In China zeker. Daar heb je heel veel lactose-intolerantiequote:Op vrijdag 10 december 2004 17:21 schreef fotoloog het volgende:
Die melkmuilen zorgden voor een rel in een groot communistisch land.....
Iddquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In China zeker. Daar heb je heel veel lactose-intolerantie![]()
Kop op pyl ,ik heb straks een plaat geknipt voor jouquote:
Is maar goed dat je op dat moment nog zat te tikken...quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben even weg, ik heb hier m'n eigen crisis. Het wc-papier is op![]()
Lori Speequote:Op vrijdag 10 december 2004 18:31 schreef Oblivion het volgende:
Ssst, Yvonne wil graag nog 1 keer goed raden...![]()
quote:
quote:
quote:
Da's toch geen Italiaan,Obli !quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:54 schreef Oblivion het volgende:
Meneer Michelin?
Weet ik veel, ik denk bandenquote:
Meneer had een goed contact met heer Agnelli van fiat,jaquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik denk banden [afbeelding] hop, michelin...![]()
Okay, meneer fiat? Nasi?
Doe jij het dan...quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:27 schreef dolle_hond het volgende:
dat jullie zo'n moeite hadden met china crisis
JAAAAAquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:26 schreef Oblivion het volgende:
PIRELLI!!!
Hij heeft wel een kale bats!quote:
Slicksquote:
Voetbal op TV,nu?quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:40 schreef Oblivion het volgende:
Ik voel me als een mooie sexy aangeklede vrouw die moet wijken omdat er voetbal op tv is...![]()
![]()
Jij en tong in Voetbal...quote:
Zeg,mooie sexy aangeklede vrouw,zijn het Hollanders?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:48 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Zeg,mooie sexy aangeklede vrouw,zijn het Hollanders?
LOOG!quote:
The Doors heb ik weleens van gehoord,jaquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
LOOG!![]()
Foei, je kent The doors niet?![]()
Namen!![]()
YES! You are the man!!!quote:
Geilquote:
Nee, meer een mysterieuze dame...quote:
Trek je sexy pakje maar weer aanquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:24 schreef Oblivion het volgende:
.... James?
Waarom? Werkt toch niet...quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:25 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Trek je sexy pakje maar weer aan![]()
Modus is the man....quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:35 schreef Modus het volgende:
Roger Glover?
Wat ben je toch goed!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:39 schreef fotoloog het volgende:
Adele Bloemendaal?
fotoloog is oud!quote:
Fotoloog is cool!quote:
Het pruillipje niet?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:41 schreef tong80 het volgende:
Mee je dat nou, na tien keer kijken zie ik het nog niet
quote:
quote:
Nee,de naam van de band staat op de middelste man z'n shirtquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:50 schreef Oblivion het volgende:
The Tempations?
Heaven must be missing an angel...quote:
Andere monitor misschien?quote:
Ik lig gewoon in een deuk...quote:
quote:
Ze heeft 1 heel mooi nummer! This house, kriebels krijg ik er van...quote:
Waar hou jij van dan?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:05 schreef fotoloog het volgende:
Not my cup of tea,dit soort gasten....
Prince,Bowie,Chopin o.a.quote:
Trustuh,Obliquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:32 schreef Oblivion het volgende:
Sharon Stone...![]()
Ik ga naar bed, jullie zijn niet in vorm...![]()
Makkiequote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:39 schreef tong80 het volgende:
Dit lijkt niet eens op Sharon. Had maar een hintje gegeven.
Dacht dat je ging slapen ansders plaats ik geen voetjeballers.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
*schopt tong voor zijn schenen....
Hier heb je voetbal....![]()
Jij zou toch slapen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:57 schreef Oblivion het volgende:
herman Peewee
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht dat je ging slapen ansders plaats ik geen voetjeballers.
Ja, dat dacht ik ook.quote:
Herman iddquote:
Hij doet het weer....quote:
Kelly ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.
Niks zo veranderlijk als een vrouw...![]()
Jij sliep toch?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hij doet het weer....![]()
Of was het de vorige keer iemand anders?![]()
Pfff, mocht zij/hij willen...quote:
Knap dat ik dan kan posten...quote:
Euh..?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:02 schreef Feldhofer het volgende:
[afbeelding]
Aanwijzing: Versailles/beter
Ah,een newbie!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:02 schreef Feldhofer het volgende:
[afbeelding]
Aanwijzing: Versailles/beter
Blijhijf!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Knap dat ik dan kan posten...![]()
Jullie willen me gewoon weg hebben, omdat mijn plaatjes te moeilijk zijn....![]()
Okay, euh....quote:
Ans Appelmans?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Die vrouw links achterin is mijn tante Ans uit Sliedrecht
Eeuw klopt, nu nog de naam van dit gebouwquote:
Das nummer 14 dus feitelijk is dat Johan Cruyff, maar das logischquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:06 schreef Oblivion het volgende:
De Zonnekoning?
Joh...quote:
Elk voordeel hep z'n nadeel!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Das nummer 14 dus feitelijk is dat Johan Cruyff, maar das logisch
Paleis van Versaille?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:08 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Eeuw klopt, nu nog de naam van dit gebouw
Als je niet schiet,dan gaat ie er ook niet in,weet je wel...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja je ken natuurlijk zo'n groot gebouw neer zetten, of niet natuurlijk. Doe je het wel dan weet je één ding zeker, dan hep je een gote tuin nodig. Doe je het niet, dan niet natuurlijk, maar dat is logisch.
Nee, er was een familie die Versaille wilden overtroefen, Hapsburg.quote:
Dan nog altijd Habsburgpaleisquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:18 schreef Oblivion het volgende:
Hapsburg paleis?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:21 schreef Oblivion het volgende:
Paleis Schönbrunn
Kst kst, ben geschiedenis aan het leren...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan nog altijd Habsburgpaleis
Wel met google...quote:
Dalia?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:26 schreef Oblivion het volgende:
Euh euh euh euh euh euh euh....
Dalialama?
Ja Obilionquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:27 schreef Oblivion het volgende:
Nah, je weet wie ik bedoel...![]()
Is het 'm?
Zeker, en je hebt hier (Wenen) ook nog het Augarten paleis (zie icoon, thuisbasis van het wereldberoemde weense jongenskoor) en nog veel meer beroemde gebouwen. (van de Spaanse Rijschool bv (lippizaner).quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wel met google...![]()
Prachtig gebouw!!![]()
Wat denk je? Ik ben de Central Scrutinizer weetjewel?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:28 schreef Oblivion het volgende:Even kracht bijgezet met een PI, zie je 'm?
![]()
Mooi!quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik ben de Central Scrutinizer weetjewel?
Er probeert, serieus, meer dan eens per dag iemand uit Wenen mijn computer te hackenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:29 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Zeker, en je hebt hier (Wenen) ook nog het Augarten paleis (zie icoon, thuisbasis van het wereldberoemde weense jongenskoor) en nog veel meer beroemde gebouwen. (van de Spaanse Rijschool bv (lippizaner).
Wat ik dacht?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik ben de Central Scrutinizer weetjewel?
Ja? Wat moet je?quote:
Weesp it is,geen WenenWoordblindheidquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er probeert, serieus, meer dan eens per dag iemand uit Wenen mijn computer te hacken
Spaanse rijschool ken ik wel...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:29 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Zeker, en je hebt hier (Wenen) ook nog het Augarten paleis (zie icoon, thuisbasis van het wereldberoemde weense jongenskoor) en nog veel meer beroemde gebouwen. (van de Spaanse Rijschool bv (lippizaner).
Hé niet spotten met oogontstekingen hè?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat ik dacht?
Als ie 'm niet ziet, heeft hij een brilletje nodig...![]()
Snatverdamme, ik word vervelend...![]()
*Bibber*quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:33 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Weesp it is,geen WenenWoordblindheid![]()
Denk er niet over...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé niet spotten met oogontstekingen hè?
Watje...quote:
Ik was vandaag twee keer in Weesp. Het was daar hartstikke koudquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:33 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Weesp it is,geen WenenWoordblindheid![]()
wereklijk? Damn das wel een diepte punt...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Die scrut toch, denk wereklijk dat er iemand zijn peeceetje wil hacken...![]()
Wat voor plaatje wil je?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Watje...![]()
Krijgen we nog een plaatje?![]()
Ja, heel veel cola...quote:
Mafkeesquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was vandaag twee keer in Weesp. Het was daar hartstikke koud
Nee, niet als je verslaafd bent...quote:
Dombo !quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:41 schreef Oblivion het volgende:
Maar feldhofer: Je kan ook uit de oudheid plaatjes posten!!![]()
Als het maar figuren zijn, een beetje bekende graag, want wij zijn de dummies...![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:39 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Mafkees![]()
Wil je dat even melden! door jou heb ik mijn verwarming hoog moeten zetten![]()
Bekende!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:43 schreef Feldhofer het volgende:
[afbeelding]![]()
Een Oostenrijker, iets met habsburger
Als je nog genoeg geld voor je crack hebt maakt dat toch niet zoveel uit?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, niet als je verslaafd bent...![]()
Kusjequote:
Ik moest daar aan het eind van de middag nog aan denken. Eigenlijk is dat zo gek nog niet, je hebt in ieder geval geen wc-papier nodigquote:
Drugs?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je nog genoeg geld voor je crack hebt maakt dat toch niet zoveel uit?
Nee, en jij wel...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moest daar aan het eind van de middag nog aan denken. Eigenlijk is dat zo gek nog niet, je hebt in ieder geval geen wc-papier nodig
Heb je het nog op tijd gered?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moest daar aan het eind van de middag nog aan denken. Eigenlijk is dat zo gek nog niet, je hebt in ieder geval geen wc-papier nodig
Hmmm, loogje doet eerst lelijk en dan lief...quote:
quote:
Ik weet het niet, is ie wel een beetje bekend?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:47 schreef Feldhofer het volgende:
Zeg, gaan we de naam van die kale met bril nog raden of niet?
Jij toch ook?quote:
Nee, vandaag is ie bijna net zo kaal als op de foto...quote:
Oefffquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, vandaag is ie bijna net zo kaal als op de foto...![]()
KALE BATS!!![]()
Wees dan ook een vrouw, wij hebben ALTIJD doekjes bij ons.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn volgende ontlasting staat voor morgenochtend geplandMaar het leek me niet prettig morgenochtendvroeg eerst naar de supermarkt te moeten
FOTO RADEN!!!quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
KALE BATS!!![]()
Ok now we are talking.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:46 schreef tong80 het volgende:
Plaatste hij illegaal foto's in het raad je plaatje topic ?
NEE!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
On-topic: Is die man één of andere nazaat van een verbannen koning. Hongarije of zoiets?
Nee, we zitten in C&H...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok now we are talking.
Verder :
Je favoriete standje.
Slik je.
Sex voor of na het ontbijt.
Trio met extra man of vrouw.
Hoevaak per week.
Zo niet hoevaak per dag.
Piercings die je niet kan zien.
Ik weet het!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:52 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Tjee, en ik maar denken dat dit een redelijk serieus sub-forum was![]()
Begint met een O, eindigt op tto Habsburger![]()
Daarvoor kun je hier terechtquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:52 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Tjee, en ik maar denken dat dit een redelijk serieus sub-forum was![]()
Te laat, vind het hier al te gezelligquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarvoor kun je hier terecht
Raad je Plaatje - deel 141 Onze buren
Ga je alweer naar bed?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:56 schreef Oblivion het volgende:
Godskleren wat zijn jullie vervelend!!
Wel heel erg leuk!![]()
![]()
Sleep well u all!![]()
Ga je nou alweer slapen? Wat is er mis met jou? Heb je last van trypanosomiasis?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:56 schreef Oblivion het volgende:
Godskleren wat zijn jullie vervelend!!
Wel heel erg leuk!![]()
![]()
Sleep well u all!![]()
Is toch slaapziekte???quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je nou alweer slapen? Wat is er mis met jou? Heb je last van trypanosomiasis?
Ik ken die gast wel, kan alleen niet op zijn naam komen, iets met blind...?quote:
Hij is wel blind maar dat vind je niet in zijn naam terug.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:11 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Ik ken die gast wel, kan alleen niet op zijn naam komen, iets met blind...?
Dacht aan blind willy, das hem dus niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:11 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Ik ken die gast wel, kan alleen niet op zijn naam komen, iets met blind...?
Dat klopt, dat is 'm inderdaad nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:14 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Dacht aan blind willy, das hem dus niet.
Nog een hint graagquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is 'm inderdaad niet
Yes sirquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:21 schreef tong80 het volgende:
Sorry was even weg. John Lee Hooker ?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je Johan Cruyff, das logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |