quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:15 schreef Falco het volgende:
"Darl Douglas, Double D, het zijn geen borsten!"
die is nu al legendarischquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:15 schreef Falco het volgende:
"Darl Douglas, Double D, het zijn geen borsten!"
Fansite komen ook de quotes vandaanquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik mis Walker.
Die heb ik live meegemaakt, die quote. Ik ben echt, zelden zo blij geweest. Ik zat in m'n eentje te juigen hier op m'n kamer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:20 schreef xJapser het volgende:
"nein..nein nein nein nein nein.........Milan Baros macht das tor"
(iets in die trant...Euro2004 Tsjechie - Duitsland, toen Baros de winnende maakte)
ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die heb ik live meegemaakt, die quote. Ik ben echt, zelden zo blij geweest. Ik zat in m'n eentje te juigen hier op m'n kamer.
kan ik me ook nog goed herrineren, zaten we te juichen voor de duitse tvquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die heb ik live meegemaakt, die quote. Ik ben echt, zelden zo blij geweest. Ik zat in m'n eentje te juigen hier op m'n kamer.
die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:22 schreef rekenwonder het volgende:
"Naaaaaaaaaaaaah, nananana"
De naam van de commentator is me helaas even ontschoten.
Kenneth Wolstenholme (R.I.P.)quote:"Here comes Hurst
Some people are on the pitch.
They think it's all over... It is now."
de animo was toen toch erg geringquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:20 schreef Showtime het volgende:
[..]
Fansite komen ook de quotes vandaan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |