Dat kun je beter aan Havoc vragen. Die niet lang na die opmerking ONZ mod werd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:19 schreef Mastertje het volgende:
Ben ik nu een van de 1000 of wat oninteressante debielen, wiens enige doel in het leven is een smiley te posten, daarna hard lachend over de grond te rollen van hun eigen infantiele vorm van humor?
Kom je aandacht tekort? Nutteloze kutkick.quote:
Ik ben inderdaad de grootste aandachtzuiger op FOK!quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:25 schreef static het volgende:
[..]
Kom je aandacht tekort? Nutteloze kutkick.
Ik moest ook weer gniffelen bij die opmerking.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan Havoc vragen. Die niet lang na die opmerking ONZ mod werd.![]()
Zit er een verborgen boodschap achter deze op het eerste gezicht nutteloze kick?quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
Want hoe kan een recent afscheidstopic van Snakey nou zóveel views en posts trekken?
Als jij in de toekomst een afscheidstopic gaat openen, wordt het een gezellig blauw onderonsje denk ik.quote:
Dooie mus kick.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:33 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Zit er een verborgen boodschap achter deze op het eerste gezicht nutteloze kick?
En uitgescholden voor kutnewbie of iets in die strekking??quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jij hebt gewoon een slotje gezet op het allereerste topic wat ik op Fok! opende met deze account
Toen ik net mod was had Iteejer (even daarvoor eigenlijk) onder een kloon een paar kuttopics geopend in ONZ. Werd ie achter de schermen boos dat Havoc 'm had uitgescholden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
En uitgescholden voor kutnewbie of iets in die strekking??
quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Toen ik net mod was had Iteejer (even daarvoor eigenlijk) onder een kloon een paar kuttopics geopend in ONZ. Werd ie achter de schermen boos dat Havoc 'm had uitgescholden..
Yep, typisch iteejer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Toen ik net mod was had Iteejer (even daarvoor eigenlijk) onder een kloon een paar kuttopics geopend in ONZ. Werd ie achter de schermen boos dat Havoc 'm had uitgescholden..
Weer, en een goeie ook. Evenals NJ en Bupa, ze doen het fantastisch.quote:
Kijk, daar doen we het nou voor. Al die groupies achter je aan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Weer, en een goeie ook. Evenals NJ en Bupa, ze doen het fantastisch.![]()
-Edit- En Stofje en Pool niet te vergeten. Wijn.![]()
Dat kan iedere mongeaul.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:08 schreef Renesite het volgende:
Hmmm.
Zal ik dan maar ONZ modden?
Alle topics op slot pleaurten kan ik wel
Hup.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat kan iedere mongeaul.![]()
Tis een gevoel, het ONZ gevoel. En dat heerst er nu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |