Bruce is er morgen weerquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:32 schreef SwOoSh het volgende:
dan zal het wel weer druk zijn
wie gaat de tellingen doen eigelijk
Arcee of Bruce, kan iemand van jullie de recente stand opmakenquote:Op zondag 12 december 2004 20:42 schreef Stuart het volgende:
Bruce, kan jij een nieuwe stand posten en daarin de laatste 2 dagen opnemen![]()
Zit er wat mi jbetreft, gezien wat technische problemen, vandaag niet in.quote:Op maandag 13 december 2004 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Arcee of Bruce, kan iemand van jullie de recente stand opmaken![]()
Volgens mij zit ik door de afwezigheid van Arcee nog maar 4 punten van de 1e plaats af![]()
Okay, thanks Brucequote:Op maandag 13 december 2004 22:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zit er wat mi jbetreft, gezien wat technische problemen, vandaag niet in.
Morgenavond moet het wel weer lukken
Had ik al gedaan, en dan is het verschil tussen mij en Arcee 4quote:Op maandag 13 december 2004 22:13 schreef Bruce117 het volgende:
Maar je kan natuurlijk wel even je posts van vrijdag en zaterdag tellen en dan weet je het ook.
Okay, coolquote:Op maandag 13 december 2004 22:16 schreef Bruce117 het volgende:
Ik zal na 22:22, als het fok dan tenminste nog online is, toch maar even een poging doen om een totaalstand te genereren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |