Nee, want je had nooit weg moeten gaan. Daar draai ik niet omheen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die kwam niet echt goed over. Alle fora zitten namelijk standaard in de Active Topic-lijst.
Je had moeten zeggen: "Je had hem er vanaf het begin af aan al uit moeten halen", of iets dergelijks. Dan was ik nu diep beledigd en aanbidde ik jou met tranen in mijn ogen.
Maar probeer het gerust nog eens!
In die vrieskou ergens achteraf staan? Neah, bank, tv, lekkere warme dingen.quote:
ik dacht al.. die is gekquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In die vrieskou ergens achteraf staan? Neah, bank, tv, lekkere warme dingen.
De enige eis die gesteld wordt is: Kan je bagger van kansvolle topics onderscheiden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus de enige eis die er gesteld wordt is: "kan je een slotje zetten?".
Je schrijft dacht, als in verleden tijd.quote:
Zie ik eruit als een ONZ-mod dan?quote:
Dat is de enige eis?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Dirkh het volgende:
De enige eis die gesteld wordt is: Kan je bagger van kansvolle topics onderscheiden.
In een écht forum gebeurt meer dan bagger of niets doen. Daar zitten dan ook de echte mods.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De enige eis die gesteld wordt is: Kan je bagger van kansvolle topics onderscheiden.
Slotjes zetten kan iedereen met de hersencel van een gemiddelde As The World Turns kijker, topics open laten is iets van een andere orde.
En daarbij ook het lef hebben om met je dikke kop uit zo'n topic te blijven zonder de aandacht naar je toe te trekken door semie intelligente posts te plaatsen.
Jij was overgekwalificeerdquote:
En die eis geldt pas drie dagen voordat ik mod werd.quote:
en een "in between topic"??quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een topic wat geen bagger is hoeft niet gestuurd te worden.
Een bagger topic is een bagger topic.
Omdat daar een stel kansloze zielige zure achterlijke zielepoten zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
god, wat een laffe flame weer, Dirkh doe je best eens, op #onz was je veel toffer
WAAROM ZIT JE NOOIT MEER OP #ONZ EIG???
Lame.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En die eis geldt pas drie dagen voordat ik mod werd.
Voor die tijd stelden ze dus helemaal geen eisen.
ik denk dat als jij drie dagen thuis doodligt, er een bericht komt in de krant van je tragisch overlijden omdat de buren klaagden over stankoverlast, dat de meeste users dan pas gingen denken, waar is die dagonet toch?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In een écht forum gebeurt meer dan bagger of niets doen. Daar zitten dan ook de echte mods.
Tsja, eh. "Sorry".quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, want je had nooit weg moeten gaan. Daar draai ik niet omheen.
Of je post erin mee en geeft het goede voorbeeld waardoor het een tof topic wordt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een between topic is gedoemd om langzaam te zakken tot de diepe gelederen van onz.
dat riekt naar inspanningquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of je post erin mee en geeft het goede voorbeeld waardoor het een tof topic wordt.
Of op te peppen in de hoop dat het wel wat wordt zodat er iig 1 redelijk goed topic meer is. Dit om de verhouding bagger vs (redelijk) goede topics op te krikkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een between topic is gedoemd om langzaam te zakken tot de diepe gelederen van onz.
Ja, dat kan ook. Maar dat is een keuze.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of je post erin mee en geeft het goede voorbeeld waardoor het een tof topic wordt.
eerder een gavequote:Op vrijdag 10 december 2004 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Maar dat is een keuze.
Ééntje maar?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
Krijg je ook een veto recht als mod?
dat je één user gewoon tijdens je mod periode permanent uit OvjL mag verbannen?
Als het een gave is om topics die min of meer kansloos zijn, of niet aanspreken bij de rest van de onz users, tot een succesvol topic te maken, so be it.quote:
Dat is wel een idee die onmiddelijk ingevoerd mag worden en de aanvulling hier boven van Croupouque zal welkom zijn .quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
Krijg je ook een veto recht als mod?
dat je één user gewoon tijdens je mod periode permanent uit OvjL mag verbannen?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
op #onz was je veel toffer
Hou toch schijnheil, jij hebt mij nooit tof gevonden en die paarse paashaas ook niet. Ga dan niet hier lopen verkondigen dat het wel zo was. En dat zal hier ook niet veranderen. En als dat wel zo is, dan ben ik de afgelopen jaar voor niks gekicked, gebanned en voor vuile kanker mongool uitgemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hou toch schijnheil, jij hebt mij nooit tof gevonden en die paarse paashaas ook niet. Ga dan niet hier lopen verkondigen dat het wel zo was. En dat zal hier ook niet veranderen. En als dat wel zo is, dan ben ik de afgelopen jaar voor niks gekicked, gebanned en voor vuile kanker mongool uitgemaakt.
Als dat nu in eens veranderd zijn jullie gewoon niks anders dan een stelletje inlikkende kut kneusjes.
ga eens op normale tijden eten, Jostiquote:[00:29] * Dirkh|koken was kicked by PP (PP)
Vat alles niet zo persoonlijk op johquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hou toch schijnheil, jij hebt mij nooit tof gevonden en die paarse paashaas ook niet. Ga dan niet hier lopen verkondigen dat het wel zo was. En dat zal hier ook niet veranderen. En als dat wel zo is, dan ben ik de afgelopen jaar voor niks gekicked, gebanned en voor vuile kanker mongool uitgemaakt.
Als dat nu in eens veranderd zijn jullie gewoon niks anders dan een stelletje inlikkende kut kneusjes.
Heb je er nog zo een die niet verder komt dan Josti. Ik zit er nu op te wachten dat je komt met Jostimongool, een creatie die ik vandaag ook al langs heb zien komen. Nogal dubbel op hè?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
ga eens op normale tijden eten, Josti
ben je een beetje masochistisch aangelegd ofzo, dat je graag uitgescholden wil worden?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb je er nog zo een die niet verder komt dan Josti. Ik zit er nu op te wachten dat je komt met Jostimongool, een creatie die ik vandaag ook al langs heb zien komen. Nogal dubbel op hè?
Verzin eens wat origineels.
Fel! Het heeft niks met zn huid te maken! Of wel, dat jullie daar onder zitten, ofzo.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:35 schreef Tiemie het volgende:
Wat reageer je opeens vel zeg, ga je ookal stoppen ofzo?
Nou, eerst wel, daarna niet en daarna weer wel.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:35 schreef Tiemie het volgende:
Wat reageer je opeens vel zeg, ga je ookal stoppen ofzo?
DIXLEKTY IZ NEIT GRAPIG!!quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fel! Het heeft niks met zn huid te maken! Of wel, dat jullie daar onder zitten, ofzo.
Ik vergelijk Tiemie altijd met een teek. Op het eerste gezicht blablablablablaetc. etc. (...)quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fel! Het heeft niks met zn huid te maken! Of wel, dat jullie daar onder zitten, ofzo.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:41 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik vergelijk Tiemie altijd met een teek. Op het eerste gezicht blablablablablaetc. etc. (...)
wat hij zegt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
DIXLEKTY IZ NEIT GRAPIG!!
Het doet mij deugd om te zien dat je je dat fijne stukje proza nog weet te herinneren.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]!
(.......) een rillend hoopje vel met twee oogjes er in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |