Zie ik eruit als een ONZ-mod dan?quote:
Dat is de enige eis?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Dirkh het volgende:
De enige eis die gesteld wordt is: Kan je bagger van kansvolle topics onderscheiden.
In een écht forum gebeurt meer dan bagger of niets doen. Daar zitten dan ook de echte mods.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De enige eis die gesteld wordt is: Kan je bagger van kansvolle topics onderscheiden.
Slotjes zetten kan iedereen met de hersencel van een gemiddelde As The World Turns kijker, topics open laten is iets van een andere orde.
En daarbij ook het lef hebben om met je dikke kop uit zo'n topic te blijven zonder de aandacht naar je toe te trekken door semie intelligente posts te plaatsen.
Jij was overgekwalificeerdquote:
En die eis geldt pas drie dagen voordat ik mod werd.quote:
en een "in between topic"??quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een topic wat geen bagger is hoeft niet gestuurd te worden.
Een bagger topic is een bagger topic.
Omdat daar een stel kansloze zielige zure achterlijke zielepoten zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
god, wat een laffe flame weer, Dirkh doe je best eens, op #onz was je veel toffer
WAAROM ZIT JE NOOIT MEER OP #ONZ EIG???
Lame.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En die eis geldt pas drie dagen voordat ik mod werd.
Voor die tijd stelden ze dus helemaal geen eisen.
ik denk dat als jij drie dagen thuis doodligt, er een bericht komt in de krant van je tragisch overlijden omdat de buren klaagden over stankoverlast, dat de meeste users dan pas gingen denken, waar is die dagonet toch?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In een écht forum gebeurt meer dan bagger of niets doen. Daar zitten dan ook de echte mods.
Tsja, eh. "Sorry".quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, want je had nooit weg moeten gaan. Daar draai ik niet omheen.
Of je post erin mee en geeft het goede voorbeeld waardoor het een tof topic wordt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een between topic is gedoemd om langzaam te zakken tot de diepe gelederen van onz.
dat riekt naar inspanningquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of je post erin mee en geeft het goede voorbeeld waardoor het een tof topic wordt.
Of op te peppen in de hoop dat het wel wat wordt zodat er iig 1 redelijk goed topic meer is. Dit om de verhouding bagger vs (redelijk) goede topics op te krikkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een between topic is gedoemd om langzaam te zakken tot de diepe gelederen van onz.
Ja, dat kan ook. Maar dat is een keuze.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of je post erin mee en geeft het goede voorbeeld waardoor het een tof topic wordt.
eerder een gavequote:Op vrijdag 10 december 2004 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Maar dat is een keuze.
Ééntje maar?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
Krijg je ook een veto recht als mod?
dat je één user gewoon tijdens je mod periode permanent uit OvjL mag verbannen?
Als het een gave is om topics die min of meer kansloos zijn, of niet aanspreken bij de rest van de onz users, tot een succesvol topic te maken, so be it.quote:
Dat is wel een idee die onmiddelijk ingevoerd mag worden en de aanvulling hier boven van Croupouque zal welkom zijn .quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
Krijg je ook een veto recht als mod?
dat je één user gewoon tijdens je mod periode permanent uit OvjL mag verbannen?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
op #onz was je veel toffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |