de jongens playbackten niet. Beau bedoelde dat cynisch. Denk je echt dat ze het zouden toestaan dat de ene band wel mag playbacken en de ander niet. Het is een wedstrijd, weet je nog!quote:Op zondag 12 december 2004 14:19 schreef Christine het volgende:
De liedjes van gisteren zeiden volgens mij niet zoveel. De jongens playbackten, en bij de meiden stond eigenlijk alleen de microfoon van Nora aan - die alle refreinen hysterisch vals aan het gillen was. We zullen zien
Hij bedoelde het niet cynisch. Als je goed had geluisterd en had gekeken naar de monden die ongelijk gingen met de muziek had je het gemerkt.quote:Op zondag 12 december 2004 14:36 schreef Marseille het volgende:
[..]
de jongens playbackten niet. Beau bedoelde dat cynisch. Denk je echt dat ze het zouden toestaan dat de ene band wel mag playbacken en de ander niet. Het is een wedstrijd, weet je nog!![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 14:48 schreef Heleen17 het volgende:
Ik denk dat de jongens deels playbackten. Dat refrein van 'steal the show enz.' dat klinkt heel comouterachtig en volgens mij was dat geplaybackt, maar ik denk dat de solostukjes wel live waren. Dat kon je wel aan Anno horen. Vals dus.
Wat heeft hij trouwens een ordinaire vriendin.quote:Op zondag 12 december 2004 14:58 schreef BVO het volgende:
Anno kan je tig keer overproduceren, die blijft gewoon vals..
Hij woont toch ook op een woonwagenkamp?quote:Op zondag 12 december 2004 15:15 schreef Airelle het volgende:
Wat heeft hij trouwens een ordinaire vriendin.
Oh.. ja dat was mij nog niet opgevallen.quote:Op zondag 12 december 2004 15:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij woont toch ook op een woonwagenkamp?.
quote:Op zondag 12 december 2004 15:17 schreef Airelle het volgende:
Oh.. ja dat was mij nog niet opgevallen.
In dat geval is het natuurlijk een doodgewoon meisje.
ik heb het nagekeken en ik zie niet hoe je kunt zien dat het geplaybackt is. ja, de achtergrondstemmetjes zijn natuurlijk playback..maar het lijkt me nogmaals zeer onwaarschijnlijk dat ze het hele nummer playbacken. Het is namelijk een wedstrijd, en dan zouden de jongens worden voorgetrokken.quote:Op zondag 12 december 2004 14:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij bedoelde het niet cynisch. Als je goed had geluisterd en had gekeken naar de monden die ongelijk gingen met de muziek had je het gemerkt.
Kijk anders nog maar eens op de site.
Toen ze gingen vertellen dat Anno door was zag je zo'n mooi wit huis op wielen.quote:Op zondag 12 december 2004 15:20 schreef Airelle het volgende:
Kon je dat zien op tv dan?
quote:Op zondag 12 december 2004 15:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Toen ze gingen vertellen dat Anno door was zag je zo'n mooi wit huis op wielen..
Ik snap dat nooit. Die verdienen zo veel geld met criminele praktijken, maar een fatsoelijk huis kopen: ho maar.quote:Op zondag 12 december 2004 15:23 schreef Airelle het volgende:
Zoiets ja.
Al klinkt dat natuurlijk niet zo aardig.
Een fatsoenlijk huis is blijkbaar niet hun prioriteit.quote:Op zondag 12 december 2004 15:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Die verdienen zo veel geld met criminele praktijken, maar een fatsoelijk huis kopen: ho maar.
Leuke discussie op RTL4.quote:Op zondag 12 december 2004 17:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah, Eva zegt nu ook dat de jongens alles playbackten.
Ja alleen Nora en Sharon zongen..quote:Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef Luchtbel het volgende:
Oef wat een hoog Sharon gehalte bij dat optreden, ik vind het jammer dat Esri naar de achtergrond geschoven is.
Ik vond het stukker beter dan wat ze gisteren zongen!!!quote:Op zondag 12 december 2004 17:41 schreef Tania18 het volgende:
Wat een verschrikkelijk optreden was dat bij L&C zeg![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 17:28 schreef Luchtbel het volgende:
ik vind het jammer dat Esri naar de achtergrond geschoven is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |