Voor mij valt hier nog aan toe te voegen dat ik me de laatste maand wel weer goed voel en weer positief kan denken, maar de maanden juni t/m oktober waren over het algemeen vrij kut. Ik ga er vanuit dat volgend jaar beter wordt. Het lijkt er op dit moment iig al wel op want ik krijg een extra kamer plus een smak geldquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:44 schreef Shivo het volgende:
2004 was het kutste jaar wat ik ooit beleefd heb, wat dat betreft kan 2005 nooit zo erg worden. Hint: alle vrouwen kunnen doodvallen.
ah en jouw persoonlijke leven is niet interessant?quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:22 schreef Snik het volgende:
Als het jaar waarin het moslimterrorisme en hun echte bedoelingen ook in Nederland duidelijk kenbaar werden. Het begin van het grote conflict dus.
Daar is niets mis mee. Persoonlijk was het prima.quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
ah en jouw persoonlijke leven is niet interessant?
keedanquote:Op zaterdag 11 december 2004 09:52 schreef Snik het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. Persoonlijk was het prima.
Je hebt je rijbewijs ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:40 schreef NFSUndergroundII het volgende:
2004 van mij was voor mijn gezondheid. Het ging erg slecht, en ik schok me dood toen ik een bobbeltje op mijn buik zag zitten. Ik dacht meteen dat ik kanker had.
Dus ben ik snel naar de dokter gegaan (1 dag later) en na tientallen onderzoeken konden ze me vertellen dat ik kerngezond was.
Dus dat was voor mij wel even schikken
Ja inderdaad. Dat was ik. Dat is ook de enige hoogtepunt geweest van het jaar 2004.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Je hebt je rijbewijs ?! (jij was toch diegene die er zoveel moeite mee had in dat topic over rijbewijs??) Iig gefeli alsnog
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |