Ik ben daar gek. Ik ga zo slapen. Alleen nog maar eenvoudigequote:Op zaterdag 11 december 2004 00:57 schreef N.icka het volgende:
Nu een moeilijke
denk het welquote:
Heel grappig, moet ik je aangeven wegens leeftijdsdiscriminatie?quote:
En vermoedelijk treedt hij daarmee nog steeds op.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:07 schreef Bullpit het volgende:
[..]
denk het wel, maar ik ken hem alleen maar van de hitjes uit de jaren 70
it is my responsibility to enforce all the laws that haven't been passed yet. It is also my responsibility to alert each and every one of you to the potential consequences of various ordinary everyday activities you might be performing which could eventually lead to *The Death Penalty* (or affect your parents' credit rating). Our criminal institutions are full of little creeps like you who do wrong things...and many of them were driven to these crimes by a horrible force called MUSIC!quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:09 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Heel grappig, moet ik je aangeven wegens leeftijdsdiscriminatie?![]()
es ist meine Verantwortlichkeit, alle Gesetze zu erzwingen, die haven't schon überschritten. Durchführen konnten, es ist auch meine Verantwortlichkeit, jedes von Ihnen zu den möglichen Konsequenzen der verschiedenen gewöhnlichen täglichen Tätigkeiten zu alarmieren, die Sie welches schließlich führen könnte zu * die Todesstrafe * (oder Ihr parents' beeinflussen; Bonitätsbeurteilung). Unsere kriminellen Anstalten sind von kleinen kriecht voll, wie Sie, die Sachen... schaden und viele von ihnen zu diesen Verbrechen durch eine schreckliche Kraft gefahren wurden, die MUSIC genannt wurde!quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
it is my responsibility to enforce all the laws that haven't been passed yet. It is also my responsibility to alert each and every one of you to the potential consequences of various ordinary everyday activities you might be performing which could eventually lead to *The Death Penalty* (or affect your parents' credit rating). Our criminal institutions are full of little creeps like you who do wrong things...and many of them were driven to these crimes by a horrible force called MUSIC!
Back to school boyquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:15 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
es ist meine Verantwortlichkeit, alle Gesetze zu erzwingen, die haven't schon überschritten.
Stuk beter als Vianen (woonde ik hiervoor)quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Wenen niet heel saai voor jonge mensen?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:24 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Stuk beter als Vianen (woonde ik hiervoor)
Trusten!quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dat lijkt me ook, dat is vooral een verkeersknooppunt.
Wat betreft je plaatje: Geen idee.
Ik ga mijn oude hoofd ter ruste leggen. Goedenacht
Moet je ook een keer de snelweg af....quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:Dat lijkt me ook, dat is vooral een verkeersknooppunt.
Ben zo brutaal geweest te kijken op google, (wat dus eigenlijk niet mag)quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:57 schreef Deang het volgende:
Yoshihito
quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ben zo brutaal geweest te kijken op google, (wat dus eigenlijk niet mag)
Tsk tsk, alleen maar om te kijken of hij het antwoord goed had....quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar moet dat naar toe met deze wereld
moet dat perse een chinees/japanner zijn?quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tsk tsk, alleen maar om te kijken of hij het antwoord goed had....![]()
Zodat we weer een plaatje van een chinees/japanner kunnen raden..![]()
't is geen van tweeenquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:10 schreef D.Rose het volgende:
moet dat perse een chinees/japanner zijn?
Waar lijkt de persoon van Deang dan op?quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
moet dat perse een chinees/japanner zijn?
Mooi, heb je nog meer hints?quote:
Die wel, maar de volgende mag toch ook een hongaar zijn?quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waar lijkt de persoon van Deang dan op?![]()
Laat maar, je begrijpt het niet...quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die wel, maar de volgende mag toch ook een hongaar zijn?
Dalai Lamaquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:16 schreef Oblivion het volgende:
daila lama?![]()
EN ja ik schrijf het verkeerd....![]()
okquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Laat maar, je begrijpt het niet...![]()
Maar wel blijven om plaatjes te posten en te raden...quote:
He Bah (Zelfde Foto? nee toch?)quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:17 schreef Oblivion het volgende:
DIe was gister ook al een keer voorbij gekomen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |