Je koffie staat er en die stift mag je houdenquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:52 schreef EvilThijn het volgende:
aaaah mijn dierbare collega MSXUser gaat koffie voor me halen nuhij wil het dopje terug van zijn merkstift
![]()
tja welke moet je maandag uit je la halen he als je iets te markeren hebtquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:56 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je koffie staat er en die stift mag je houden![]()
Maandag vroeg beginnen dus... of moeten we alvast gaan sparen voor een fruitmandje?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:00 schreef EvilThijn het volgende:
tja welke moet je maandag uit je la halen he als je iets te markeren hebt![]()
![]()
nope..we zijn directe collega's..werk in Assenquote:
Toch drenthequote:Op vrijdag 10 december 2004 15:04 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
nope..we zijn directe collega's..werk in Assen
Fruitquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Maandag vroeg beginnen dus... of moeten we alvast gaan sparen voor een fruitmandje?
Nee, natuurlijk niet. Het is nu zijn stiftquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:08 schreef Mikkie het volgende:
Wil je het dopje wel nog terug misschien?
Pak wel een nieuwequote:Op vrijdag 10 december 2004 15:10 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Het is nu zijn stift
en zijn probleem
Is die veilig naar buiten gekomen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:19 schreef luciferist het volgende:
ik had ooit zoiets met een nepnagel van mijn ex
Aan de eerder geplaatste foto te zien was het een eigen merk stift van Ahrend......quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:21 schreef EvilThijn het volgende:
Pak wel een nieuwegaat niet om de stift maar om de dop die straks mischien klem zit
![]()
Ben ik even blij dat we alleen collega's zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:20 schreef Mikkie het volgende:
Een échte vriend zou hem helpen dat dopje te begeleiden tijdens de laatste centimeters...
Misschien moet je vanavond/morgenvroeg nog maar een flinke slok (olijf)olie nemen voordat je je nest in duikt?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:21 schreef EvilThijn het volgende:
Pak wel een nieuwegaat niet om de stift maar om de dop die straks mischien klem zit
![]()
Wat een interessequote:Op vrijdag 10 december 2004 15:22 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Is die veilig naar buiten gekomen?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat we alleen collega's zijn.
[..]
Misschien moet je vanavond/morgenvroeg nog maar een flinke slok (olijf)olie nemen voordat je je nest in duikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |