Ja fuck dan doen mijn jpg-jes het niet meer op internet manquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:40 schreef FlyingFox het volgende:
CMYK de gekstuuuh!!!! [afbeelding]
RGB is zòò verleden tijd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja fuck dan doen mijn jpg-jes het niet meer op internet man![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:40 schreef FlyingFox het volgende:
Precies! Alles op een stramien
Quark is zo Apple. Ik gebruik Indisign.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]op f7 drukt
of gebruik je quarck niet ?
geen applequote:Op zaterdag 11 december 2004 22:42 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Quark is zo Apple. Ik gebruik Indisign.![]()
Zat je teveel op FOK!quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:07 schreef Georges het volgende:
Mijn ex-werkgever was een DTP-er. Aardige vent.
Als je werkgéver een DTP'er was, wat was jij dan? Putjesschepper?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:07 schreef Georges het volgende:
Mijn ex-werkgever was een DTP-er. Aardige vent.
Ja bijna, ik maakte de planning voor het putjesscheppen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:12 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Als je werkgéver een DTP'er was, wat was jij dan? Putjesschepper?
14.gifquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:12 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Als je werkgéver een DTP'er was, wat was jij dan? Putjesschepper?
Nee dat zijn mensen die al het papierwerk ontwerpen (het design erop danquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:26 schreef ChicaneBT het volgende:
Zijn dat de tegenhangers van TPGers.
het was geen vraag hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:29 schreef PICHT het volgende:
Nee.
Heb jij die boer al teruggepakt?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Je reacties zijn net zo hoogstaand als die kutkop van je
Die met zn trekker over je kop is geredenquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:34 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Voor de gein maar meepraat (onder het mom van: altijd met gekken meepraten):
Welke boer
Nu herhaal ik mezelf niet graag.. maar toch he *mompelt iets over reacties in vergelijking tot kutkop*quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:35 schreef PICHT het volgende:
[..]
Die met zn trekker over je kop is gereden![]()
Jij bent zeker een boer, die weten dat soort zaken veel beter.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:36 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Nu herhaal ik mezelf niet graag.. maar toch he *mompelt iets over reacties in vergelijking tot kutkop*
En het is tractor.
Ja.. de boer die met z'n tractor over jou kop wou rijden maar zich bedacht omdat je er toch niet veel erger eruit kan zienquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:36 schreef PICHT het volgende:
[..]
Jij bent zeker een boer, die weten dat soort zaken veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |