Is het een retorische vraag?quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
Kreator, is dat gescheld nodig?
Gescheld? Hoe noem je anders een persoon met een intellect waar zelfs neanderthalers zouden zeggen 'mongool!'quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
Kreator, is dat gescheld nodig?
Ik wil graag ook een gooi naar dat record doen, als deze of gene mij daar even mee kan helpen aub?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is er met het record van Oldenzaaltjuh gebeurd?
-edit- ingehaald door Daggla. -edit-
Ik weet het! Ik weet het!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gescheld? Hoe noem je anders een persoon met een intellect waar zelfs neanderthalers zouden zeggen 'mongool!'
Ah, meneer heeft een uitgebreid psychocognitief vergelijkend onderzoek uitgevoerd naar de intellectuele capaciteiten van iemand die hij slecht van een forum kent vergeleken met een tientallen duizenden jaren geleden uitgestorven diersoort. Goed, laat het volledige rapport maar even zien. Tot die tijd neem ik gewoon even aan dat ik met iemand van doen heb die gelijk een hanggroeppuber de neiging heeft om laagdunkend te zeiken op van alles waar hij geen weet van heeft.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Gescheld? Hoe noem je anders een persoon met een intellect waar zelfs neanderthalers zouden zeggen 'mongool!'
Vergeet je geen adem te halen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ah, meneer heeft een uitgebreid psychocognitief vergelijkend onderzoek uitgevoerd naar de intellectuele capaciteiten van iemand die hij slecht van een forum kent vergeleken met een tientallen duizenden jaren geleden uitgestorven diersoort. Goed, laat het volledige rapport maar even zien. Tot die tijd neem ik gewoon even aan dat ik met iemand van doen heb die gelijk een hanggroeppuber de neiging heeft om laagdunkend te zeiken op van alles waar hij geen weet van heeft.
Gelukkig kan ik tegelijkertijd typen en ademen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:03 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Vergeet je geen adem te halen?
Iemand van achter in de 30 die moderator wil worden van onzin en dat als een eer ziet, lijkt me voldoende onderzoek.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ah, meneer heeft een uitgebreid psychocognitief vergelijkend onderzoek uitgevoerd naar de intellectuele capaciteiten van iemand die hij slecht van een forum kent vergeleken met een tientallen duizenden jaren geleden uitgestorven diersoort. Goed, laat het volledige rapport maar even zien. Tot die tijd neem ik gewoon even aan dat ik met iemand van doen heb die gelijk een hanggroeppuber de neiging heeft om laagdunkend te zeiken op van alles waar hij geen weet van heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |