Hey ik zie daar iemandquote:Op maandag 13 december 2004 21:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Ik denk dat we ons beter even gedijst kunnen houden, laten we even een stukje terug lopen voor de zekerheid!!Maar pas op!! wees voorzichtig. Er is hier iig iets gaande..en mischien wel iets met Joost''
Als ze bij Rolf zijn appartement aankomen ziet hij dat Ellen een briefje heeft achtergelaten en scheurt het doormidden en gooit het in de prullenbak.quote:Op maandag 13 december 2004 21:26 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"zo zo jij durft, ik ben wel een dame hoor" "Maar goed kom maar mee....maar ik denk dat ik jou eerder in je boxer zie....dan jij mij"
babette pakt zijn hand en trekt hem mee...Babette denkt "hier gaan we dan, kom op ik ben geen van 10, hij is leuk ziet er leuk uit en pa zal blij met hem zijn"
Ze lopen hand in hand weg
Winston gaat naar de auto, pakt wat eten en drinken. Ook ziet hij wat glijmiddel liggen....''Hey schat kom eens....''quote:Op maandag 13 december 2004 21:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hey ik zie daar iemand
Als jij nou even wat uit de jeep pakt, wat drinken een een kleed om ons vanacht warm te houden blijf ik hier. Ik ben benieuwd wat die man allemaal doet
"nou jij ging je sexy boksers laten zien", ze duwt hem achteruit op zijn bed en maakt langzaam zijn riem los" "Kijken of jij echt zo een "grote" jongen bent" Ze trekt zijn boek uit en ziet dat een bokser aan heeft met beertjes erop... Babette begint kei hard te lachen....Rolf word een beetje rood..quote:Op maandag 13 december 2004 21:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als ze bij Rolf zijn appartement aankomen ziet hij dat Ellen een briefje heeft achtergelaten en scheurt het doormidden en gooit het in de prullenbak.
"Zo,waar waren we?" En hij schopt zijn schoenen uit en laat zich op bed vallen...
Brian komt steeds dichterbij en ziet Tara en Winston."Wat moeten die hier nu weer en haalt zijn mes uit zijn zak.."quote:Op maandag 13 december 2004 21:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston gaat naar de auto, pakt wat eten en drinken. Ook ziet hij wat glijmiddel liggen....''Hey schat kom eens....''
D8 het niet lievurd. Die man liep die kant op. Ik ga hem even achterna.quote:Op maandag 13 december 2004 21:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston gaat naar de auto, pakt wat eten en drinken. Ook ziet hij wat glijmiddel liggen....''Hey schat kom eens....''
Iris vroeg: "Liefdesproblemen,Cody...?"quote:Op maandag 13 december 2004 21:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De vloer kraakt hier gewoon jo '' antwoord Cody om zijn zusje rustig te krijgen '' Ik ga Lizzy bellen '' ''Ey kom je langs vraagt ie ? '' '' Ik heb het druk morgen oke.. antwoord Cody ''
Rolf ligt in zijn boxer op bed en trekt Babette haar topje uit.. Hij bijt zachtjes in haar oor en de twee liggen halfnaakt tegenover elkaar."Zal ik het doen?" denkt Rolf..quote:Op maandag 13 december 2004 21:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"nou jij ging je sexy boksers laten zien", ze duwt hem achteruit op zijn bed en maakt langzaam zijn riem los" "Kijken of jij echt zo een "grote" jongen bent" Ze trekt zijn boek uit en ziet dat een bokser aan heeft met beertjes erop... Babette begint kei hard te lachen....Rolf word een beetje rood..
"heb heb heb je die van je mama gehad?" Lacht ze..."hij is schattig"Ze komt bovenop hem liggen en begint hem langzaam te zoenen terwijl ze met haar handen zijn blousje open knoopt.......
Ineens wordt er een hand op Tara haar mond geduwd en Brian houdt een mes onder haar kin."Je houdt je kop of je gaat eraan!"quote:Op maandag 13 december 2004 21:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat jij daar nu zin in kan hebben. D8 het niet lievurd. Die man liep die kant op. Ik ga hem even achterna.
Tara loopt Sneaky achter hem aan
in 1x schreeuwt Tara!!!
Dan kan die vandaag toch wel in mee doen!! dat die Winston belt ofzo dat hij hem moet komen ophalen van het vliegveldquote:
Ja idd de broertjes Kolthof als redders.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan kan die vandaag toch wel in mee doen!! dat die Winston belt ofzo dat hij hem moet komen ophalen van het vliegveld
Ikke wel, tja want tis toch de aflevering: "De terugkeer van DAVID LEBEAU"quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:48 schreef Woelli het volgende:
Wie zijn er vanavond allemaal van der partie ??![]()
Het topic.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:08 schreef Soaplover het volgende:
[..]
Ikke wel, tja want tis toch de aflevering: "De terugkeer van DAVID LEBEAU"
haha,, dan is het goedquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:08 schreef Soaplover het volgende:
[..]
Ikke wel, tja want tis toch de aflevering: "De terugkeer van DAVID LEBEAU"
Zie je dan wel he.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:21 schreef Soaplover het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vanaaf dan in "Fokdam"!
Hmmm,,, jaah .. voor de aankomende tijd heb ik een hele leuke plan voor Taraquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:21 schreef Soaplover het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vanaaf dan in "Fokdam"!
Tara is cool!quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hmmm,,, jaah .. voor de aankomende tijd heb ik een hele leuke plan voor Tara![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |