Idd jaquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Channing Tatum
[afbeelding]
Niet extreem mooi, maar hij heeft iets heerlijk ruigs ranzigs
[afbeelding]
Ja dat heb ik dus ook met Vin Diesel. Samen met zijn stem en zijn stoere vertoning vind ik hem ook wel iets hebben..quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik van de kop van meneer Vin Diesel ook. Eigenlijk als je esthetisch () gaat kijken is 't een oerlelijke scheve domme kop.... en toch heeft ie iets
Terwijl als je puur dat hoofd bekijkt... flaporen, brede stompneus, blik met het IQ van een kamerplantje op sterk water............. en toh, die combi... jah.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook met Vin Diesel. Samen met zijn stem en zijn stoere vertoning vind ik hem ook wel iets hebben..
Ja hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:19 schreef creno het volgende:
hmm is er nog iemand ?
nou welkomquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:41 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Alleen lurk ik alleen maar en post nooit. Maar daar wil ik wel verandering in brengen als je anders denkt alleen op de wereld te zijn![]()
Welkom.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:41 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Alleen lurk ik alleen maar en post nooit. Maar daar wil ik wel verandering in brengen als je anders denkt alleen op de wereld te zijn![]()
Nou zeg, moet dat dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:53 schreef Manias het volgende:
[..]
ben je wel een homo/bi/curious lurker?
*aai*quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:57 schreef Jerruh het volgende:
grmbl nieuwe mensen krijgen dus aandacht.
*weer kloontjes gaat aanmaken*
niet nog meer in vitro jerre's !quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:57 schreef Jerruh het volgende:
grmbl nieuwe mensen krijgen dus aandacht.
*weer kloontjes gaat aanmaken*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |