Mwoch, als men het over Popstars gaat hebben, hou ik mijn mond even.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:18 schreef tech het volgende:
[..]
Nu men weer overgaat tot het genicht van de dag, hoef jij niet weer terug in je lurkersrol, hoor!
Welkom dus!
quote:Heeft G_E je al het overbekende lijstje in de maag gesplitst?
Nee niks gemist. Ff gezocht voor u, veel succes:quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:33 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden??
* duikt in de archieven om iets over lijstjes te vinden *
quote:Dat inschrijfformulier was destijds opgesteld door IBG (wie anders. )
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:28 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo nog even naar Rotterdam samen met Aart
Ik kan me er alles bij voorstellen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:33 schreef AnGabhar het volgende:
Mwoch, als men het over Popstars gaat hebben, hou ik mijn mond even.![]()
Nog niet gehad, dus... Het betreft een introductie-invul-lijstje zodat we even op de hoogte worden gebracht van wat voor nieuw vlees we in de kuip hebben... Terwijl ik het intyp realiseer ik me dat dat lekker oppervlakkig is, maar à la.quote:Heb ik iets gemist? Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden??
* duikt in de archieven om iets over lijstjes te vinden *
Nou ja, daar gaan we:quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graagrapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
Ah okay. Aangenaam om met jou kennis te maken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:11 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Nou ja, daar gaan we:
-lijst ingevuld-
Dat was het wel zo'n beetje. Geef maar een gil als je meer wil weten. Als het niet al te intiem is, geef ik misschien nog antwoord ook![]()
Ach, ik wip hier al een tijdje zo nu en dan eens langs, en ondanks het oeverloze gezemel wordt er soms nog wel eens wat zinnigs gezegdquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:18 schreef tech het volgende:
@AnGabhar:
Aangenaam...! Ik weet niet hoe lang je al lurkt, maar als dat nog niet zo heel lang is, is het lijstje des te oneerlijker, omdat je nog 'niets' over ons weet. Vandaar ook de laatste vraag uit het lijstje, maar daar heb je nog geen gebruik van gemaakt.
We zullen zienquote:Dat verlegene hebben ex-lurkers wel vaker. Gaat wel over
Universiteit van Amsterdam. Is al wel weer 2,5 jaar geleden hoor. Zit je ook in die richting?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:21 schreef wizarddragon het volgende:
Ah okay. Aangenaam om met jou kennis te maken.
Je hebt Economie gestudeerd. Aan welke universiteit?
Ik zit nu op de UvA. Daar doe ik Media & Cultuur.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:38 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Universiteit van Amsterdam. Is al wel weer 2,5 jaar geleden hoor. Zit je ook in die richting?
Je zult vergeefs zoeken naar de lijstjes van de oudgedienden, want geestelijk vader IBG (=ikbengeweldig) is zelf nog geen jaar op [HOMO]. Het lijstje is zelfs van nog recentere datum.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:36 schreef AnGabhar het volgende:
Ach, ik wip hier al een tijdje zo nu en dan eens langs, en ondanks het oeverloze gezemel wordt er soms nog wel eens wat zinnigs gezegdAl met al is het een van de weinige topics op FOK waar het er altijd gemoedelijk aan toe gaat.
Over die laatste vraag: ik zou eigenlijk al jullie lijstjes moeten hebben, dan is dat ook weer opgelostVervloekt, dit forum heeft een fatsoenlijke zoekfunctie nodig
![]()
Interessante overstap!quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik zit nu op de UvA. Daar doe ik Media & Cultuur.
Mijn vorige opleiding zat wel in die richting, namelijk Informatiekunde in Tilburg, maar ik heb alleen m'n propedeuse daar gehaald.![]()
Ja. Informatiekunde was niet echt waar ik op had gehoopt. Het werd gewoon te economisch voor mij. Dus ik moest een keuze maken. Studie afmaken waar ik niet meer in gemotiveerd was of een totaal andere koers opgaan. Het werd een andere koers opgaan. En nu doe ik met goede moed Media & Cultuurquote:
* proest *quote:Op zondag 12 december 2004 00:05 schreef G_E het volgende:
Mijn hele leven is tot de meest intieme details al in deze reeks aan de orde gekomen, dus lijstjes zijn voor mij overbodig..
Gelukkig werkt de zoekfunctie niet meer zo goed als vroeger.quote:Op zondag 12 december 2004 00:09 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
* proest *
OK, als ik iets wil weten lees ik de vorige 1102 topics wel even door! Je moet toch wat, als discreet lurker![]()
Maar ik snap nog steeds niet wat de voorste met z'n rechterarm aan het doen is.quote:Op zondag 12 december 2004 00:08 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Ik heb trouwens het Raadsel van de Linkerarm opgelost. De achterste jongen heeft net gezegd dat zijn linkerarm begint te tintelen en daarom kijkt de voorste lodderig achterom.. Conclusie: het is onmogelijk om langer dan een kwartier in deze houding te blijven liggen.
.
We praten hem wel bij.quote:Op zondag 12 december 2004 00:10 schreef G_E het volgende:
[..]
Gelukkig werkt de zoekfunctie niet meer zo goed als vroeger..
Volgens mij werkt ie nu juist beter dan vroeger, mits met vroeger het vrij recente verleden van enkele maanden geleden bedoeld wordt door betreffende G_E.quote:Op zondag 12 december 2004 00:10 schreef G_E het volgende:
[..]
Gelukkig werkt de zoekfunctie niet meer zo goed als vroeger..
Meneer 1: Mijn arm tintelt.. Meneer 2! Meneer 2! Wakker worden! Mijn arm tintelt!quote:Op zondag 12 december 2004 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik snap nog steeds niet wat de voorste met z'n rechterarm aan het doen is..
As if!quote:Op zondag 12 december 2004 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik snap nog steeds niet wat de voorste met z'n rechterarm aan het doen is..
Ah, het is weer SLF-avond?quote:Op zondag 12 december 2004 00:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Volgens mij werkt ie nu juist beter dan vroeger, mits met vroeger het vrij recente verleden van enkele maanden geleden bedoeld wordt door betreffende G_E.![]()
en hi! @ AnGabhar![]()
Ik ben zo puur en onschuldig als vers gevallen sneeuw.quote:
M'n onschuld wat doe je?!quote:Op zondag 12 december 2004 00:15 schreef G_E het volgende:
[..]
Meneer 1: Mijn arm tintelt.. Meneer 2! Meneer 2! Wakker worden! Mijn arm tintelt!
Meneer 2: Huh?![]()
Meneer 1: Mijn linkerarm is afgeknelt, er stroomt geen bloed meer naar toe!
Meneer 2: *grijp* (met zijn rechterarm) En daar?Stroomt daar wel bloed naar toe?
Meneer 1:Meneer 2 toch! Wat doet u nu?
Voor mij is het net andersom. Ik heb met veel plezier mijn studie afgemaakt, maar heb moeite in die richting aan de bak te komen in werk dat me leuk lijkt. Het werk dat ik nu doe kan in principe gedaan worden door iedereen met wat gezond verstand, ongeacht opleidingsrichting. Maar ach, het is afwisselend werk en ik heb leuke collega's; toch het belangrijkste.quote:Op zondag 12 december 2004 00:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja. Informatiekunde was niet echt waar ik op had gehoopt. Het werd gewoon te economisch voor mij. Dus ik moest een keuze maken. Studie afmaken waar ik niet meer in gemotiveerd was of een totaal andere koers opgaan. Het werd een andere koers opgaan. En nu doe ik met goede moed Media & Cultuur.
SLF roeleert zwaaaarrrr!quote:Op zondag 12 december 2004 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, het is weer SLF-avond?.
.
*terugdenk*quote:Op zondag 12 december 2004 00:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
SLF roeleert zwaaaarrrr!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paging Timmah, paging Timmah.
Ow apart. Ik dacht dat economen snel aan de bak komen. Maar ja een opleiding hebben is altijd goed, maar het is niet alles. Inderdaad afwisselend werk, plezier hebben in je werk en leuke collega's is toch wel het belangrijkst.quote:Op zondag 12 december 2004 00:17 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Voor mij is het net andersom. Ik heb met veel plezier mijn studie afgemaakt, maar heb moeite in die richting aan de bak te komen in werk dat me leuk lijkt. Het werk dat ik nu doe kan in principe gedaan worden door iedereen met wat gezond verstand, ongeacht opleidingsrichting. Maar ach, het is afwisselend werk en ik heb leuke collega's; toch het belangrijkste.
Zolang je voor jezelf het idee hebt wat leuks en nuttigs te doen, zit je goed.
Nachtploeg enzo.quote:Op zondag 12 december 2004 00:21 schreef AnGabhar het volgende:
Yikes! Het begint nog druk te worden zo vroeg in de nacht. Helaas is mijn bedtijd aangebroken (ben een ochtendmens).![]()
Truste!
Ik moest ook twee keer kijken iddquote:Op zondag 12 december 2004 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
Oh ja en natuurlijk:
welkom enzo meneer AnGabhar. (*copy/paste doe* dat gaat nog wel effe duren voordat ik dat foutloos kan typen.
.)
Ik belde een tijdje terug op naar een "semi-overheidsinstelling in het midden des lands", naar het directe nummer van een mevrouw die daar werkt. Normaal gesproken neemt iedereen daar de telefoon aan met "semi-overheidsinstelling in het midden des lands, met mevrouw Zusenzo", maar toen was het opeens "Met Fabian". Dus ik vroeg netjes naar mevrouw Zusenzo, en die Fabian stamelde toen hoorbaar blozend dat hij een stagiair was die op haar plaats zat.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:11 schreef AnGabhar het volgende:
Naam: Fabian (kan ik ook niets aan doen)
Studie/werk: universitaire opleiding Economie (inmiddels voltooid) en wat administratief / klantencontacterig werk bij een semi-overheidsinstelling in het midden des lands.
Weer een zonder vriendje erbij.quote:Vriendje: n.v.t.
Mijn Grote Liefde is ook net the Hitchhiker's guide aan het lezen, en zit dan voortdurend te giebelen over een depressieve robot.quote:Lezen (uiteenlopende literatuur zoals Tolkien, Mulisch, Oudgermaanse letterkunde en nu even bezig in "A Hitchhiker's guide to the galaxy").
Alvast truste AnGabharquote:Op zondag 12 december 2004 00:21 schreef AnGabhar het volgende:
Yikes! Het begint nog druk te worden zo vroeg in de nacht. Helaas is mijn bedtijd aangebroken (ben een ochtendmens).![]()
Truste!
quote:Op zondag 12 december 2004 00:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik moest ook twee keer kijken idd.
En waar is die huil-van-het-lachen-icoon gebleven onderin de smileybalk? (ben nog steeds slecht in die sneltypeafkortingen, wie maakt daar eens een lijstje van?) Kijk ik weer met m'n neus of is ie verwijderd i.v.m. overmatig, onterecht gebruik?
Ach gossie toch...quote:Op zondag 12 december 2004 00:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik wil gaan slapen maar ben net over mn slaap heenen geen zin in stinkhok van 1 vierkante meter waar dikke walm hangt en alleen maar boeren zitten
quote:Op zondag 12 december 2004 00:21 schreef AnGabhar het volgende:
ben een ochtendmens
Je koppellijstje was tenslotte ook een enorm succesquote:Op zondag 12 december 2004 00:23 schreef G_E het volgende:
Weer een zonder vriendje erbij.. Misschien wordt het echt tijd voor een blind date-meet, om alle homo's zonder vriendje aan een vriendje te helpen.
.
En de rest kan dan op afstand roddelend toekijken..
Ik snap ook niet wat ie daar mee bedoelt.quote:
Doe us lief!quote:
Weet je dat men daar zelfs bij de meeting in R'dam nog op terug kwam?quote:Op zondag 12 december 2004 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je koppellijstje was tenslotte ook een enorm succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |