Dus je kunt weer je sig aanpassen...quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik had vandaag gewoon de keuze uit 2 leuke parttime banen! Heb natuurlijk de leukste gekozen, ook al is ie tijdelijk!In totaal werk ik dan lekker 4 dagen in D.H. en kan ik officieel op zoek naar woonruimte! Whoei!
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:57 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik had vandaag gewoon de keuze uit 2 leuke parttime banen! Heb natuurlijk de leukste gekozen, ook al is ie tijdelijk!In totaal werk ik dan lekker 4 dagen in D.H. en kan ik officieel op zoek naar woonruimte! Whoei!
Waren er dan problemen...?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:49 schreef DarkElf het volgende:
ik zit er weer warmpjes bij dankzij de meneer van de eneco
Als het wel wederzijds is, is het ook een groot probleem vaak, weet ik uit ervaring. Verliefd worden op goeie vriend(inn)en is gevaarlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:44 schreef brainster het volgende:
Kut: verliefd op een goede vriendin, en het is niet wederzijds.
Nogal ja, gister flink wat "drank" uitgeprobeerd... De bardames hadden zin in mixen en m'n buikje nu niet meerquote:
Oei, ja, ik ken het, heb het ook een beetje.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nogal ja, gister flink wat "drank" uitgeprobeerd... De bardames hadden zin in mixen en m'n buikje nu niet meer
Zojuist al erwtensoep naar binnen gepropt, maar 't voelt er niet beter door moet ik eerlijk zeggenquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oei, ja, ik ken het, heb het ook een beetje.
Gister (of vannacht) kopstootjes genomen. Ik vind dat altijd zo naar spiritus smaken, maar hakt er wel in. Toen ik dat zei, werd er ook gezegd: 'hoe weet jij nou hoe spiritus smaakt'. Maar zo ruikt het, en vandaar de associatie gelijk met het proeven en drinken ervan, voordat
.
Goed, ik ga nu maar praktische dingen doen, want ik moet weer even normaliseren van mezelf.
Vanavond weer een avond. Iig succes met je buikje.
Vet eten wil nog weleens helpen.
gewoon (licht) soepje en broodjes, paracetemolletje erachter aan en huppetee![]()
* Stuart voelt zich nu goed, want de hoofdpijn is overquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:53 schreef Stuart het volgende:
Ik voel me wel aardigmaar ben opgestaan met hoofdpijn en dat heb ik nog een beetje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |