abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1660062
Ik vindt dat elke beweging, staat, natie, land individu enz. financieel, verantwoordelijk gehouden moeten
worden voor 1) geleden schade materieel
2) geleden schade economisch
3) smartegeld voor achtergebleven familie

Hiermee bedoel ik o.a geld voor wederopbouw panden, winkels
enz, verzekeringen, kosten manuren, economisch bv: de vliegtuigmaatschappijen, die miljoenen per dag verliezen dus genoodzaakt zijn mensen te ontslaan. enz enz enz.

maandag 17 september 2001 @ 16:54:24 #2
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1660072
Van een kale kip kun je geen veren plukken.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1660086
quote:
Op maandag 17 september 2001 16:54 schreef links234 het volgende:
Van een kale kip kun je geen veren plukken.
Bin Laden een kale kip ???????????

Jij bent echt wereldvreemd zeg!

pi_1660089
Dit moet op langere termijn, ieder land, natie enz heeft zijn inkomsten. Op deze manier pak je ze op een manier die ze echt niet leuk vinden.
pi_1660111
quote:
Op maandag 17 september 2001 16:53 schreef pineukio het volgende:
Ik vindt dat elke beweging, staat, natie, land individu enz. financieel, verantwoordelijk gehouden moeten
worden voor 1) geleden schade materieel
2) geleden schade economisch
3) smartegeld voor achtergebleven familie

Hiermee bedoel ik o.a geld voor wederopbouw panden, winkels
enz, verzekeringen, kosten manuren, economisch bv: de vliegtuigmaatschappijen, die miljoenen per dag verliezen dus genoodzaakt zijn mensen te ontslaan. enz enz enz.

elke beweging, staat, natie, land, individu? Ik ben een individu.... hoezo moet ik financieel verantwoordelijk gehouden worden?
Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
pi_1660124
Ik bedoel die hier schuldig aan zijn
pi_1660193
Dat is niet te doen. tenminste, niet zoals het er nu naar uit ziet. Kijk, kun je echt duidelijk een groepering, een staat of een individu aanwijzen, dan had het in theorie gekund. In de praktijk is dat niet haalbaar, omdat die kosten simpelweg te hoog liggen. Stel dat de taliban erachter zit en je gaat verhalen bij afghanistan. Die taliban gaat dat echt niet uit eigen zak betalen, dat gaat uit de staatskas oid. Wie heb je er dan mee? De bevolking, die er weinig mee te maken heeft.
Maar voorzover ik tot nog toe begrepen heb, zijn het allemaal splintergroeperingen die iets met elkaar te maken hebben... hoe kun je dan in godsnaam de schade verhalen? Meneer A uit B moet een miljoen schadevergoeding betalen, meneer B uit C drie miljoen, want hij heeft er iets meer mee te maken gehad en meneer C uit E maar een ton, want hij wist niet wat ie deed? En owja, hier hebben we een clubje, die laten we opdraaien voor tien miljoen..

Nee, het is werkelijk te vroeg om hier wat zinnigs over te kunnen zeggen denk ik.

Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
pi_1660720
quote:
Op maandag 17 september 2001 16:56 schreef The-Reaper het volgende:

[..]

Bin Laden een kale kip ???????????

Jij bent echt wereldvreemd zeg!

Ik geloof dat alleen al de herbouw van het WTC geschat wordt op 50 miljard. En iedereen weet dat de amerikaanse smartegelden verschrikkelijk hoog zijn. Zelfs Bill Gates kan dit niet betalen, laat staan die Bin Laden.
This is this. This ain't something else, this is this!
pi_1665883
het gaat niet om het bedrag, maar alles wat je maar terug kunt halen is meegenomen. Het gaat om het principe..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')