Dus als je die lekkere hongingmosterd over je zalm wil doen moet je het van de sla afpeuteren?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:54 schreef MaLo het volgende:
Bij óns in de supermarkt ligt bij de zakken sla in de koeling kant en klare honing-mosterd-dressing!
*baas boven baas*
Erg lekker trouwens.
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dus als je die lekkere hongingmosterd over je zalm wil doen moet je het van de sla afpeuteren?![]()
Ooooh dat eet ik ook graag ja! Is dat niet gangbaar?quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:58 schreef Vamos het volgende:
Ik ben dol op bloemkool met pindasaus en een balletje gehakt en ik wist niet beter of dat is een heel gangbare combi. Schijnt dat dit dus niet het geval is. Best raar eigenlijk. Het smaakt perfect met elkaar en ik raad iedereen aan om het eens te proberen
Nee ik vertelde het een keer op mijn werk en kreeg allemaal vieze gezichten. "Dat is toch normaal?" vroeg ik. "nooit van die combo gehoord" was antwoord.quote:Op maandag 18 april 2005 12:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ooooh dat eet ik ook graag ja! Is dat niet gangbaar?
Als je het overleeft, laat ons dan ff weten hoe het smaaktequote:Op woensdag 20 april 2005 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Voor zondag (tapascollegamutsenmiddag) ga ik ham/kaasrolletjes besmeerd met pindakaas, gevuld met taugé maken
echt waarquote:Op woensdag 20 april 2005 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Voor zondag (tapascollegamutsenmiddag) ga ik ham/kaasrolletjes besmeerd met pindakaas, gevuld met taugé maken
Eet mijn boterham met kaas altijd met jamquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:49 schreef Inu het volgende:
oe oe, kheb er weer eentje
Boterham met kaas en jamof had ik die al gepost?
Na een boterham met zure haring een boterham met appelstroop eten is ook echt ranzig om te proeven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:41 schreef dutch-mamma het volgende:
Echt iets ranzigs proeven?
- eet een pepermuntje en daarna een stuk sinaasappel...
- toen ik nog rookte: een peuk na een dropje is bah (nu ik niet meer rook vind ik een peuk sowieso bah)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |