was het zo slecht opgeleverd?quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:51 schreef salvadio het volgende:
Pfff wat een werk voor zo'n klein appartementje. Er is nu een elektricien, loodgieter, kitbedrijf, cv installateur en timmerman langsgeweest en tís nu wel klaar. (gelukkig een regeling met SBS weten aftesluiten) Nog wat dingetjes aan de muur hangen en het is helemaal af. Dan zet ik snel wat foto's on-line. Als iemand nog geinterreseerd is :-)
k zag een reclame dat je je kon aanmelden voor de volgende serie van het blok, kijk anders ff op www.net5.nl ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Geef eens wat meer info Rubbereend...
Een 2e serie van het Blok ofzo? Of iets anders?
k neem aan dat ze het einde wat anders gaan opzettenquote:Op zondag 27 februari 2005 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Maart zullen er nu weer mensen in de rij staan om mee te doen aan een nieuwe serie? Ik keek er graag naar, maar hoe moet je het einde nou anders aanpakken? De huizenmarkt zal wel niet snel aantrekkelijk worden. Dus een eventuele veiling zal we weer op een mislukking uitlopen.
Voor mijn gevoel pittiger. Lijkt me ook wel leuker.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:50 schreef rubbereend het volgende:
en hoe was t?
dank jequote:Op woensdag 2 maart 2005 22:59 schreef static het volgende:
Pssst: Australische versie Het Blok op NET 5.
Nee nee, ongeveer de eerst klus wat het oververven van de foto. De kamer werd er optisch heel klein van en bovendien... wat moet ik met een foto van wildvreemden in m'n kamer?quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:38 schreef barman het volgende:
Lachen! Voor ons tv-amusement zitten straks weer een paar stakkers met onverkoopbare appartementen die in elkaar zijn gevloekt door een stel beunhazen.
Salfadio schijnt z'n hele vijfde appartementje opnieuw te hebben moeten laten doen. Laat nou eens zien Salfadio. Heb je het behang al overgeschilderd of wordt je nog elke ochtend wakker met Lieke, Nanette en Wilna op je netvlies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |