Ik was vergeten te vragen of ik nu al mijn sexuele contacten (mijn relaties) moet gaan informeren of mijn vermeende pé-nis probleem.quote:
quote:
JA! ga direkt naar de dokter en ontvang geen 20.000quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:13 schreef Kreator het volgende:
Ik ken iemand die vermoedelijk de geslachtsziekte heeft en daar schrok ik nogal van. Nu vraag ik me af of ik het ook kan hebben. We hebben geen sex gehad of gezoend ofzo, maar deze persoon heeft misschien wel een keer in mijn richting gekucht en aangezien ik best een enorme pé-nis heb, kan het zijn dat deze daar extra gevoelig voor is.... Moet ik me nu zorgen maken of niet?
Ik zeg: *kick* tegen je grafbakkes.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:28 schreef Ilske het volgende:
Ik zeg: *kick* naar ONZ
Precies, iemand van 26 (?) moet wel beter weten...quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:28 schreef Ilske het volgende:
Ik zeg: *kick* naar ONZ
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:30 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik zeg: *kick* tegen je grafbakkes.
Bedankt voor je verhelderende bijdrage!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:30 schreef wenneke1 het volgende:
Het heet een SOA, Sexueel Overdraagbare Aandoening. Dat wil zeggen overdraagbaar door sexueel contact.
Hebben we een vrijwilliger?quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:32 schreef So_Addictive het volgende:
Dat krijg je als je bepaalde personen in de anus likt
vergeet de verwijdering van het topje niet!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
150 pillen, zit niks anders op.
Vieze cokehoer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:38 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Als jij even achter mij gaat zitten, dan buig ik me even voorover![]()
Ja, ik dacht iemand met zon vraag heeft daar misschien wel behoefte aanquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bedankt voor je verhelderende bijdrage!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |