Friendly Backpacker is wel een goeie!!! Ik weet alleen niet zeker of die ook 2 pers. kamer hebben maar wel goed gelegen!!!quote:Op zondag 10 april 2005 13:03 schreef sivado het volgende:
Wie kan me nog een goede tip geven voor een accomadatie in Melbourne: we zoeken een hostel (of B&B) met 2 persoonkamer, liefst met en-suite en niet al te duur.... Ik denk nu aan Toadhall hotel (90 dollar) of de YHA (86 dollar) maar zou liever iets minder masaals vinden..... help! Thanks!
Elizabeth Hostel (vlabij corner Elizabeth/Franklin Street, receptie is in een supermarkt, Thai dus, hehe) is het goedkoopste dat ik heb kunnen vinden. 17 dollar voor een 10 bed dorm als je een week blijft, wat een tweepersoonskamer kost weet ik niet, zou je even moeten checken, denk dat het best goedkoop is.quote:Op zondag 10 april 2005 13:03 schreef sivado het volgende:
Wie kan me nog een goede tip geven voor een accomadatie in Melbourne: we zoeken een hostel (of B&B) met 2 persoonkamer, liefst met en-suite en niet al te duur.... Ik denk nu aan Toadhall hotel (90 dollar) of de YHA (86 dollar) maar zou liever iets minder masaals vinden..... help! Thanks!
vlakbij station, tram en kwartiertje lopen naar centrum. is toch niet echt slecht. Plus t is wel een goed hostel.quote:Op maandag 11 april 2005 12:31 schreef Flem het volgende:
[..]
Trouwens, MrMadMan: The Friendly Backpacker goed gelegen? Als je van stripclubs en hoeren houdt misschien :>.
All you can eat voor zeven dollar op de hoek van Elizabeth en Bourke Street de gexte. Enfin; Nieuw-Zeeland is ook wel chill, donderdag (te vroeg, dus op vliegveld "slapen") weer terug naar Melbourne.quote:Op maandag 11 april 2005 14:20 schreef merry77 het volgende:
overigens als je goedkoop wil eten of drinken ´s avonds moet je naar RSL clubs gaan.
So,jij bent snel!! je gaat pas over 7 mnd las ik op je site.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:16 schreef Kontiki het volgende:
Hiep hoi, visumaanvraag is goedgekeurd! Ik mag er officieel naar toe! Binnen 20 uur al antwoord gekregen.
Natuurlijk is het maar een formaliteit, maar ik ben in zekere zin blij dat ik niet een bericht terug kreeg als "You idiot, stay in your own country!"
Ja, ik weet het, ik kon niet meer wachtenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:37 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
So,jij bent snel!! je gaat pas over 7 mnd las ik op je site.
Ik ga 15 Juni maar ga morgen pas mijn visum aanvragen.
Hoe ben je naar Cairns gereisd? En meer geld meenemen is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 05:53 schreef Roosje11 het volgende:
Voor iedereen die nog naar Australie gaat, jullie gaan het zo leuk hebben!! Het is hier echt super! Ik zit hier nu 2,5 maand en ben van Sydney naar Cairns gereisd, ben nu in Cairns, en Australie is echt zo'n mooi land! 1 tip, neem veel meer geld mee dan dat je van tevoren berekent, want het gaat zo snel op! Veel plezier allemaal!!
Dit is interessante informatie. Hoe kom je hierbij?quote:Op zondag 1 mei 2005 18:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Naar wat ik begrepen heb zou de Australische overheid weer een vakantie_werk_visum beschikbaar gaan maken voor mensen die het al 1x eerder gedaan hebben, is dat er nog van gekomen?
Hmm het blijkt te gaan om het verlengen van WHV van mensen die er al zijn, dus twee jaar ipv 1 jaar.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:44 schreef BushRanger het volgende:
Dit is interessante informatie. Hoe kom je hierbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |