Godver. Je avatar. Wat doe je?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:04 schreef Insomaniac het volgende:
Pool heeft wel gelijk hoor! Krea en R2ck zijn smerige wannabe's!!
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:04 schreef Insomaniac het volgende:
Misschien is het ooit omgekeerd geweest. Dat kan ik niet weten, want ik ben een kankernewbie.quote:
They wannebe fucking you.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:04 schreef Insomaniac het volgende:
Hou je smoel en lik me.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:04 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Godver. Je avatar. Wat doe je?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik neuk geen vrouwen.
Achterlijke teringlijer.quote:
Ik lach je uit.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:11 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Achterlijke teringlijer.
Mijn baas las net mee en om vervolgens geirriteerd-knikkend weg te lopen!!
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:11 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Achterlijke teringlijer.
Mijn baas las net mee en om vervolgens geirriteerd-knikkend weg te lopen!!
Shit, eh, ik zou bier voor je kopen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:13 schreef Nouk het volgende:
YEAAAAAH! De weddenschap gewonnen, en waar hadden we ook alweer om gewed Snakey?.
Als het niet waar is ben ik net zo blij als toen ik hoorde dat er weer een nieuwe bobo's in de bush komt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:18 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik vind dit trouwens bijna net zo erg als het nieuws dat Beau stopt met RTL-boulevard...
Hadden wij ook niet een weddenschap?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, eh, ik zou bier voor je kopen.![]()
Nee! Hij heeft geen tijd om te kunnen modden!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:21 schreef Conflict het volgende:
Stomme sukkel!
Je hebt je gewoon weg laten pesten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |