar je doet alsof je offline bent![]()
Die is zo uitgerekt dat als je die wil likken, dan heb je een hangmat doordrenkt met glijmiddel en smaakpapillen nodigquote:Op zondag 12 december 2004 02:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
ooo, wil ik een kusje van jou??
heb ik daar om gevraagd?![]()
nee!
ik klaag je aan hoor. zo maar mij seksueel intimideren![]()
ga je zoon likken
plaats je straks ons zuigsletje ook nog zekerquote:Op zondag 12 december 2004 02:13 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Sorry knul, maar ik had die beste kabouter bekendheid beloofd![]()
Zozo, moet ik weer dingen onthouden enzoquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 02:16 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
plaats je straks ons zuigsletje ook nog zeker
zolang je de huisdieren maar niet plaatst.. traks hebben we de dierenbescherming nog op de stoep staan..
die de uitgescheurde openingen weer dichtnaaien..knellen ze straks weer.. niet fijn
is het glijmiddel met een smaakje?quote:Op zondag 12 december 2004 02:15 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Die is zo uitgerekt dat als je die wil likken, dan heb je een hangmat doordrenkt met glijmiddel en smaakpapillen nodig
![]()
Ons zuigsletje? Ik dacht dat ze alleen mij zoog!quote:Op zondag 12 december 2004 02:16 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
plaats je straks ons zuigsletje ook nog zeker
zolang je de huisdieren maar niet plaatst.. traks hebben we de dierenbescherming nog op de stoep staan..
die de uitgescheurde openingen weer dichtnaaien..knellen ze straks weer.. niet fijn
Banaanquote:Op zondag 12 december 2004 02:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
is het glijmiddel met een smaakje?
Indien gewenstquote:Op zondag 12 december 2004 02:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
is het glijmiddel met een smaakje?
Hoi!quote:
moet jij eens opletten.. als ik uitbarst in een cavia.. en die lekt de vloer onder..quote:Op zondag 12 december 2004 02:17 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Ons zuigsletje? Ik dacht dat ze alleen mij zoog!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |