Tsja, misschien ligt het wel aan mijn camera (quote:Op maandag 27 december 2004 11:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Flauwe smoes hoor, gewoon gebruik maken van de mist!!
ik moet nog een beetje met de instelling klooienquote:Op maandag 27 december 2004 17:33 schreef Xilantof het volgende:
Ouwesok: erg mooie foto's!
@JPM01
je foto's zijn een beetje grauw
DanQook van de rest.......quote:Op maandag 27 december 2004 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh wat maken jullie allemaal prachtige foto'sIk wil dat ook kunnen....
* Isabeau is jaloers en niet zo'n beetje ook
Natuurlijk kun je mee naar een van "onze" meets. (die meets zijn er voor iedereen die van fotografie houdt).quote:Op maandag 27 december 2004 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een 5 jaar oude digitale camera die niet eens fotografeert wat ik zie
En een heel erg goede 'gewone' camera, maar dat kost handenvol geld om te ontwikkelen en dan nog staan de foto's niet online. Ik heb eigenlijk een "les" nodig van iemand om me te laten zien wat ik allemaal kan met die camera. Hey, kan dat niet op een meeting van jullie?
Dat is in principe prima mogelijk, hou daarvoor even de meet-gebonden topics in de gaten.quote:Op maandag 27 december 2004 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Hey, kan dat niet op een meeting van jullie?
Voor zover het mijn opnamen betreft, die zijn dus gewoon allemaal met de camera in de P-stand gemaakt, het blijft dus gewoon een kwestie van richten.quote:Op maandag 27 december 2004 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me zo heerlijk dat mensen me kunnen uitleggen hoe mijn camera optimaal gebruikt kan wordenIk heb een Nikon F50 maar ik begrijp er weinig van, dus doe alles op 'automaat' Maar de foto's in dit topic geven me echt de kriebels om te gaan fotograferen, prachtig.
Je kunt ook naar onze o zo gezellige IRC komen. Op het #Fot zijn er mensen die je meer kunnen vertellen zonder dat we het hele forum vol spammen. Ik heb de F50 ook dus ik kan je daar ook uitleg geven.quote:Op maandag 27 december 2004 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me zo heerlijk dat mensen me kunnen uitleggen hoe mijn camera optimaal gebruikt kan wordenIk heb een Nikon F50 maar ik begrijp er weinig van, dus doe alles op 'automaat' Maar de foto's in dit topic geven me echt de kriebels om te gaan fotograferen, prachtig.
Dank U dank Uquote:
Jammer van de witbalans!quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:43 schreef JPM01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de watte?quote:
Echt supermooi!quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:14 schreef firecow het volgende:
Vandaag nog een winter serie geschoten... Pics zijn te groot weet ik... ik vindt 500 pixels gewoon te klein voor een foto op een forum... en ik ga ze niet speciaal voor fok verkleinen.
Ze worden toch automatisch verkleind ?
Teminsten hier zie ik alles verkleind bij de foto's die tegroot zijn
Nou de pics.... vroeg begonnen half 9 in het bos terwijl het nog beetje donker was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |