Oh ja. Want de gemiddelde FOT poster is natuurlijk zoooooo'n enfant terrible in het schieten van zn plaatjes.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef renewing het volgende:
@ firecow
GEWELDIGE foto's!!! Trekt het gemiddelde van dit forum drastisch omhoog!
Hulde
![]()
bewolkt als het bewolkt is, zon als de zon schijnt en auto alleen wanneer het een witte auto isquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:15 schreef JPM01 het volgende:
wat voor wit balans moet er als er sneeuw ligt
ik kan kiezen uit
gloeilamp
TL lamp
Bewolkt
Zon
& auto
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:33 schreef renewing het volgende:
@ firecow
GEWELDIGE foto's!!! Trekt het gemiddelde van dit forum drastisch omhoog!
Hulde
![]()
Dat heb ik niet gezegd, vind alleen firecow er met kop en schouders bovenuit stekenquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ja. Want de gemiddelde FOT poster is natuurlijk zoooooo'n enfant terrible in het schieten van zn plaatjes.
Beetje onzinnig....je weet nl. niet hoeveel plaatjes firecow heeft moeten schieten voor deze beperkte selectiequote:Op dinsdag 28 december 2004 19:37 schreef renewing het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, vind alleen firecow er met kop en schouders bovenuit steken![]()
Hij plaatst iig dan wel de betere foto's, als iedereen dat dan wil doen, graagquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beetje onzinnig....je weet nl. niet hoeveel plaatjes firecow heeft moeten schieten voor deze beperkte selectie.
Je ziet er hier nog geen 10 (geloof ik). Voor hetzelfde geld heeft hij er 200 geschoten en zijn dit pure lucky shots.
Is firecow dan een betere fotograaf dan de rest hier op het forum? Iedereen schiet wel eens verschrikkelijk mooie foto's. Je moet er maar net tegenaan lopen.
Kortom....je commentaar blijft onzin-commentaar
Misschien moet je het dan anders brengen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:03 schreef renewing het volgende:
Ik merk dat sommigen mijn commentaar persoonlijk oppikken. Dat is dus niet zo bedoeld, behalve voor firecow dus. Dat vond ik er nl. uitspringen en wilde ik ff eren![]()
hmmm.....weet je, je hoeft hier NIET te kijken hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:58 schreef renewing het volgende:
[..]
Hij plaatst iig dan wel de betere foto's, als iedereen dat dan wil doen, graag![]()
Dat zal bewolkt of zon zijn denk ik zo.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:15 schreef JPM01 het volgende:
wat voor wit balans moet er als er sneeuw ligt
ik kan kiezen uit
gloeilamp
TL lamp
Bewolkt
Zon
& auto
Je foto's van vandaag zijn leuk Sabrina, vooral de eerste 2quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:03 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik wil ook een poging wagen. Ik hoop dat mijn foto's niet te groot uitvallen.
Watermerk staat er op, omdat ik deze foto's ook voor mijn weblog gebruik.
Commentaar, verbeterpunten zijn welkom. Ik leer graag.
Eerste Kerstdag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De ijslaagjes van gisteren:
[afbeelding]
[afbeelding]
De sneeuw van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat dat mede veroorzaakt is door de eerste post(s) in dit topic, eigenlijk gewoon 'joepie, het heeft gesneeuwd-foto's', en met een telefoon gemaakt. Zeker leuk, helemaal omdat het de eerste sneeuw van het jaar was.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
Tja....leuke foto's hoor allemaal, maar ik krijg hier dus echt een snapshotterig gevoel bij en dan kan ik de opmerking van renewing (hoewel ik die nog steeds niet terecht vind) wel begrijpen.
Misschien moeten jullie eens proberen om wat meer op compositie e.d. te letten ipv elke snapshot hier neer te zetten?
Stiekem vindt ik de 'blauwe' wel sfeervoller eigenlijk......quote:Op donderdag 30 december 2004 02:38 schreef Takkesteeg het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest om een plaatje van Calimero te misbruiken om te laten zien wat Autocolor (in dit geval Photosjop) kan doen om een plaatje op te poetsen.
Zelf wil ik ook graag dat de camera (en de gebruiker ervan...) het werk doet maar soms kan het wel 's tegenvallen en dan zijn dit soort programma's wel een uitkomst!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook! Maar het was ook meer om aan te geven hoe je met autocolor een blauwe zweem bij bv sneeuw weer een beetje toonbaarder kan maken.quote:Op donderdag 30 december 2004 08:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Stiekem vindt ik de 'blauwe' wel sfeervoller eigenlijk......
Ja, in de blauwe foto zit meer 'kou'.quote:Op donderdag 30 december 2004 08:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Stiekem vindt ik de 'blauwe' wel sfeervoller eigenlijk......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |