Ik denk dat dit betrekkelijk veelvoorkomende 'incidenten' zijn. Het is niet een erg efficiënte manier van slachten. Zelfs bij schietmaskers komen dit soort dingen nog wel voor.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:41 schreef Markster het volgende:
Het zijn dan ook incidenten, ze horen dus idd dood te zijn.. Lijkt me.
Hij wàs ook een dierenliefhebber, naar het schijnt...quote:Op donderdag 9 december 2004 21:42 schreef Markster het volgende:
Misschien was hitler wel een dierenliefhebber
Hij had wel een mooi hondquote:Op donderdag 9 december 2004 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij wàs ook een dierenliefhebber, naar het schijnt...
Blondi. Ik hou zelf niet zo van herders. Ben er ooit door eentje gebeten, negatieve associaties.quote:
Nou, dat weet ik wel cker. het gaat iig niet op deze manier.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:45 schreef Public_NME het volgende:
Best wel ranzig ja... Maar toch vlees is zooo lekker. Hopen dat ze ind e westerse wereld die dieren minder laten lijden...
Ik vind ze juist de mooiste hondenquote:Op donderdag 9 december 2004 21:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Blondi. Ik hou zelf niet zo van herders. Ben er ooit door eentje gebeten, negatieve associaties.
Toch gaat het ook hier redelijk vaak goed fout, ook bij rundvee. De slachtwijze van kippen is standaard vrij barbaars (levend de kop afrukken terwijl ze ondersteboven hangen).quote:Op donderdag 9 december 2004 21:46 schreef Markster het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik wel cker. het gaat iig niet op deze manier.
Echt belachelijk eigenlijk, maarja.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toch gaat het ook hier redelijk vaak goed fout, ook bij rundvee. De slachtwijze van kippen is standaard vrij barbaars (levend de kop afrukken terwijl ze ondersteboven hangen).
Hmm lijkt me erg sterk dat alle koeien in Nederland op deze manier geslacht worden eigenlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 21:48 schreef Repeat het volgende:
Laatst was dus op ned3 een docu dat alle koeien in nederland ook kosher/halal geslacht worden. Dus ook met deze draaimolen enz. Heel erg fout...
Dat is dus niet waar. Een koe krijgt een schietmasker op en dan wordt er een pin in de hersenen geschoten. Pas daarna wordt het dier gebloed. Als het goed is dus niet bij bewustzijn. Het bloeden gebeurt terwijl ze aan één poot opgehangen zijn aan een ketting.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:48 schreef Repeat het volgende:
Laatst was dus op ned3 een docu dat alle koeien in nederland ook kosher/halal geslacht worden. Dus ook met deze draaimolen enz. Heel erg fout...
Ze worden idd eerst bewusteloos gemaakt, maar daarna gaan ze wel gewoon in die draaimolen hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Een koe krijgt een schietmasker op en dan wordt er een pin in de hersenen geschoten. Pas daarna wordt het dier gebloed. Als het goed is dus niet bij bewustzijn. Het bloeden gebeurt terwijl ze aan één poot opgehangen zijn aan een ketting.
Ik zie toch wel een subtiel verschilletje tussen dit en het jagen op dieren om te overleven... Niemand hoeft in de westerse maatschappij vlees te eten om te overleven.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:49 schreef Markster het volgende:
Echt belachelijk eigenlijk, maarja.
De mens is nou eenmaal altijd een vleeseter geweest, en ook barbaars dus het zit gewoon in ons
Niet op de films die ik ervan heb gezien. Daarop werden ze ondersteboven hangend gebloed. Maar goed, punt is dat ze hier niet bij volle bewustzijn leegbloeden.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:51 schreef Repeat het volgende:
Ze worden idd eerst bewusteloos gemaakt, maar daarna gaan ze wel gewoon in die draaimolen hoor.
Vlees is wel degelijk nodig, mijn zus was vegetarier en het ging helemaal niet goed met haarquote:Op donderdag 9 december 2004 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zie toch wel een subtiel verschilletje tussen dit en het jagen op dieren om te overleven... Niemand hoeft in de westerse maatschappij vlees te eten om te overleven.
wel, je hebt gewoon die eiwitten ed nodig die erin zitten. Wat je precies nodig hebt weet ik ook niet, maar anders moet je het iig bijvullen met vitamine pillen oid.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zie toch wel een subtiel verschilletje tussen dit en het jagen op dieren om te overleven... Niemand hoeft in de westerse maatschappij vlees te eten om te overleven.
ja dus hij is eerst dood, dat is een verschilquote:Op donderdag 9 december 2004 21:24 schreef VIP het volgende:
Uhm, nog steeds bedoel je. Eerst schot door hoofd om vervolgens ondersteboven de keel door te snijden.
Bah, was ik blij dat ik na een week werd ontslagen zeg.
ijzer onder andere.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
wel, je hebt gewoon die eiwitten ed nodig die erin zitten. Wat je precies nodig hebt weet ik ook niet, maar anders moet je het iig bijvullen met vitamine pillen oid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |