Kansloze missie.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens, onze geliefde trainer is vanavond te gast bij Kopspijkers, waar hij het bij dat hamerspel het opneemt tegen Ron Jans.
Twente thuis, 1-0 voor.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:00 schreef keijz het volgende:
Kan een mooi weekend worden als psv verliest
tegen wie moet AZ?
net zo als jezelf nu al tot winnaar uitroepen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Belachelijk om de UEFA Cup een troostprijs te noemen
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
net zo als jezelf nu al tot winnaar uitroepen.![]()
Lekkere goal van hem die ze lieten zien voor het spel. Uit Ajax-FCG 5-5, 82/83, ik meen de tiende treffer..quote:
quote:
Inderdaad. Raakt hem lekker en vliegt mooi in de bovenhoek.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lekkere goal van hem die ze lieten zien voor het spel. Uit Ajax-FCG 5-5, 82/83, ik meen de tiende treffer..![]()
Leuk voor Maduro. Zal bij een gunstige stand wel wat speelminuten krijgen denk ik.quote:Maduro bij selectie Ajax
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, zondag
Ronald Koeman heeft Hedwiges Maduro gisteren als achttiende man aan de selectie van Ajax toegevoegd. De talentvolle centrumverdediger van het tweede elftal vervangt Zdenek Grygera, die vanwege een lichte hersenschudding niet inzetbaar is. Maduro (19) kan ook als controlerende middenvelder uit de voeten. Tegen Vitesse start allrounder Nigel de Jong vanmiddag naast Julien Escudé in het centrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |