Nietquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:38 schreef matthijst het volgende:
Foto's van nanet staan op www.paardenbekkies.nl
Als je bij 20.000 bijvoorbeeld "mijnt" (mijn roept) dan krijg je het per afslag 235.000+20.000.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:29 schreef SunChaser het volgende:
Zit nu naar de herhaling te kijken van de finale. Hoe werkt dat mijnen
Dat zag ik in het voorfilmpje. De koper van het appartement van Lieke en Michon kwam in het filmpje aan het woord. Hij zei dat hij Lieke en Michon totaal niet kende.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:36 schreef MissMenita het volgende:
[..]
Ja??![]()
Waar heb je dat vandaan?
En zal dat dan in de waarschijnlijk-allang-opgenomen-terugblik van as zondag uitgezonden worden?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze foto kwam ik vanmiddag tegen. Wat meteen opvalt is hoe chagrijnig de beide dames kijken. Na de veiling gemaakt zeker
[afbeelding]
jah die heb ik gezien dis helemaal errug!quote:Op zondag 12 december 2004 11:39 schreef winterapfel het volgende:
[..]
nanet probeert volgens mij gewoon stoer en semi-hot te kijken, niet dat dat lukt of zo
hier in den haag in t centrum hangt er ook een met elmer en nanet, die is nog veel erger
En dat mijnen is zo ongelofelijk spannend als je zelf de bieder bent. Kan me niet herinneren ooit zo zenuwachtig geweest te zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:34 schreef flugeltje het volgende:
Het zit allemaal vrij lastig in elkaar. Eerst ga je opbieden... Degene die het hoogste bedrag biedt krijgt daarna van de veilingmeester één of andere premie omdat ie het hoogste bod uitgebracht heeft...
Vervolgens begint het afmijnen. De veilingmeester blijft nét zolang aftellen tot iemand "MIJN" roept. Die persoon betaald dan het bedrag van de hoogste bieder, plús het bedrag waarop hij mijnde!
Bijvoorbeeld, bij het opbieden komt men tot 250. Dan gaan ze afmijnen en iemand roept bij 10 MIJN. Dan betaald die persoon dus 250 + 10 = 260
(Overigens kan het ook nog zo zijn dat er niemand mijnt, in dat geval gaat het object naar de hoogste bieder.)
Yep, in de preview zie je de koper die zegt dat ie ze niet kent en nooit heeft gezien. Dat kan natuurlijk kloppen, omdat hij slechts een stroman was voor 'Hans'quote:Op zondag 12 december 2004 13:51 schreef salvadio het volgende:
Ben benieuwd of ze vanavond aandacht besteden aan dat fraude gedoe.
Er deed geen Winia mee aan het Blok.quote:Op zondag 12 december 2004 14:20 schreef Catootje het volgende:
hoe gaat het met de moeder van Winia?
Bijdehandjes gegeten?quote:Op zondag 12 december 2004 16:43 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Er deed geen Winia mee aan het Blok.
Zag de preview net ook en ja, zoals gewoonlijk lijkt het weer eens nergens over te gaan: de 'zogenaamde' koper was de beller, dus niet de echte koper!quote:Op zondag 12 december 2004 14:25 schreef SunChaser het volgende:
Yep, in de preview zie je de koper die zegt dat ie ze niet kent en nooit heeft gezien. Dat kan natuurlijk kloppen, omdat hij slechts een stroman was voor 'Hans'
Een publiciteitsstunt van een beginnend makelaar (die in februari een makelaarkantoor gaat starten).quote:De makelaar die het appartement van Lieke & Michon heeft gekocht, is een beginnend makelaar die in februari een makelaarskantoor in Amsterdam gaat starten. Bij hem is het idee ontstaan een ludieke stunt uit te halen door een van de appartementen uit Het Blok te kopen en zo publiciteit te genereren voor zijn nieuwe zaak. Dankzij de vele roddelaars is dat ook gelukt !
Deze makelaar heeft absoluut geen banden met Lieke & Michon en kende ze ook niet van tevoren. Hij wil met zijn nieuwe bedrijf lid worden van NVM, de beroepsorganisatie van makelaars, en dat is zijn hoogste doel. Zoals hij zelf ook zegt, is dat enorm belangrijk voor een makelaar en doet hij niets om dat op het spel te zetten.
Ja, leuke pa zeg.quote:Op maandag 13 december 2004 01:05 schreef rubbereend het volgende:
nu hebben we ook de user gezien die appartement 5 gaat bewonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |