Oh. Ik dacht dat het misschien uit Monkey Trouble kwam.quote:Op zondag 12 december 2004 15:58 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Dit fragment komt uit de film Hocus Pocus. Ik heb de film niet gezien maar Keitel speelt er iig niet in mee. Misschien is het Kathy Najimy??? I really don't know....
Ja. En nee.quote:Op zondag 12 december 2004 15:59 schreef Ket_Ais het volgende:
Is die 4de nou een ongelukkige foto van Glenn Close?
Want dan zou ik zeggen de film Things you can tell just by Looking at Her
Ach ja, misschien ook wel. Nu ik erover nadenk zocht ik eerst op Hocus Pocus en toen vind ik zo gauw geen duidelijk plaatje. Daarna heb ik op Thora Birch gezocht, dus ja, dit komt misschien ook wel uit Monkey Trouble. Ik ken beide films niet.quote:Op zondag 12 december 2004 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat het misschien uit Monkey Trouble kwam.
Idd. Jaime. Ook wel James.quote:Op zondag 12 december 2004 16:04 schreef Ket_Ais het volgende:
De laatste is Jaime King, de rest herken ik zo 1..2..3.. niet.
Ik ga nu maar weer eens verder met de boom optuigen...
Indeed.quote:
ik geloof het nietquote:Op zondag 12 december 2004 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
West Bromwich Albion geloof ik.
tegen die club vindt de clash plaatsquote:Op zondag 12 december 2004 16:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Millwall?
quote:Op zondag 12 december 2004 16:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Chelsea is de aartsrivaal van Millwall. Die dan?
Erasmusch stelt ook wel eens vragen over voetbalfilms in het VBLquiztopic.quote:Op zondag 12 december 2004 16:27 schreef dolle_hond het volgende:
je hebt idd wel voordeel als voetbalkenner ano
Hoi BwennieBrenquote:Op zondag 12 december 2004 17:05 schreef BwennieBren het volgende:
Hallo allen
Een pruikenshop? Of een toepetshop? (Heet dat eigenlijk zo?)
Dat doe jij ook vaak zeg...quote:
Long time no see mr_anoquote:Op zondag 12 december 2004 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi BwennieBren
BwennieBren +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |