Nou, de omstandigheden in dat slachthuis lijken me niet echt stroken met de ARBOwetgevingquote:Op donderdag 9 december 2004 20:58 schreef Slarioux het volgende:
Men slacht koeien, en?
Ik wist niet dat die ook in Israel geldde.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:01 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Nou, de omstandigheden in dat slachthuis lijken me niet echt stroken met de ARBOwetgeving
Ik vraag me af of dit voedsel dan ook echt kosher is.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die ook in Israel geldde.
Ik denk het wel eigenlijk. Er zijn eigenlijk maar een paar regels omtrend kosher slachten, en tja, als je bij wijze van spreken 500.000 koeien kosjer moet slachten, dan blijf je niet aan de gang met vers stro en een leuke stal en weet ik veel wat, maar dan rek je de heilige regels dusdanig dat je met zoiets kan beginnen.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:04 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit voedsel dan ook echt kosher is.![]()
Geldt de ARBOwet ook voor koeien?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:01 schreef AbdelGhafied het volgende:
[..]
Nou, de omstandigheden in dat slachthuis lijken me niet echt stroken met de ARBOwetgeving
Maar niet op een humane manier....quote:Op donderdag 9 december 2004 20:58 schreef Slarioux het volgende:
Men slacht koeien, en?
uhuhuh, sarcasmequote:
Kijk uit, je creëert kansen voor een inkopperquote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Maar niet op een humane manier....![]()
Uhm, nog steeds bedoel je. Eerst schot door hoofd om vervolgens ondersteboven de keel door te snijden.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:12 schreef Hayek het volgende:
keb geen zin om die video te kijken, maar het is in joodse en islamitische landen vrij standaard om bij koeien en schapen eerst levend te nek door te snijden zodat ie doodbloed, gebeurde in nederland vroeger ook
helemaal mee eens...quote:Op donderdag 9 december 2004 21:17 schreef Disorder het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd liever dat die beesten wat sneller heen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |