Hoe kom je daaar nu bijquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:54 schreef peejdorie het volgende:
[..]
je bent toch wel een beetje vreemd![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:52 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hij zit weer op de stift en ligt hier naast meik heb hem goed afgewassen met zeep. Hij was trouwens opmerkelijk schoon. het lijkt wel of organisch materiaal niet hecht aan dit plastic
quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:08 schreef veldmuis het volgende:
En maandag zit je collega op jouw dop te kauwen...?
Wel verleidelijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]Ga je er nu ook weer op kauwen enzo?
Maandag ligt het ding gewoon weer bij de voorraad. Wij gaan in ieder geval de eerste 2 jaar geen nieuwe stiften halenquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:08 schreef veldmuis het volgende:
En maandag zit je collega op jouw dop te kauwen...?
Ik zou maar vroeg opt werk zijn maandag als ik jou wasquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:20 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Maandag ligt het ding gewoon weer bij de voorraad. Wij gaan in ieder geval de eerste 2 jaar geen nieuwe stiften halen
Ja en dan om uitleg vragen over iets op het Whiteboard!!quote:
Jaaaah en daar dan even een foto van makenquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:25 schreef King_Nothing het volgende:
Een collega net zo'n stift (of gewoon deze) geven en later deze foto's laten zien![]()
![]()
![]()
Waarom niet? Kan tie gelijk harsen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:26 schreef Ronhui het volgende:
[..]
zolang je maar geen pritt stift gebruikt!
Dank u! ik ben weer een heeele ervaring rijkerquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:47 schreef Ronhui het volgende:
Tja, wat moet ik zeggen, feli met de geboorte van uw eerste dop!
Hmm ja een mobiel telefoontje zal vast lekker naar binnen glijdenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:04 schreef arco_corleone het volgende:
wel raar dat ie er zo netjes schoon naast ligt. Het had veel leuker geweest als ie er tussen had gezeten en je er lekker in had mogen prakken. Wie doet het volgende expiriment? Iemand interesse voor de stift zelf?? Of iemand een leuk mobieltje??
Hij lag er niet echt naast hoor..ik heb hem met een potlood er onder vandaan getrokken voor de fotoquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:04 schreef arco_corleone het volgende:
wel raar dat ie er zo netjes schoon naast ligt.
goeie vraag!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:15 schreef arco_corleone het volgende:
maar hij zat niet in het mengseltje dus?? hij kwam er apart uit??
idd! Wil ik ook wetenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:15 schreef arco_corleone het volgende:
maar hij zat niet in het mengseltje dus?? hij kwam er apart uit??
Ben op zich blij dat het jouw ervaring was en niet die van mijquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:10 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Dank u! ik ben weer een heeele ervaring rijker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |