Gelukkig, hij geeft inderdaad een heel vol laag. Soort van baskleed dat aangenaam en warm klinkt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lars, bedankt voor de tipik heb hem ff bij een vriend getest: hij klinkt super
hij heeft zelf een 1000W MAX sub van Caliber erin liggen en ik vond de mijne voller klinken
1 vraag nog: de verkoper zei dat ie de sub aan een 4 kanaals amp had aangesloten. deze had hij 2 keer gebrugd, op mono gezet en per spoel een gebrugd kanaal op aangesloten. is dit nu beter of juist niet dan de aansluiting die ik vanmiddag noemde?
..psst .. dat verschil zit vast in je hoofd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
.. en ik vond de mijne voller klinken
Ibuprofen 400, o.a. bij Kruidvat verkrijgbaar...quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:24 schreef Patrick281 het volgende:Bijna 10 uur geslapen en het is nog niet genoeg.
Lang geleden dat ik zo'n hoofdpijn had.
voorspelbaarquote:Op zaterdag 11 december 2004 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
..psst .. dat verschil zit vast in je hoofd.Durf het bijna niet meer te zeggen.
![]()
Tnx, maar ik duik niet gelijk in de pillen, wel als het niet weg is voor het vertrek vanmiddag.quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:26 schreef PatrickM het volgende:
Ibuprofen 400, o.a. bij Kruidvat verkrijgbaar...
Ah .. een goed doordachte statistische en wetenschapelijke benadering tot stand gekomen door 1 waarneming.quote:Op vrijdag 10 december 2004 @ 22:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat heb ik idd gezien op de Stelvio-pas........ 100 rijders in een uur en er klapt er 1 onderuit en jawel hoor.... een vrouw
De muziek doet zelf ook een aardige duit in het zakje.quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voorspelbaar![]()
maar het verschil was er wel degelijk. met de caliber kon ie harder gezet worden maar echt dieper werd het niet. en dat is gewoon merkbaar,
Het keuren en kennis hebben van geluid is op zichzelf geen electrotechniek maar een andere deel van de techniek.quote:dat zou jij toch moeten weten als elektrotechneut die jaren deze shit heeft verkocht...
Globaal: dan gaat het sneller vervormen, en wellicht blaast je versterker zich wat sneller op.quote:plus, ik had hem dus op 8 Ohm laten spelen...wat ook weer een verschil maakt, want hoe klinkt het als ik hem op 2 Ohm laat spelen??
Precies, een beetje arbeidsvitaminen als je in de file staat naar je werk is nooit weg.quote:hoe dan ook, of ie nu wel of niet harder, voller of dieper klinkt: ik ben er tevreden mee, het hard zat (missch wel iets te...) en dat voor 55 eurootjes
quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:36 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ikwil jullie veel plezier wensen voor straks........ enne kleed je dik aan !
quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waar spreken we eigenlijk af
quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
Ah .. een goed doordachte statistische en wetenschapelijke benadering tot stand gekomen door 1 waarneming.![]()
[..]
duhhhh was nog hetzelfde nummer ookquote:Op zaterdag 11 december 2004 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
De muziek doet zelf ook een aardige duit in het zakje.
Was het dezelfde cd die erin zat, of had de ander een paar gedownloade MP3'tjes spelen.
quote:Het keuren en kennis hebben van geluid is op zichzelf geen electrotechniek maar een andere deel van de techniek.
Formules weten om de diepste bassen te kunnen berekenen i.c.m. het volume van de akoestische kast geeft je bovendien niet de expertische mogelijkheden om het geluid ook neutraal te kunnen beoordelen
-en zeker niet via het even 1-2-3 na elkaar luisteren van 2 setjes.
ok, maar dus ook als de amp 2 Ohm stabiel is?? overal op het net lees ik over dvc's die op 2 Ohm spelen als de amp het maar aan kan...quote:Globaal: dan gaat het sneller vervormen, en wellicht blaast je versterker zich wat sneller op.
Lars mag het zeggen.
en daar gaat het omquote:Precies, een beetje arbeidsvitaminen als je in de file staat naar je werk is nooit weg.![]()
LOLquote:Op zaterdag 11 december 2004 09:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Komt er niemand uit Assen? Ralf is toch altijd zo gemotiveerd ..
En het is maar een klein stukje, zeker met deze temperaturen zal je het niet al te snel warm krijgen onder je helm.![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komen jullie uit het Noorden niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |