Je gaat toch voor jezelf... omdat je het leuk vindt!?!? Ik snap niet precies wat je bedoelt, maar denk je nu echt dat er geen mensen meer zijn die na hun 20ste gaan reizen? Ik ben 27 en ik ga binnenkort ook weer op reis, geen enkel punt. Er zijn mensen jonger en er zijn mensen ouder, punt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:44 schreef JeroenV het volgende:
Als ik klaar ben met mijn nieuwe opleiding ben ik 22/23 jaar. Ik weet niet hoe oud de gemiddelden zijn die hier een paar maanden in Australie hebben gezeten, maar is die leeftijd niet te oud om nog een paar maanden weg te gaan? Als iedereen ongeveer 18/19 is lijkt het me niks
Dat maakt echt niet uit. Ik denk dat 22 wel een mooie gemiddelde leeftijd is. Bovendien heb je al wat meer levenservaring dan iemand van 18, en dat kan in je voordeel werken met bijv. het regelen van werk e.d. Je zal misschien ook makkelijker een auto kunnen huren en dat soort dingen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:44 schreef JeroenV het volgende:
Als ik klaar ben met mijn nieuwe opleiding ben ik 22/23 jaar. Ik weet niet hoe oud de gemiddelden zijn die hier een paar maanden in Australie hebben gezeten, maar is die leeftijd niet te oud om nog een paar maanden weg te gaan? Als iedereen ongeveer 18/19 is lijkt het me niks
22/23 is idd een mooie leeftijd.., mijn plan is als ik 23 ben om daarheen te gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:19 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat maakt echt niet uit. Ik denk dat 22 wel een mooie gemiddelde leeftijd is. Bovendien heb je al wat meer levenservaring dan iemand van 18, en dat kan in je voordeel werken met bijv. het regelen van werk e.d. Je zal misschien ook makkelijker een auto kunnen huren en dat soort dingen.
Ja, daar verbaasde ik mij ook over, dat die aussies zo goed engels spreken..quote:Op maandag 14 februari 2005 11:45 schreef Oksel het volgende:
iedereen spreekt fatsoenlijk engels
Dat is wel makkelijk gezegd, maar ik heb nog geen een los jaarticket gezien wat veel goedkoper is dan het pakket van een organisatie dat ik gekozen heb. Dus voor het geld hoef ik het niet te laten.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:45 schreef Oksel het volgende:
Als ik 1 tip aan iedereen mag geven; GA NIET MET EEN ORGANISATIE!!!. Alles wat ze voor je doen, kun je ook makkelijk zelf, en scheelt je HEEL, HEEL veel geld. Bovendien is het ontzettend NIET COOL als je met 25 onzekere Nederlanders in een hostel/bus/vliegtuig zit..
dat zal ook wel, maar je zit in feite in het zelfde schuitje.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:51 schreef JeroenV het volgende:
Daarvoor ontmoet je daar denk ik toch wel genoeg mensen
ik denk een week max dat je bij zo'n groep blijft. maar ik ga eens wat oud collega's vragen die de reis naar down under er al op hebben zitten.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:55 schreef JeroenV het volgende:
Ik dacht al dat je veel langer bij een groep zou zitten...
Zo klinkt het misschien wel beter om te starten met een groep. Dan heb je met belangrijke dingen wat meer zekerheid en kan je je daarna zelf wel vermaken.
klopt, en tis zeker handigquote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:38 schreef Kontiki het volgende:
Via Skype (www.skype.com) kun je naar Australische vaste nummers bellen voor 1,7 cent per minuut. Werkt heel goed als je een headset hebt. Misschien handig om al wat voorbereidend werk te doen.
mooie site heb je trouwensquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:58 schreef Kontiki het volgende:
Dat klopt, dat is het ook gewoon. Alleen het verschil is dat ik de mensen ken, en dus niet bij vreemden terecht kom.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:34 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk gewoon als een WWOOF-aanbieding. Dat is een organisatie waar je lid van kan worden (20 dollar of zo) en dan krijg je een paar duizend van dit soort adresjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |