Hoalang gaat deze ongein nog duren ?
quote:deze ongein gaat nog best lang duren want de NS heeft uitstel gekregen van Mevrouw Netelenbos tot 2008 ofzo
Op maandag 17 september 2001 17:49 schreef Raaf het volgende:
Situatieschets:
Vanmorgen de trein gepakt traject Roosendaal-Zwolle.
Trein komt binnen denderen op het perron en ik verbaas me er over dat ze voor de zoveelste keer zo,n oude klote-hondekoptrein inzetten hondekoppen rijden niet meer behalve stel 766 als museum stel van het nsm. Je bedoeld waarschijnlijk een plan V(geen pretje als je bijna anderhalf uur moet reizen)
Zoals ik inmiddels wel gewend ben moet ik staan in de trein en dat beperkt zich meestal tot een half uur.
Vandaag echter liep het een stukje anders:Het treinstel was veel te klein voor zoveel reizigers en het werdt alsmaar drukker en drukker totdat het op een bepaald moment zo volgestampt zat dat de deuren bijna niet meer dicht konden.
Een vrouw naast me met naar ze zelf zei benauwdheidsproblemen stikte bijna doordat ze in een propvolle rokerscoupe moest staan omdat er elders geen plek meer was alwaar zij en iedereen daar bijna verdrukt werdt.
Op een bepaald moment riep een kwade hoofdcondukteur zelfs om dat hij zich schaamde voor zijn werkgever en dat ook hij vond dat we als VEE werden behandeld .
Hij riep zelfs de reizigers op een lange brief te schrijven naar de n.s.Hoalang gaat deze ongein nog duren ?
![]()
![]()
![]()
quote:Dan moet jij maar es van Roosendaal naar Zwolle rijden (en savonsd terug) tijdens de spits, wedden dat je stijf staat van de stress?
Op maandag 17 september 2001 18:20 schreef KonnieKipke het volgende:
mensen, je kunt beter een auto kopen dan zo'n jaartrajectkaart. Ben al 6 maanden niet meer met de trein geweest en ik heb me toch minder stress.
quote:Jij hebt toch je fijne 206 met alles der op en der aan ?
Op maandag 17 september 2001 18:27 schreef DuchessX het volgende:[..]
Dan moet jij maar es van Roosendaal naar Zwolle rijden (en savonsd terug) tijdens de spits, wedden dat je stijf staat van de stress?
Ik zit op school in Nijmegen, nu hebben wij geluk dat de trein van 8:05 altijd vertraging heeft want dan kunnen wij hem nog halen soms zijn vertragingen oke
als ze in mn voordeel liggen
anders
ik ga ook nooooit meer met de bus of trein sinds ik een rijbewijs heb.
enneu voor de kosten hoef je het niet te laten tegenwoordig is het zowat even duur
* Tackleberry gaat elke dag van Oss naar Arnhem Presikhaaf.
Dit betekent wel dat ik altijd in Nijmegen overstap op de stoptrein naar Zutphen, dus ik hoef maar een 15 à 20 minuten eventueel te staan... Toch is dat heeeeel irri!
In zo'n dubbeldekker kun je nog tenminste op de trap zitten ofzo, dat is nog wel te doen...
quote:Wenst tacleberry suc6
Op maandag 17 september 2001 23:05 schreef Tackleberry het volgende:
* Tackleberry zat ook in die trein die maandagochtend...* Tackleberry gaat elke dag van Oss naar Arnhem Presikhaaf.
Dit betekent wel dat ik altijd in Nijmegen overstap op de stoptrein naar Zutphen, dus ik hoef maar een 15 à 20 minuten eventueel te staan... Toch is dat heeeeel irri!
In zo'n dubbeldekker kun je nog tenminste op de trap zitten ofzo, dat is nog wel te doen...
NS = Net Service oftewel ze kunnen net service bieden maar dat is ook alles.
quote:Als de NS hierachter komt kan deze conducteur op zijn minst een stevige reprimande verwachten.
Op maandag 17 september 2001 17:49 schreef Raaf het volgende:
Op een bepaald moment riep een kwade hoofdcondukteur zelfs om dat hij zich schaamde voor zijn werkgever en dat ook hij vond dat we als VEE werden behandeld .
Hij riep zelfs de reizigers op een lange brief te schrijven naar de n.s.
Waar ik me trouwens flink aan erger is dat de NS iedere keer haar excuses aanbiedt bij vertragingen/storingen/whatever. Die excuses zijn niet geloofwaardig meer, want er verbetert niets!
Wees dan eerlijk en zeg: "Uw trein gaat vandaag niet verder dan station X en o ja, uw aansluiting is juist één minuut geleden vertrokken. Ons kan het niets schelen."
quote:Het moet hilarisch zijn bij de klantenservice van de N.S.
Op dinsdag 18 september 2001 11:08 schreef Aneurism het volgende:
Vanochtend zijn er een aantal mensen flauwgevallen in de trein naar utrecht...
De Conducteur mompelde ook iets over een brief sturen...
[Dit bericht is gewijzigd door gollum op 18-09-2001 11:31]
quote:Gelukkig blijken sommigen hun gevoel voor humor te behouden.
Op dinsdag 18 september 2001 11:26 schreef gollum het volgende:
Onder het rennen hoorde ik nog net een conducteur tegen een, blijkbaar klagende, mevrouw zeggen:'de NS is nog steeds de beste maatschappij van Europa.
quote:Nog twee maanden en ik ben ook verlost. De laatste NS reisdag ga ik mijn kaart dan ook ritueel verbranden in het gezicht van een conducteur. Onder het mompelen van "Nooit Meer"
Op maandag 17 september 2001 18:20 schreef KonnieKipke het volgende:
mensen, je kunt beter een auto kopen dan zo'n jaartrajectkaart. Ben al 6 maanden niet meer met de trein geweest en ik heb me toch minder stress.
quote:Word dat de nieuwe slogan van de n.s ?
Op dinsdag 18 september 2001 11:08 schreef Aneurism het volgende:
Vanochtend zijn er een aantal mensen flauwgevallen in de trein naar utrecht...
De Conducteur mompelde ook iets over een brief sturen...
Concrete maatregelen moeten er volgen.!
quote:Ik heb betere ervaringen in België, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Denemarken, Noorwegen, Zweden en Finland.
Op dinsdag 18 september 2001 11:28 schreef Aneurism het volgende:
Ik heb betere ervaringen in Italie...
echt zo'n 'ja he, en m'n moeder ook' situatie... argh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |