Ik was vergeten te vragen of ik nu al mijn sexuele contacten (mijn relaties) moet gaan informeren of mijn vermeende pé-nis probleem.quote:
quote:
JA! ga direkt naar de dokter en ontvang geen 20.000quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:13 schreef Kreator het volgende:
Ik ken iemand die vermoedelijk de geslachtsziekte heeft en daar schrok ik nogal van. Nu vraag ik me af of ik het ook kan hebben. We hebben geen sex gehad of gezoend ofzo, maar deze persoon heeft misschien wel een keer in mijn richting gekucht en aangezien ik best een enorme pé-nis heb, kan het zijn dat deze daar extra gevoelig voor is.... Moet ik me nu zorgen maken of niet?
Ik zeg: *kick* tegen je grafbakkes.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:28 schreef Ilske het volgende:
Ik zeg: *kick* naar ONZ
Precies, iemand van 26 (?) moet wel beter weten...quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:28 schreef Ilske het volgende:
Ik zeg: *kick* naar ONZ
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:30 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik zeg: *kick* tegen je grafbakkes.
Bedankt voor je verhelderende bijdrage!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:30 schreef wenneke1 het volgende:
Het heet een SOA, Sexueel Overdraagbare Aandoening. Dat wil zeggen overdraagbaar door sexueel contact.
Hebben we een vrijwilliger?quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:32 schreef So_Addictive het volgende:
Dat krijg je als je bepaalde personen in de anus likt
vergeet de verwijdering van het topje niet!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
150 pillen, zit niks anders op.
Vieze cokehoer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:38 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Als jij even achter mij gaat zitten, dan buig ik me even voorover![]()
Ja, ik dacht iemand met zon vraag heeft daar misschien wel behoefte aanquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bedankt voor je verhelderende bijdrage!![]()
Gooi je pruim maar open.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:40 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Nog een vrijwilliger [afbeelding]
Laat maar zitten, als je die al niet kan vindenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:41 schreef -=Bioslock=- het volgende:
K, je moet me even helpen met de clit.
niks likken, hup die slurf erinquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:38 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Als jij even achter mij gaat zitten, dan buig ik me even voorover![]()
Maak me gek. Over doolhoven gesproken...quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:41 schreef -=Bioslock=- het volgende:
K, je moet me even helpen met de clit.
Het heet geslachtsziekte. In mensentaal: lulschurft.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:30 schreef wenneke1 het volgende:
Het heet een SOA, Sexueel Overdraagbare Aandoening. Dat wil zeggen overdraagbaar door sexueel contact.
Ja, verdulle. Gun mij ook eens iets.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maak me gek. Over doolhoven gesproken...
Ik zo van: zal ik je oraal bevredigen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:49 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ja, verdulle. Gun mij ook eens iets.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:50 schreef Vla het volgende:
Ik verbaas me erover dat iemand in deze tijd denkt dat je een SOA kan krijgen door te KUCHEN. Begin je aan seks? Informeer dan eerst es goed wat de gevolgen kunnen zijn.![]()
![]()
Ik moet wel vaak plassen, maar ik drink veel koffie. En ik heb altijd veel pijn in mijn ballen als ik een dag niet ruk en zo'n vrouw windt me op maar maakt het niet af, maar ik weet niet of het er iets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:50 schreef Robertje het volgende:
Heb je dit ook?
- pijn of een branderig gevoel bij het plassen.
- afscheiding uit de penis.
- pijn in de balzak.
Sex? Ik heb het nooit gehad. Dus ik hoef er ook niet naar te informeren.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:50 schreef Vla het volgende:
Ik verbaas me erover dat iemand in deze tijd denkt dat je een SOA kan krijgen door te KUCHEN. Begin je aan seks? Informeer dan eerst es goed wat de gevolgen kunnen zijn.![]()
![]()
Alsof je voor je plezier met je muil uit een bak naar vis ruikende rosbief gaat vreten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kutwijven. Alsof orale bevrediging iets is dat een man zou doen als het niet noodzakelijk was.
BS, geef mij eens wat adressen van waar jij die wijven ophaalt. Kinkyquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:54 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Alsof je voor je plezier met je muil uit een bak naar vis ruikende rosbief gaat vreten..
Je moet ze ook niet achter het station oppikken.. tsssquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:54 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Alsof je voor je plezier met je muil uit een bak naar vis ruikende rosbief gaat vreten..
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moet wel vaak plassen, maar ik drink veel koffie. En ik heb altijd veel pijn in mijn ballen als ik een dag niet ruk en zo'n vrouw windt me op maar maakt het niet af, maar ik weet niet of het er iets mee te maken heeft.
Hier in Echt? In die moestuin of tussen die schapen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:00 schreef -=Bioslock=- het volgende:
R2cksson, ik hoor net dat het achter het station is.
Hij blijft leukquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:30 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik zeg: *kick* tegen je grafbakkes.
Bedankt. Ik voel me nu een stuk geruster. Ik heb zojuist de dokter gebeld, maar hij zegt dat hij me niet wil zien, omdat ik al 4x eerder geslachtsziektes had en hij me had gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:01 schreef Vaakje het volgende:
Inderdaad kan chlamydia alleen sexueel over worden gedragen, maar als je een flinke
pé-nisprobleem hebt dan kun je beter naar de dokter gaan. Sowieso altijd als je daar last van hebt.. Schaam je niet..beter geholpen worden dan binnenkort "penisloos door het leven gaan..
Goed idee. Ik neem een nieuwe dokter.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:05 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik zou d'r een einde aan maken, K.
Met de vuist. M'n lul doet zeer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:11 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Heb je al besloten hoe je hem gaat nemen, trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |