en zorgen dat je het binnenhoud anders kots je het zoweer uitquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat we alleen collega's zijn.
[..]
Misschien moet je vanavond/morgenvroeg nog maar een flinke slok (olijf)olie nemen voordat je je nest in duikt?
Uhmmm nou nee die heb ik "gelukkig" nooit nodig gehadquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:29 schreef Cheiron het volgende:
Tvp
Heb je een aambeienkussentje bij de hand?
zou ik nu ook kunnen proberen maar als het lipje dan echt een weerhaak is heb ik een serieus probleemquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:29 schreef sjeppert het volgende:
[..]
en zorgen dat je het binnenhoud anders kots je het zoweer uit![]()
Volgende keer zou ik als ik jou was (ik snap dat je er in zo'n situatie niet echt over nadenkt) de heimlich greep op jezelf proberen.. --> vouw je handen samen tot een bal, en zet die vuistenbal net onder je ribbenboog en duwen maar !quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:06 schreef EvilThijn het volgende:
Ik knijp hem wel een beetje...die dop was redelijk fors, was ook 2 keer slikken en bijna stikken voordat ie weg was
Niet mauwen. Negers hebben ook zwarte handen en die hoor je ook niet klagen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:12 schreef EvilThijn het volgende:
Nu heb ik ook nog zwarte vingers omdat ik schrok en de merkstift vasthad![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:56 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
shit man das wel veel gevraagd![]()
Ha nijna ik doe vrolijk met je mee..quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:01 schreef Nijna het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe dit afloopt (tvp dus)
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:30 schreef luciferist het volgende:
[..]
neej bloede als een rund..
trauma's aan over gehouden
zelfs de huisarts stond verbijsterd
hoezo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |