Nee da's bij honden zo, die lijken op hun baasje. Ik denk dat Geert haar baasje isquote:Op woensdag 22 december 2004 23:25 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Zeg, is het gebruikelijk dat de kapsters hetzelfde kapsel aannemen als hun klanten?
Oh... dat zou in ieder geval ook de rest verklaren...quote:Op woensdag 22 december 2004 23:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nee da's bij honden zo, die lijken op hun baasje. Ik denk dat Geert haar baasje is
Ik ben stiekem wel benieuwd wat daar een half uur lang heeft gestaan, alvorens je het ge-edit hadquote:Op donderdag 23 december 2004 00:13 schreef mother-mother het volgende:
zielepoten met jullie wannabe namaakhoofden
Waren de pubers weer bezig?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:13 schreef mother-mother het volgende:
zielepoten met jullie wannabe namaakhoofden
Jonathan Jacksonquote:Op donderdag 23 december 2004 15:17 schreef Ezmeetje het volgende:
Wie is die jongen op de onderste rij, 2e van links?!
Die wil ik onder de kerstboom!!!![]()
Dat wel, maar niet van hemquote:Op donderdag 23 december 2004 15:56 schreef Ezmeetje het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen telefoonnummer??![]()
mmm, je bent vrienden aan het maken zo te zien.... het moet wel gezegd dat je aan kapsters wel vaak al kunt zien wat voor kapsels ze zo'n beetje knippen, de haardracht van de kapster is al vaak een graadmeter..... en dit is van mij uit niet lullig bedoeld hoor, ieder zn smaakquote:Op donderdag 23 december 2004 09:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel benieuwd wat daar een half uur lang heeft gestaan, alvorens je het ge-edit hadNu staat er een dubbele ontkrachting, wat haast als een compliment opgevat kan worden
En vanaf heden geldt de kerstgedachte weer.
Met een beetje mazzel kan ik de kapper overslaan tot februari, dan begint het weer ergens op te lijken. De lengte die ik nu heb, had ik van het zomer ook al![]()
Ik heb het vanavond gewassen,dus zit het morgen perfect voor de Kerstnachtmisquote:Op donderdag 23 december 2004 21:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ach Samson, soms heb je van die dagen dat je flink melig bent.
Zijn we al aan het uitrekenen in welke cyclus het haar moet zijn om perfect te zitten met kerst, en misschien zelfs wel oud en nieuw? Morgen wassen is zaterdag een perfecte coupe bij het opstaan, zonder er wat aan te hoeven doen.
Ik neem wel een heel groot risico. Ik was mijn haar op de dag zelf... oeh!quote:Op donderdag 23 december 2004 21:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
Zijn we al aan het uitrekenen in welke cyclus het haar moet zijn om perfect te zitten met kerst, en misschien zelfs wel oud en nieuw? Morgen wassen is zaterdag een perfecte coupe bij het opstaan, zonder er wat aan te hoeven doen.
Als je er nog een wetenschappelijke onderbouwing tegen aan gooit geloof ik het misschien ook nog.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:12 schreef Nici het volgende:
ff een tip voor degene die langer haar hebben dat op de schouders valt... Als je er een vlecht indoet snachts groeit het sneller.....
Mijn haar is in 2 jaar tijd van bobline bijna een halve meter gegroeid![]()
staat zeker te ordinair?quote:Op woensdag 22 december 2004 00:29 schreef Speth het volgende:
[..]
Dat vind ik te alternatief staan, ik hou van een beetje stijf
Ik heb er even een foto van gemaakt:
[afbeelding]
Het staat niet echt slecht, maar ik vind een klassieke kuif mooier
Ik kan niet vlechtenquote:Op vrijdag 24 december 2004 01:12 schreef Nici het volgende:
ff een tip voor degene die langer haar hebben dat op de schouders valt... Als je er een vlecht indoet snachts groeit het sneller.....
Mijn haar is in 2 jaar tijd van bobline bijna een halve meter gegroeid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |