abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 december 2004 @ 20:48:37 #76
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_23927336
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan had ik liever haar slachtoffer gezien.
je kan 't krijgen zoals je 't hebben wilt....

pi_23927523
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:48 schreef babette21 het volgende:

je kan 't krijgen zoals je 't hebben wilt....
Kijk eens hoe lief ze haar mondje opent!
Winnaar Jort Kelder Award 2004
  zondag 12 december 2004 @ 21:00:40 #78
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_23927668
OMG wat ben jij voorspelbaar, ik wist gewoon dat je dat ging zeggen
maar eh, dat bloedspoor lijkt me een slecht teken hoor haha.....
pi_23927712
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:00 schreef babette21 het volgende:
OMG wat ben jij voorspelbaar, ik wist gewoon dat je dat ging zeggen
maar eh, dat bloedspoor lijkt me een slecht teken hoor haha.....
Ach, ze had een lichte longontsteking.
  zondag 12 december 2004 @ 21:04:16 #80
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_23927734
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:23 schreef babette21 het volgende:
Berichtje voor Wup en MirSus:
als jullie een paar leuke solo-caps van respectievelijk La Claire en Ellen voor me hebben,
dan kan ik beide dames binnenkort eens het Archief knallen!
'k vind dat jullie als uberfans toch wel 't recht op de fotoselectie hebben haha!!
email: archiefonm@yahoo.com

[afbeelding]
bron: de jongens van....
Ben voor je op zoek hoor!
9 jaar 'Ellen Evenhuis' op www.dominiquevanvliet.tk !!!
(met speciale dank aan Iwan!!)
  zondag 12 december 2004 @ 21:10:26 #81
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_23927851
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:04 schreef MirSus het volgende:
Ben voor je op zoek hoor!
Top!! Thanx

* Bet gaat er vandoor, maar mag morgen weer werken dus: tot dan!!
  zondag 12 december 2004 @ 21:14:25 #82
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_23927935
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:10 schreef babette21 het volgende:

[..]

Top!! Thanx

* Bet gaat er vandoor, maar mag morgen weer werken dus: tot dan!!
Doeii Doeii
pi_23929026
tvp
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_23929552
quote:
Op maandag 13 december 2004 02:04 schreef Svensational het volgende:
tvp
Wat bedoel je toch steeds met die kul?
  maandag 13 december 2004 @ 12:06:41 #85
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_23938705
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:08 schreef Wup het volgende:

oke ik denk dat je deze bedoelde... ik weet het niet zeker want ik heb er nog een maar die bewaar ik wel voor het Niels adoratie topic want dat is een van zijn mooiste scenes ooit....
* Babette wacht vol spanning af....
pi_23939287
quote:
Op maandag 13 december 2004 03:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat bedoel je toch steeds met die kul?
Tiet Veur 'n Pafke

BTW: Nog één dag!
  maandag 13 december 2004 @ 12:43:32 #87
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_23939382
Gaan we weer in raadselen praten Iwan?!

Ondertussen ben ik hier fijn de post van de afgelopen 2 weken aan 't doornemen en kom ik 'n flyer tegen van 't Haags Amateur Korte Filmfestival 2004 tegen, waar o.a. de film Sweat Terra High werd gedraaid met..... Do van Vliet!!! Werd ja, want 't was afgelopen donderdag..... en het was nog wel gratis haha!!! Nah ja.....
MirSus, Do staat alleen met d'r naam op de flyer maar mocht ik er nog wat over tegenkomen dan mail ik 't wel door....
pi_23939420
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:43 schreef babette21 het volgende:
Gaan we weer in raadselen praten Iwan?!
Een beetje mysterie in ONM kan geen kwaad.
  maandag 13 december 2004 @ 12:48:13 #89
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_23939455
komen de dooie vogeltjes dan tot leven?!?!?

* Bet dramt nog ff door: geef 's een hint!!
  maandag 13 december 2004 @ 12:49:00 #90
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_23939465
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:43 schreef babette21 het volgende:
MirSus, Do staat alleen met d'r naam op de flyer maar mocht ik er nog wat over tegenkomen dan mail ik 't wel door....
alvast bedankt!
pi_23939666
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:48 schreef babette21 het volgende:
komen de dooie vogeltjes dan tot leven?!?!?

* ]Bet dramt nog ff door: geef 's een hint!![/me]
* VR. 14-12-2001...
  maandag 13 december 2004 @ 13:12:06 #92
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_23939881
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:01 schreef Iwan1976 het volgende:
*]VR. 14-12-2001...[/me]
Dat was de eerste aflevering met Kim Pieters als La Claire.....
quote:
Vrijdag 14 december 2001 (afl. 1534)
Duuk vindt een aanwijzing dat er een vreemde op Luciels kamer is geweest. Hij gaat met de aanwijzing naar Daan in de hoop dat die hem verder kan helpen. Evert treft voorbereidingen om zijn waanzinnige plan ten uitvoer te brengen. Daan wordt nogmaals gepolst om mee te werken aan een televisieprogramma.

Viviënne van den Assem Lizzy Vehmeijer
Bettina Berger Renée Couwenberg
Wendy Brouwer Margot Reitsema
Sander Foppele Daan Starrenburg
Frits Jansma JP
Chris Jolles Luciel Starrenburg
Sebastiaan Labrie Olaf Zwart
Manouk van der Meulen Daphne Simons
Kenan Raven Duuk de Ruyg
Pauline van Rhenen Aafke Reitsema
Jasmine Sendar Kyra Isarin
Pamela Teves Bettina Wertheimer
Annemieke Verdoorn Joyce Couwenberg
Dominique van Vliet Ellen Evenhuis
Jop de Vries Victor Couwenberg
John Williams Maurice Seegers
Tim Zweije Jannes Reitsema
Kim Pieters Claire Simons
Theo de Groot Evert Starrenburg
Mark Kleuskens rechercheur Campert
Marcel Snijders psychiater
Marit van Bohemen TV producente
Vincent van den Akker bewaker
Melline Mollerus zuster Lisette

Maandag 17 december 2001 (afl. 1535)
Daan en Duuk komen achter de identiteit van de linnenman. Ze beseffen dat Luciel in groot gevaar is. Daphne krijgt bezoek van haar halfzusje, Claire. Ze probeert te verhullen dat haar relatie met Maurice is geëindigd. Bettina krijgt het aan de stok met een zorgverzekeraar over de financiële situatie van het ziekenhuis.

Viviënne van den Assem Lizzy Vehmeijer
Bettina Berger Renée Couwenberg
Wendy Brouwer Margot Reitsema
Sander Foppele Daan Starrenburg
Frits Jansma JP
Chris Jolles Luciel Starrenburg
Sebastiaan Labrie Olaf Zwart
Manouk van der Meulen Daphne Simons
Kenan Raven Duuk de Ruyg
Pauline van Rhenen Aafke Reitsema
Jasmine Sendar Kyra Isarin
Pamela Teves Bettina Wertheimer
Annemieke Verdoorn Joyce Couwenberg
Dominique van Vliet Ellen Evenhuis
Jop de Vries Victor Couwenberg
John Williams Maurice Seegers
Tim Zweije Jannes Reitsema
Kim Pieters Claire Simons
Theo de Groot Evert Starrenburg
Mark Kleuskens rechercheur Campert
Vincent van den Akker bewaker
Miguel Stigter Dirk van Sant
John Vis Jim Bleker
Corry de Roo oudere dame
Melline Mollerus zuster Lisette
  maandag 13 december 2004 @ 14:06:10 #93
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_23941022
Bij deze nogmaals de foto's van Robert de la Haye in "Spoed" [2000]

Robert in "Veel geluk professor" [2001]

Robert in "Droge voeding kassa 4" [2002]

* Babetje is zeer verbaasd, dacht dat dit allemaal veel langer geleden was!!!
  maandag 13 december 2004 @ 14:21:32 #94
101527 De_Hufter
Gegarandeerd 100% Hufterigheid
pi_23941403

weet_ik_veel, dikke zeug, doe toch eens wat zinvols met je leven en stop met het tapen van die domme soap
  maandag 13 december 2004 @ 14:25:35 #95
101527 De_Hufter
Gegarandeerd 100% Hufterigheid
pi_23941512
Potverdorie. Hier ook al censuur?
pi_23942177
Wegwezen als het je niet interesseert
pi_23942258
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:12 schreef babette21 het volgende:
Dat was de eerste aflevering met Kim Pieters als La Claire.....
Dit had ik kunnen verwachten van een trouwe HINTS kijker.
  maandag 13 december 2004 @ 15:05:45 #98
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_23942337
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit had ik kunnen verwachten van een trouwe HINTS kijker.
tja kan zijn maar ik weet nog steeds niet wat jij dan bedoeld met: nog 1 dag...
wat gaat er morgen gebeuren?! ik verwacht de Claire-comeback pas met Kerst...

ga jij ons misschien verblijden met een mooie special [hint hint hint] ?!?
pi_23942355
Geef ons morgen...

In den beginne... de allereerste cap van La Claire (ONM, VR. 14-12-2001)
quote:
Vandaag is het precies 3 jaar geleden dat La Claire, het halfzusje van Daphne en Bob Simons, op de Nederlandse beeldbuis verscheen.

Op vrijdag 14 december 2001 stond ze bij Daphne op de stoep. Samen met Daphne beraamde ze een plan om Maurice over te halen Daphne in zijn huis te laten wonen.

Al gauw viste ze in het Beatrix naar een baantje. Samen met Bram de Boei was ze in de running voor een vacature die Victor uit had staan. Victor schakelde Claire in om voor eens en voor altijd af te rekenen met Maurice's bemoeienis met zijn onderzoek.

Dit leidde tot een vruchtbare samenwerking... reeds op 19 februari 2002 deed Victor een eerste serieuze poging La Claire te verleiden, wat weer leidt tot spanningen tussen haar en Daphne.

Victor maakte in bedekte termen duidelijk dat hij het beter vond als Claire naar een ander project overstapte, als dat de reden was waarom ze volgens haar geen relatie konden hebben. Claire stelde alles in het werk om haar agioplaats bij Victor te behouden. Ze was bereid ver te gaan.

Net als Arthur had Claire geen onbevlekt. Ze stelde alles in het werk om de misstanden uit haar periode in Parijs te verbergen. Claire had Olaf nodig om haar uit de problemen te helpen, maar Olaf wensts wel een tegenprestatie!

Victor en Hugo probeerden elkaar af te troeven tijdens een etentje met Claire, die ondertussen genoot van haar macht. Hugo was erg gecharmeerd van La Claire, maar ze probeerde Hugo op subtiele wijze duidelijk te maken dat hij haar moest vergeten. Claire bracht zichzelf in een lastig parket.

Hugo twijfelde openlijk aan Claires gevoelens voor Victor. Claire verdedigde haar relatie volhardend, maar innerlijk twijfelde ze wel degelijk. Claire deed grote moeite zich tegen haar gevoelens voor Hugo te verzetten, maar het viel haar steeds zwaarder. Ze belandden dan ook al snel samen in bed. De liefde voor Hugo leidde haar zelfs zo af dat ze een kapitale fout maakte in een van haar berekeningen voor Victors onderzoek.

De breuk met Victor zorgde voor een verslechterde verstandhouding tussen La Claire en Victor. Hugo, haar prins op het witte paard, stelde Claire voor bij hem haar agioschap af te ronden, zodat ze niet meer van Victor afhankelijk was.

Hugo ontdekte al gauw dat Claire gefraudeerd had met studieresultaten. Onze brave Hendrik kon niet anders dan dit melden in het ziekenhuis. Claire was vastbesloten de extra kans die Hugo haar had geboden, aan te grijpen. Ze studeerde tot in de kleine uurtjes.

Claire was woedend op Hugo, na haar negatieve beoordeling. Ze dreigde hem aan te klagen wegens seksuele intimidatie. Hugo verklaarde Claire zijn liefde, maar Claire wist niet goed wat ze ermee aanmoest. Ze vond ook dat Hugo veel te toeschietelijk was richting zijn ex-vrouw, Alexandra van Walsum (gespeeld door actrice Claire Brouwer), met wie hij in scheiding lag. Claire probeerde Hugo duidelijk te maken dat hij voor zijn eigen belangen moest vechten in zijn echtscheiding.

Claire vond het moeilijk om te aarden op de eerstehulpafdeling. Ze kwam in de problemen vanwege een niet-helende wond bij een onwillige patiënt. Hugo suggereerde dat Claire een verregaande fout had gemaakt, waardoor een patiënt het vermogen over een arm was kwijtgeraakt. Dit leidde tot een flinke deuk in haar zelfvertrouwen. Claire werd door Victor op het matje geroepen: een ontevreden patiënt dreigde een aanklacht tegen haar in te dienen.

De woede van Claire over haar schorsing richtte zich op Hugo: ze verweet hem niet voor de volle honderd procent vertrouwen in haar te hebben. Ze probeerde te bewijzen dat een patiënt van haar de zaak bedroog, maar ze kreeg nauwelijks medewerking van Victor.

Op een dag ontmoette ze de eigenaar van de Galaxy: Sid Porter. Sid viel meteen voor de charmes van Claire, maar zij leek er in eerste instantie niet van gediend te zijn.

Toen Sid haar overviel in het ziekenhuis en haar probeerde te zoenen, was ze totaal in de war. Hugo vroeg Claire ten huwelijk. Ook verrast hij haar met een huis waar ze meteen in konden trekken. Wanneer Claire hoort dat Sid het huis heeft aangeboden, wil ze er niks van weten.

Hugo en Claire lieten Sid weten het huis niet te willen kopen. Verder vertelde Claire aan Sid dat ze ging trouwen. Hugo was verbaasd dat Claire dit meteen meldde. Ze hadden namelijk besloten om het nog even voor zich te houden.

Hugo organiseerde een verregaande verrassing voor Claire. Op maandag 16 september 2002 stappen Hubertus Jacobus Nicolaas Maria van Walsum en Claire in het huwelijksbootje.

Claire kreeg een droomaanbod van Sid, maar twijfelde alvorens ze het aannam. Hugo was ontzet toen hij een rouwkaart ontving met Claires naam erop als overledene. Hugo maakte zich grote zorgen om Claires veiligheid. Claire was kwaad toen ze erachter kwam dat Hugo dingen voor haar verzweeg.

Claire deed haar best te functioneren in haar nieuwe werkomgeving. Hugo en Claire merkten dat het leven van jonggehuwden niet altijd even eenvoudig is. Sid wist Claire in volstrekte verwarring te brengen door te bekennen dat hij verliefd op haar was. Claire bleef, ondanks haar huwelijk met Hugo, geïntrigeerd door Sid Porter. Zeker toen Sid haar uitnodigde op zijn luxueuze jacht.

Sid wist zich meer en meer in de levens van Hugo en Claire te dringen, maar het bleef raadselachtig wat zijn uiteindelijke doel was. Later bleek dat Sid een zoon van Arthur was en dus Hugo's halfbroer.

Toen Claire en Hugo terugkwamen van hun huwelijksreis deed Sid een nieuwe poging Claire te verleiden. Hij vroeg haar de nacht met hem door te brengen. Claire wou met Hugo verder en nam een verregaande beslissing om dit mogelijk te maken. Claire raakt zwanger van Sid. Onwetend van Claire's slippertje met Sid hoopte dolblije Hugo dat Claire ervoor zou kiezen om haar zwangerschap uit te dragen, maar Claire kiest uiteindelijk toch voor een abortus.

Claire was gebroken toen Hugo haar confronteerde met zijn kennis van haar vreemdgaan. Ondanks dat Hugo van haar wilde scheiden, hield Claire Sid af toen die probeerde een officiële relatie met haar te beginnen. Ze nam ook ontslag bij hem en ging weer in het Beatrix werken. Hugo dreigde ontslag te nemen en raakte aan drank en drugs en hij vergreep zich regelmatig aan mooie vrouwen. Een harde scheidingstrijd volgde en ook Arthur mengde zich in de strijd.

Dan breken er betere tijden voor Claire aan: Hugo en Claire kwamen weer bij elkaar, dit tot afgrijzen van Arthur. Ook stelt ze zichzelf kandidaat voor een promotie, die ze ook krijgt. Claire neemt haar werk als SEH hoofd zo serieus dat ze de complete verpleegstersgroep tegen zich in het harnas jaagt.

Een seksuele fantasie van Hugo schokt Claire: Hugo wil een trio met haar en Kyra! Dit leidt tot spanningen tussen Claire en Kyra. Tussen neus en lippen door kust La Claire nog even met Frida Hawinkel. Niels vroeg aan Claire: "Hoe groot is de hoer in jou eigenlijk?", waarop zij antwoordde "Wie zit er nou eigenlijk de hele dag in Frida's hol?" Alle manipulaties ten spijt krijgt Claire de baan niet. Ellen neemt het op voor Claire, maar Renée kan zich niet in haar argumenten vinden. Volgens Renée heeft Claire een fundamenteel karakterprobleem.

De werkrelatie tussen Niels en Claire is niet al te best. Niels noemt haar zelf 'een natte soepstengel'. Hij heeft helemaal geen zin om met haar naar India te gaan. Het geruzie tussen de twee leidt tot een dodelijke fout tijdens een operatie... Er is een klem achtergebleven. Door alle trubbels vergeet ze zelfs haar trouwdag.

Claire en Niels hebben een rendez-vous in 'Bilderberg, Hotel Jan Luyken'. Als ook bij Hugo het kwartje valt zijn de rapen gaar. In een gevecht op leven en dood vallen Hugo en Niels van het dak van een hoog gebouw. Niels raakt in coma, ontwaakt, maar herinnert zich in eerste instantie niets van het ongeval.

Claire doet wanhopig haar best om 'een goede vrouw' voor Hugo te zijn. Een door haar georganiseerd romantisch diner loopt echter totaal uit de hand. Als ze door Hugo het huis is uitgezet, denkt Claire haar geluk toch bij Niels te moeten zoeken, maar die heeft het druk met z'n poeske uit Brussel. De liefde tussen Claire en Niels is omgeslagen in blinde haat. Claire dreigt Lieve in te lichten over de affaire die zij en Niels hebben gehad. Als klap op de vuurpijl beschuldigt Claire, in het bijzijn van Arthur, Niels van dood door schuld.

Claires egocentrisme brengt haar en Bram op voet van oorlog. Claire besluit om er even tussenuit te trekken. Ze stuurt Niels een ansichtkaart met de tekst: "Ben me even aan het uitrekken en je weet: poezen komen altijd terug (en hebben klauwen!)"

Niels en Claire komen weer bij elkaar en ze willen ook gaan samenwonen. Niet lang daarna wordt ze ontslagen door Arthur, en weer aangenomen, als ook Ellen dreigt op te stappen. Arthur over Claire: "The woman means fucking trouble." Arthur probeert de scheiding van Claire en Hugo dan ook zo lang mogelijk te rekken, maar druipt af als Claire per ongeluk bewijsmateriaal tegen Arthur in handen krijgt, de zogenaamde V-Files. Deze gebruikt ze ook om Niels aan een leerstoel te helpen.

Aan het einde van seizoen elf slaat dit als een boemerang op Claire terug als Niels erachter komt dat Claire het bewijs maandenlang heeft achtergehouden. Arthur wordt door de politie gearresteerd op de open dag en Niels schopt Claire op straat. Claire zoekt toenadering tot Niels, tevergeefs, want hij wijst haar bot af.

Als Claire zwanger blijkt te zijn komen de twee weer dichter bij elkaar en hij vraagt haar zelfs ten huwelijk, maar dan slaat het noodlot toe... Op vrijdag 5 november wordt Claire neergestoken door Hillard, een voormalig patiënt, die meiske Overbeek maandenlang heeft gestalkt. Ondanks de inspanningen van Niels en Hugo overlijdt Claire door inwendige bloedingen...

Er volgt een emotionele begrafenis, die uiteraard wordt bijgewoond door haar halfzusje Daphne. Het Beatrix zal nooit meer hetzelfde zijn..."
pi_23942447
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:05 schreef babette21 het volgende:
ik verwacht de Claire-comeback pas met Kerst...
Ik verwacht geen Claire-comeback.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')