abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1660525
Situatieschets:
Vanmorgen de trein gepakt traject Roosendaal-Zwolle.
Trein komt binnen denderen op het perron en ik verbaas me er over dat ze voor de zoveelste keer zo,n oude klote-hondekoptrein inzetten (geen pretje als je bijna anderhalf uur moet reizen)
Zoals ik inmiddels wel gewend ben moet ik staan in de trein en dat beperkt zich meestal tot een half uur.
Vandaag echter liep het een stukje anders:Het treinstel was veel te klein voor zoveel reizigers en het werdt alsmaar drukker en drukker totdat het op een bepaald moment zo volgestampt zat dat de deuren bijna niet meer dicht konden.
Een vrouw naast me met naar ze zelf zei benauwdheidsproblemen stikte bijna doordat ze in een propvolle rokerscoupe moest staan omdat er elders geen plek meer was alwaar zij en iedereen daar bijna verdrukt werdt.
Op een bepaald moment riep een kwade hoofdcondukteur zelfs om dat hij zich schaamde voor zijn werkgever en dat ook hij vond dat we als VEE werden behandeld .
Hij riep zelfs de reizigers op een lange brief te schrijven naar de n.s.

Hoalang gaat deze ongein nog duren ?

maandag 17 september 2001 @ 17:50:36 #2
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1660539
Lijers! Vanmiddag bleef mijn trein ook even twintig minuten stilstaan in een of ander k*t-weiland
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1660651
quote:
Op maandag 17 september 2001 17:49 schreef Raaf het volgende:
Situatieschets:
Vanmorgen de trein gepakt traject Roosendaal-Zwolle.
Trein komt binnen denderen op het perron en ik verbaas me er over dat ze voor de zoveelste keer zo,n oude klote-hondekoptrein inzetten hondekoppen rijden niet meer behalve stel 766 als museum stel van het nsm. Je bedoeld waarschijnlijk een plan V(geen pretje als je bijna anderhalf uur moet reizen)
Zoals ik inmiddels wel gewend ben moet ik staan in de trein en dat beperkt zich meestal tot een half uur.
Vandaag echter liep het een stukje anders:Het treinstel was veel te klein voor zoveel reizigers en het werdt alsmaar drukker en drukker totdat het op een bepaald moment zo volgestampt zat dat de deuren bijna niet meer dicht konden.
Een vrouw naast me met naar ze zelf zei benauwdheidsproblemen stikte bijna doordat ze in een propvolle rokerscoupe moest staan omdat er elders geen plek meer was alwaar zij en iedereen daar bijna verdrukt werdt.
Op een bepaald moment riep een kwade hoofdcondukteur zelfs om dat hij zich schaamde voor zijn werkgever en dat ook hij vond dat we als VEE werden behandeld .

Hoalang gaat deze ongein nog duren ?

deze ongein gaat nog best lang duren want de NS heeft uitstel gekregen van Mevrouw Netelenbos tot 2008 ofzo
Duck is terug en dat zul je merken >:)
pi_1660859
mensen, je kunt beter een auto kopen dan zo'n jaartrajectkaart. Ben al 6 maanden niet meer met de trein geweest en ik heb me toch minder stress.
pi_1660928
quote:
Op maandag 17 september 2001 18:20 schreef KonnieKipke het volgende:
mensen, je kunt beter een auto kopen dan zo'n jaartrajectkaart. Ben al 6 maanden niet meer met de trein geweest en ik heb me toch minder stress.
Dan moet jij maar es van Roosendaal naar Zwolle rijden (en savonsd terug) tijdens de spits, wedden dat je stijf staat van de stress?

#geen
pi_1661164
quote:
Op maandag 17 september 2001 18:27 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Dan moet jij maar es van Roosendaal naar Zwolle rijden (en savonsd terug) tijdens de spits, wedden dat je stijf staat van de stress?

Jij hebt toch je fijne 206 met alles der op en der aan ?
pi_1661203
Wij stonden vandaag ook gewoon midden op het spoor stil, omdat andere treinen met vertraging het station binnen moesten rijden en wij dus in de weg stonden

Ik zit op school in Nijmegen, nu hebben wij geluk dat de trein van 8:05 altijd vertraging heeft want dan kunnen wij hem nog halen soms zijn vertragingen oke als ze in mn voordeel liggen anders

pi_1661561
we moeten met z'n allen brieven schrijven dat het allemaal niet kan.
ik ben een eikel en emel is lief...
  Milf maandag 17 september 2001 @ 22:53:53 #9
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_1663333
toch maar lekker met de auto?? peukje als jij dat wilt muziek lekker hard aan. beetje ouwehoeren met mede weggebruikers ik sta liever in de file dan dat ik met de trein moet. immers je calculeert zoiets toch in????

ik ga ook nooooit meer met de bus of trein sinds ik een rijbewijs heb.

enneu voor de kosten hoef je het niet te laten tegenwoordig is het zowat even duur

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_1663380
inderdaad
  maandag 17 september 2001 @ 23:00:47 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_1663395
Hmm had vandaag maar een kwartier vertraging
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1663396
grappige site over de NS

http://www.omroephumor.nl/

pi_1663432
* Tackleberry zat ook in die trein die maandagochtend...

* Tackleberry gaat elke dag van Oss naar Arnhem Presikhaaf.

Dit betekent wel dat ik altijd in Nijmegen overstap op de stoptrein naar Zutphen, dus ik hoef maar een 15 à 20 minuten eventueel te staan... Toch is dat heeeeel irri!
In zo'n dubbeldekker kun je nog tenminste op de trap zitten ofzo, dat is nog wel te doen...

.
  dinsdag 18 september 2001 @ 10:04:48 #14
15145 Raaf
Enjoy life!
pi_1665749
quote:
Op maandag 17 september 2001 23:05 schreef Tackleberry het volgende:
* Tackleberry zat ook in die trein die maandagochtend...

* Tackleberry gaat elke dag van Oss naar Arnhem Presikhaaf.

Dit betekent wel dat ik altijd in Nijmegen overstap op de stoptrein naar Zutphen, dus ik hoef maar een 15 à 20 minuten eventueel te staan... Toch is dat heeeeel irri!
In zo'n dubbeldekker kun je nog tenminste op de trap zitten ofzo, dat is nog wel te doen...

Wenst tacleberry suc6
pi_1665755
Vertragingen enzo horen der gewoon bij...

NS = Net Service oftewel ze kunnen net service bieden maar dat is ook alles.

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1665779
quote:
Op maandag 17 september 2001 17:49 schreef Raaf het volgende:
Als de NS hierachter komt kan deze conducteur op zijn minst een stevige reprimande verwachten.

Waar ik me trouwens flink aan erger is dat de NS iedere keer haar excuses aanbiedt bij vertragingen/storingen/whatever. Die excuses zijn niet geloofwaardig meer, want er verbetert niets!
Wees dan eerlijk en zeg: "Uw trein gaat vandaag niet verder dan station X en o ja, uw aansluiting is juist één minuut geleden vertrokken. Ons kan het niets schelen."

pi_1666230
Vanochtend zijn er een aantal mensen flauwgevallen in de trein naar utrecht...
De Conducteur mompelde ook iets over een brief sturen...
pi_1666256
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 11:08 schreef Aneurism het volgende:
Het moet hilarisch zijn bij de klantenservice van de N.S.
"Haha, kijk wat mevr. Jansen is overkomen... Dan moet je ook niet zo stom zijn om met de trein te reizen. ... Gelukkig hebben we een mooie leasebak... Ok, vooruit, onze standaard excuusbrief maar weer uitprinten haha"
  dinsdag 18 september 2001 @ 11:26:53 #19
11604 gollum
my preciousssss..
pi_1666396
Gisteren moesten we in Amersfoort overstappen op de trein naar Ede-Wageningen. Die vertrok blijkbaar niet van het normale perron, want er stond een andere trein aangekondigd op het bord, maar waar die dan wel vertrok....Wij zagen gelukkig een trein in de verte staan en gokten er op dat dat hem was. Onder het rennen hoorde ik nog net een conducteur tegen een, blijkbaar klagende, mevrouw zeggen:'de NS is nog steeds de beste maatschappij van Europa.'
Hoera

[Dit bericht is gewijzigd door gollum op 18-09-2001 11:31]

pi_1666408
Ik heb betere ervaringen in Italie...
pi_1666414
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 11:26 schreef gollum het volgende:
Onder het rennen hoorde ik nog net een conducteur tegen een, blijkbaar klagende, mevrouw zeggen:'de NS is nog steeds de beste maatschappij van Europa.
Gelukkig blijken sommigen hun gevoel voor humor te behouden.
pi_1666511
quote:
Op maandag 17 september 2001 18:20 schreef KonnieKipke het volgende:
Nog twee maanden en ik ben ook verlost. De laatste NS reisdag ga ik mijn kaart dan ook ritueel verbranden in het gezicht van een conducteur. Onder het mompelen van "Nooit Meer"
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 18 september 2001 @ 21:38:16 #23
15145 Raaf
Enjoy life!
pi_1672571
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 11:08 schreef Aneurism het volgende:
Word dat de nieuwe slogan van de n.s ?
"Stuur maar een brief"
Hebben ze maar 2 uitzendscholieren voor nodig:
1 die de excuusbriefen in de versnipperaar kiepert en de ander die de excuusbrieven van de drukker haalt.

Concrete maatregelen moeten er volgen.!

pi_1672750
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 11:28 schreef Aneurism het volgende:
Ik heb betere ervaringen in Italie...
Ik heb betere ervaringen in België, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Denemarken, Noorwegen, Zweden en Finland.
In andere landen heb ik te weinig ervaring met frequent reizen per trein om een uitspraak over te doen.
pi_1672765
hmm.. nog zoiets...
Zat ik vanaf Amsterdam Centraal (richting Enschede dus) in de trein, zegt de machinist (of wie dat ook doet =) ) " Dit is de intercity richting Alkmaar, deze trein stop in blah blah".
10 Minuten later; "Correctie, dit is de intercity richting Enschede blah blah, excuses voor het ongemak".

echt zo'n 'ja he, en m'n moeder ook' situatie... argh

Sova, sova, sova, säng, säng, säng...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')