Ik kijk die liever thuis dan in de bios, dat wel. Had eigenlijk ook liever Der Untergang thuis willen kijken. Zat nu bij het einde echt enorm te vechten tegen de tranenquote:Op zondag 12 december 2004 01:11 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik durf sommige films niet eens te kijken, omdat ik weet dat die me dan van slag brengen.. Grave of the fireflies bijvoorbeeld.
Mjah, je hebt wel een beetje gelijk, van 50 naar 49 (niet met stip).quote:Op zondag 12 december 2004 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
Mijn postgemiddelde daalt met de minuut..
[..]
Dan lijkt het meer.quote:Op zondag 12 december 2004 01:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom heeft dat mens het in godsnaam steeds over guldens
Die heks die haar eigen kinderen zonder wroeging de dood indreef?quote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk die liever thuis dan in de bios, dat wel. Had eigenlijk ook liever Der Untergang thuis willen kijken. Zat nu bij het einde echt enorm te vechten tegen de tranen
*denkt terug aan zieke scene met Mevrouw Goebbel*
Ik opperde slechts de theoretische mogelijkheid dat het de uitkomst van een poll zou kunnen zijn. Het gaf op geen enkele manier mijn mening weer.quote:Op zondag 12 december 2004 01:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Neem je dat dan terug van anaaldromedaris?
Ik heb er een truucje voor.quote:En dat knipquoten ziet er idd wel flitsend uit. Is daar ook nog een speciale code voor of type je gewoon vaak quote & /quote ?
quote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mjah, je hebt wel een beetje gelijk, van 50 naar 49 (niet met stip).
Maar ik denk nog steeds dat je een undercovermodje bent, een stille.![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
Welkom op ONZ beav, ik hoop dat je het goed zult doen in het blauw
Tante Christine is zó 1999.quote:Op zondag 12 december 2004 01:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom heeft dat mens het in godsnaam steeds over guldens
BBCodequote:
Nou ik identificeer me meer in dat kuthert dan in al die arme mensen.quote:Op zondag 12 december 2004 01:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die doen mij dan juist weer meer omdat die realistisch zijn. Wat kan mij zo'n kuthert nou schelen die uit een pen is gekropen![]()
Die icequeen ja.quote:Op zondag 12 december 2004 01:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Die heks die haar eigen kinderen zonder wroeging de dood indreef?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zie je wel! Ik wist het, ik wist het gewoon!quote:
Smaakt dat niet heel ehm... vreemd*, Yvonne beffen?quote:
OMG hoe bedoel je uitmelken?quote:
Je gelooooooft het toch niet, dat die gast nogsteeds met die klompen op pad is en er zelfs nog GELD mee verdient...quote:
Was dat maar het enige wat ik moest doen.quote:Op zondag 12 december 2004 01:23 schreef G_E het volgende:
[..]
Smaakt dat niet heel ehm... vreemd*, Yvonne beffen?
quote:*Ik wilde eigenlijk iets anders schrijven dan vreemd, maar ja, voor je het weet heb je een permanente ban aan je broek hangen. Want hij zit intussen wel tot aan zijn elleboog in de crew.
Als klompenboer weet hij vast wel hoe dat moet, melkenquote:Op zondag 12 december 2004 01:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
OMG hoe bedoel je uitmelken?.
Ongelooflijk ja, maar wel goed van/voor hemquote:Op zondag 12 december 2004 01:24 schreef Remix het volgende:
[..]
Je gelooooooft het toch niet, dat die gast nogsteeds met die klompen op pad is en er zelfs nog GELD mee verdient...
Ik vind het desalniettemin geen prettige associatie die je maakt, niet van jouw niveau.quote:Op zondag 12 december 2004 01:19 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik opperde slechts de theoretische mogelijkheid dat het de uitkomst van een poll zou kunnen zijn. Het gaf op geen enkele manier mijn mening weer..
[..]
quote:Ik heb er een truucje voor..
Hehhe nou heel #onz zit nu ook te bellen.quote:Op zondag 12 december 2004 01:27 schreef Remix het volgende:
Robbert ten Brink en Gordon! *bel snel*
Daar gáán mijn kansenquote:Op zondag 12 december 2004 01:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehhe nou heel #onz zit nu ook te bellen.
Ik deed mijn best me aan te passen aan het hier gebruikelijke niveau, maar als ik je daarmee onverhoopt gekwetst hebt, dan spijt me dat.quote:Op zondag 12 december 2004 01:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik vind het desalniettemin geen prettige associatie die je maakt, niet van jouw niveau.
Gewoon, ik paste [quote] tags in iemands quote.quote:Leg eens uit, plz? 'K wil dat ook kunnen.![]()
Okee dan, ik vreesde alleen even dat ik er dan ook door de [homo]knokploeg uitgejaagd zou worden en dan ergens mijn dagen hier zou moeten slijten in de donkere krochten waar anaalcroma69 en de paddo's zich ophouden.quote:Op zondag 12 december 2004 01:29 schreef G_E het volgende:
Ik deed mijn best me aan te passen aan het hier gebruikelijke niveau, maar als ik je daarmee onverhoopt gekwetst hebt, dan spijt me dat.
quote:Gewoon, ik paste [quote] tags in iemands quote.. Ik heb wel een of andere firefox extensie, maar dat is hier niet handig voor.
.
Morgen weer een dag... toch?quote:Op zondag 12 december 2004 01:41 schreef Ang3l het volgende:
*huppelt op vrolijke muziek*
huppel! HUPPEL ZEG IK!
Nee
Het lukt niet vandaag ...
Morgen ga ik naar pap die na 36 jaar ontslagen is bij Philips (reorganisatie) en naar mam die gisteravond in het ziekenhuis heeft gelegen. Weinig gehuppel gok ikquote:
Eau idd... sterkte dan maar voor allemaal!quote:Op zondag 12 december 2004 01:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar pap die na 36 jaar ontslagen is bij Philips (reorganisatie) en naar mam die gisteravond in het ziekenhuis heeft gelegen. Weinig gehuppel gok ik
quote:Op zondag 12 december 2004 01:41 schreef Ang3l het volgende:
huppel! HUPPEL ZEG IK!
Nee
Euhm..nou gewoon dinges.quote:Op zondag 12 december 2004 01:40 schreef Nuvole het volgende:
Oh, ik dacht nu komt iets heel ingewikkelds; beav noemde al iets van BBCodes, wat best interessant klinkt, ik dacht aan iets wat ze misschien op de Britse televisie ook gebruiken.
Maar beavje, leg jij dat eens uit dan?![]()
Zit ze een beetje iedereen lekker te maken met ¤15000 ehm Fl33000.quote:Op zondag 12 december 2004 01:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach yo.. code ligt tussen de 50 en 60, grijp je kans![]()
![]()
Sommige dagen zijn gewoon huppelloze dagen.quote:Op zondag 12 december 2004 01:41 schreef Ang3l het volgende:
huppel! HUPPEL ZEG IK!
Nee
HAHAHAHHAquote:Op zondag 12 december 2004 01:52 schreef Remix het volgende:
[..]
Zit ze een beetje iedereen lekker te maken met ¤15000 ehm Fl33000.
Maar nu gaat de winnaar er met ¤550 ehm Fl1210 vandoor! Lekker is dat
Jah. Amputeerderige dagenquote:Op zondag 12 december 2004 01:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sommige dagen zijn gewoon huppelloze dagen..
Jah, 2005 wordt mijn jaar!quote:Op zondag 12 december 2004 01:55 schreef Nuvole het volgende:
Hè Ang3l, teveel vervelende dingen voor jou de laatste tijd.
Gelukkig is 2004 bijna afgelopen en dat het je in 2005 daarom maar een stuk beter mag gaan.![]()
Heb je wel verdiend, lijkt me.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 12 december 2004 01:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, 2005 wordt mijn jaar!
Verder gaan gael en trouwen met pupje op een eiland waar dat mag
Nou je moet de nachtsuite niet onderschatten hoor. Er wordt wel redelijk naar dat programma gekeken. Of er >550 mensen bellen, ach ja zou kunnenquote:Op zondag 12 december 2004 02:00 schreef Remix het volgende:
[..]
Zouden er ook 550 mensen zo gek geweest zijn on te bellen?
* Remix niet iig
Jij wordt de wijfslaafquote:Op zondag 12 december 2004 02:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Misschien mag jij van Ang3l dan ook nog wel een keertje meetrouwen?quote:Op zondag 12 december 2004 02:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Nee dank je.. Ik zoek wel iemand anders.quote:Op zondag 12 december 2004 02:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij wordt de wijfslaaf
Je weet wel, met zo'n megawaaier
En in je pauzes mag je met Gael mee.
Niet waar!quote:Op zondag 12 december 2004 02:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA DE TOKKIES OP THE BOX!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |