Maar hij doet een beter bod. Ik wacht trouwens wel een tijdje op iemand die alle dvd's in één keer meeneemt zoals me dat de vorige keer gebeurde.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:43 schreef Cutie het volgende:
American Pie 1 & 2 had ik al op geboden hoor!
Alle dvd's zijn los bij elkaar ¤ 65 euro, daar maakte ik in de OP al 50 euro van zodat je 3 gratis dvd's hebt. 40 euro vind ik te weinig, zeker als ik ook de verzendkosten moet gaan betalen, en die liggen hoger als het om meerdere dvd's gaat.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:47 schreef Cutie het volgende:
Ik had m'n bod al verhoogd naar 15 euro...
Ok...
40 ex voor alle dvd's
Tot wanneer laat je de veiling doorlopen?
Mailtje verstuurd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:50 schreef marcosta het volgende:
ja ik, cruel intentions,dead poets society,american pie 1+2,baise moi,sleepers
dat zijn er 6en ik wil je 5 euro per stuk bieden en de verzendkosten delen
mail staat in me profiel en is tevens mijn msn
Mwah, betaal maar ¤ 11,56 dan. Dan is ie van jou.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:00 schreef lizardtattoo het volgende:
TimeSplitters 2 ¤ 10 inclusief verzendkosten?
+The Royal Tenenbaumsquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:41 schreef Wrinex het volgende:
The day the earth stood still voor 6 incl
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:41 schreef Wrinex het volgende:
The day the earth stood still voor 6 incl
Mailtje verstuurd.quote:
No way Hosé. Nog geen 7 euro per stuk voor 2 (voormalige) toptitels is wel vrij mager. 21 euro bij elkaar incl. verzendkosten en ze zijn van jou.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:52 schreef Michel het volgende:
Timesplitters en Panzer Dragoon Orta, 15 incl.
Precies, omdat je minder dvd's wilt kopen dan de rest en ook de verzendkosten niet wilt betalen.quote:Op zondag 12 december 2004 18:57 schreef RijstNatie het volgende:
wil je niet met mij handelen?
Dan heb ik het verkeerd begrepen, maarja, American Pie is nu zo goed als verkocht en ik verkoop het liefst geen losse dvd's maar minimaal per 2 in eerste instantie. En de persoon die vlak na jou kwam deed een beter bod door 6 dvd's tegelijk te kopen.quote:Op zondag 12 december 2004 21:21 schreef RijstNatie het volgende:
ik wil de verzendkosten WEL betalen.
kijk is naar me 1e post
Goldmember & American Pie 1 voor 10euro en dan betaal ik de verzendkosten !
Ik zal proberen morgen het te bekijken en de dvd's opsturen.quote:Op maandag 13 december 2004 11:47 schreef marcosta het volgende:
de centjes zijn overgemaakt
ik heb je ook een mailtje gestuurd!
Ik had deze week helemaal geen tijd ivm school. Ik heb ze vanmiddag aangetekend opgestuurd in een pakketje. Misschien dat je ze morgen al binnen hebt. Mail dan even.quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:35 schreef marcosta het volgende:
mmm nog geen dvd's binnen :S
Akkoord. Ik heb je een mailtje gestuurd.quote:Op zondag 19 december 2004 18:51 schreef Cutie het volgende:
Ik bied voor alle dvd's 25 euro.
Accoord?
Je hebt antwoord!quote:Op zondag 19 december 2004 23:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Akkoord. Ik heb je een mailtje gestuurd.
Het zijn definieve prijzen, geen richtprijzen.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:16 schreef W4 het volgende:
Laat ik dan de eerste maar zijn met een bod op Halo 2
Beginnetje: 20 incl. verzenden
Ok.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:59 schreef W4 het volgende:
Okay, dan is het bij deze een definitieve nee![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:54 schreef MrUber het volgende:
jammer man... ik had je 15 geboden voorm Cruel intentions!
incl verzend natuurlijkquote:Die film is 10 euro in de winkel. Wel gul van je.
Ja, kijk maar naar update 3. Koop anders even wat Xbox-spellen, wil je?quote:Op maandag 3 januari 2005 06:27 schreef heiden6 het volgende:
Quasar, zijn alle DVD's nu weg of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |