Aiquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:17 schreef jogy het volgende:
Degene die een solli stuurd moet minstens een goede brok relativeringsvermogen hebben en zichzelf niet te serieus nemen, aangezien dat alleen maar botst met de manier hoe de andere hem/haar ziet.
Nee, ik kan/wil niet garanderen dat ik genoeg tijd er in kan steken en het zou... onnatuurlijk zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij zou je zeker nieteen klein beetje geroepen voelen om een solli te sturen..
Ik verheug me nu al op de slotposts die je gaat verzinnen.
Weet ik veel. Ik snap het algemene (en vaak het specifieke) gezeik op de moderatoren niet helemaal. Ik ben op veel vlakken een aartszeikerd maar ik zie gewoon niet hoe het de schuld van de crew is als er weer eens een lange periode is waarin onzin overloopt van de tragische onleukheid.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:13 schreef TraangastaNova het volgende:
[..]
Ik heb geen inspiratie, heb jij nog enkele punten die ik kan gebruiken?
Zet er in dat je een wereldleider van formaat bent. Saddam zou nog verbleken in jouw aanzicht. Begin over de opleidingskampen die je wilt beginnen om van elke kutuser een aardig gerespecteerde user te maken. En begin zeker over de structurele martelingen die bepaalde users voor kun kiezen krijgen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:13 schreef TraangastaNova het volgende:
[..]
Ik heb geen inspiratie, heb jij nog enkele punten die ik kan gebruiken?
Maar het is toch niet nodig dat ik uitgebreid ga vertellen wie en hoe ik ben op het forum hé?quote:
Ook het gezeik op Snakey nietquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
Weet ik veel. Ik snap het algemene (en vaak het specifieke) gezeik op de moderatoren niet helemaal.
In het kader van het verbetertraject van mezelf zou ik graag willen weten wat er allemaal fout is aan die zin, zodat ik er van kan leren en de fouten in toekomst kan voorkomen.quote:
Nee hoor, ik heb mezelf ingelezen. Dat kunnen anderen vast ook wel doen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:20 schreef TraangastaNova het volgende:
[..]
Maar het is toch niet nodig dat ik uitgebreid ga vertellen wie en hoe ik ben op het forum hé?
Nee, dan komt mijn oprechtheid in het geding en dat kan niet de bedoeling zijn...quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
Op één of andere manier zou ik Kasta op zich best wel leuk vinden voor een tijdje. Het zou op zijn minst even interessant zijn.
Dan zal ik even mijn mailtje typenquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb mezelf ingelezen. Dat kunnen anderen vast ook wel doen.
Volgens mij zijn tot zover de grootste problemen dat hij niet bekend is/was bij een groot deel van de gebruikers, dat hij oud is en dat hij zelf niet geroemd wordt om zijn hilarische en meesterlijke topics...quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:21 schreef TraangastaNova het volgende:
[..]
Ook het gezeik op Snakey niet
Onderwegquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:23 schreef TraangastaNova het volgende:
[..]
Dan zal ik even mijn mailtje typen
Ook voor jou zal ik goed woordje doen, voor wat het waard is dan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:23 schreef TraangastaNova het volgende:
[..]
Dan zal ik even mijn mailtje typen
Nou ja, laat ik het dan anders stellen; heb je hem wel eens zien modden?quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
Volgens mij zijn tot zover de grootste problemen dat hij niet bekend is/was bij een groot deel van de gebruikers, dat hij oud is en dat hij zelf niet geroemd wordt om zijn hilarische en meesterlijke topics...
Maar goed, tijdens zijn selectie was ik net even wat minder online dus dat heb ik ook geheel gemist.
Een groot deel van de gebruikers waren bij hem ook niet bekend.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn tot zover de grootste problemen dat hij niet bekend is/was bij een groot deel van de gebruikers,
Is de Paus springlevend?quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef R2cksson het volgende:
Zou ik een kans hebben?
Dan zal ik je helpen met het correct typen van je afscheidstopicquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ook voor jou zal ik goed woordje doen, voor wat het waard is dan.
Hij is levend...quote:
Het is jogy's projectquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef R2cksson het volgende:
Zou ik een kans hebben?
Deal.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:27 schreef TraangastaNova het volgende:
[..]
Dan zal ik je helpen met het correct typen van je afscheidstopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |