quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:35 schreef Doc het volgende:
Effe tellen hoe ver we zijn ... (zouden we niet pure lijstjes van tien maken?)
Uncut, Opscene (zat, is ter ziele), Rock Sound.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:46 schreef GLO het volgende:
Noem drie binnen- of buitenlandse bladen waarbij elke editie een gratis cd zit (OOR telt dus niet mee bijv.).
Hmm... van Opscene staat me dat eerlijk gezegd niet bij. Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:52 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Uncut, Opscene (zat, is ter ziele), Rock Sound.
Nee oke, maar het scheelt nogal wat tijd natuurlijk, 10 of 1.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:52 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar dat geklaag achteraf is dan niet nodig.
Ja. In het begin niet maar de laatste jaren zat er altijd een CD bij. Gonzo Circus als reserve dan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Hmm... van Opscene staat me dat eerlijk gezegd niet bij. Weet je het zeker?
Heel vaak maar zeker niet altijd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:56 schreef belsen het volgende:
Mojo
OK. Gonzo Circus is sowieso goedquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ja. In het begin niet maar de laatste jaren zat er altijd een CD bij. Gonzo Circus als reserve dan.
Hij had ze zelf al op een rijtje gezet. Volgens mij doelde Doc op het feit dat niemand er tien wist te noemen. Het was ook moeilijk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee oke, maar het scheelt nogal wat tijd natuurlijk, 10 of 1.
Zeker als er net om gevraagd is door de vraagsteller.
O ja, Fret, maar alleen voor abonnees.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:58 schreef GLO het volgende:
[..]
OK. Gonzo Circus is sowieso goed
bukgeit +1
Had zelf nog: Mixmag, Up Magazine, Fret
Ik wou al zeggen, nog nooit een ceedee bij gezien...quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
O ja, Fret, maar alleen voor abonnees.
Kun je Fret ook los kopen danquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:59 schreef bukgeit het volgende:
[..]
O ja, Fret, maar alleen voor abonnees.
Heet Demontage. Elke keer 15 à 20 nieuwe NL bandjes.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:00 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, nog nooit een ceedee bij gezien...
Ach kijk, van de demoreviews...quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:06 schreef GLO het volgende:
[..]
Heet Demontage. Elke keer 15 à 20 nieuwe NL bandjes.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |