Jah, ze hebben toch jou liever als mod.quote:Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ben je van plan om 'te kappen' over drie dagen dan?![]()
Niet hoor. Ze hebben een hekel aan Polen.quote:Op maandag 19 september 2005 23:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, ze hebben toch jou liever als mod.![]()
Hoe diep kun je zinken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, ik moest ze nog even lezen. GC of Truth?![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 23:59 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niet hoor. Ze hebben een hekel aan Polen.![]()
dat eerste gedeelte is bijna t zelfde als mijn "ik stop ermee/kort maar krachtig" topicquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:06 schreef Snakey het volgende:
Hoi,
Na het een tijdje als mod geprobeert te hebben is gebleken dat ik me heb vergist, ik kan niet de aanwezigheid hebben die ONZ vereist, mijn online tijden zijn daarvoor te divers en daar kunnen mijn co-mods vrij weinig mee, die weten ook niet waar ze aan toe zijn. Een mod die tot diep in de nacht aanwezig is is leuk maar qua toegevoegde waarde zet het weinig zoden aan de dijk.
En daarbij, laten we eerlijk zijn, dat gehak van sommigen van jullie speelt ook wel mee, dat maakt het werken er niet prettiger op. Maar zelfs als dat zou stoppen, blijft alsnog over dat ik er te weinig tijd voor heb en dat is niet iets wat ONZ nodig heeft.
Dus ik stop, simple as that, verschillende factoren, tijd voor de volgende.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:10 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat eerste gedeelte is bijna t zelfde als mijn "ik stop ermee/kort maar krachtig" topic![]()
jij gaat nog heel lang last van mij houdenquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gelukkig ik wil je niet kwijt![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:37 schreef Havoc het volgende:
[..]. Onzin modden? Nee dank je, als ik al iets zou willen modden is het GC of the Truth en niets anders. Ik heb namelijk geen interesse om een 1000 of wat oninteressante debielen, wiens enige doel in het leven is een smiley te posten, daarna hard lachend over de grond te rollen van hun eigen infantiele vorm van humor, in de gaten te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |