Jewelquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:15 schreef Markie-Mark het volgende:
I'm just a simple girl.......In a high-tech digital world![]()
follow your heaaaaaaaaaaaaaartquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:15 schreef Markie-Mark het volgende:
I'm just a simple girl.......In a high-tech digital world![]()
Ach.. kvond het wel een grappige parodie..quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:22 schreef Manias het volgende:
en toch was het een stomme clip
iedereen denkt dat het een parodie is, maar het is een weg die ze ingeslagen is.....quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach.. kvond het wel een grappige parodie..
who that?quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
ah! ziet eruit alsof ie beetje een mix is met ietsquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ken Hirai
een homoseksuele Japans pop-idool
ja hij ziet er niet-japans uitquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:38 schreef Manias het volgende:
[..]
ah! ziet eruit alsof ie beetje een mix is met iets
Tsja had ik weleens in een B&H topic gezegd over haar. Dat het in eerste instantie ook een parodie was, maar dat ze het allemaal misschien wel stiekem heerlijk vond al die bling bling & snollerigheid gedoe.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
iedereen denkt dat het een parodie is, maar het is een weg die ze ingeslagen is.....
volgens mij vond ze het best leuk om dr borsten in de spotlights te zettenquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tsja had ik weleens in een B&H topic gezegd over haar. Dat het in eerste instantie ook een parodie was, maar dat ze het allemaal misschien wel stiekem heerlijk vond al die bling bling & snollerigheid gedoe.
Van mij mag ze hoor. Kheb weleens een cover gezien met haar en "iets" op haar gezicht..quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij vond ze het best leuk om dr borsten in de spotlights te zetten.
Dat was in kopspijkers jaquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:51 schreef Manias het volgende:
die blonde is wel erg hoorkeihard gillen op live tv IK MOET POEPEN argh!
Ja heerlijk gewoon.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een stelletje ordinaire snollen bij Popstars The Rivals
Kortom.....ik vind ze geweldig
Vooral die Nora lijkt me een enorm stout meisje...haar vriend boft maar
Ik vond het wel stoer, lekker stoutquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:51 schreef Manias het volgende:
die blonde is wel erg hoorkeihard gillen op live tv IK MOET POEPEN argh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |