quote:Op donderdag 9 december 2004 19:26 schreef longinus het volgende:
Gewoon af en toe naar de mcdonalds of de Ikea gaan.
wel zo makkelijkquote:
Maar dan wel met de hele school tegelijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:26 schreef longinus het volgende:
Gewoon af en toe naar de mcdonalds of de Ikea gaan.
Zou ik ook gebruiken denk ik, want wat wil je na afloop met al die plastic ballen doen?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:27 schreef longinus het volgende:
Ballonnen zijn goedkoper.
Leuk als je die moet opblazenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:45 schreef meami het volgende:
Op mijn ex-middelbare school hebben ze vorig jaar de hele lerarenkamer tot de nok toe gevuld met ballonnen. Das ook best leuk
Ja, een een stuk goedkoper zou wel helium ballon gebruiken. Die stijgen lekker op.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:45 schreef meami het volgende:
Op mijn ex-middelbare school hebben ze vorig jaar de hele lerarenkamer tot de nok toe gevuld met ballonnen. Das ook best leuk
Als je ze eerst vult met confetti is dat helemaal niet ergquote:Op donderdag 9 december 2004 22:37 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ballonnen zijn na 2 min allemaal kapot.... ballenbakballen zijn leuker, maar eeeuh geen idee, zoek ff met google ofzo
Ze gaan iig kapotquote:Op donderdag 9 december 2004 22:40 schreef p-etr-a het volgende:
Huren lijkt me ook niet zo slim, want irritante kinderen gaan natuurlijk allemaal hun rugzak volladen met die dingen.
Dit is best wel een goed idee, ik heb een mailtje gestuurdquote:Op donderdag 9 december 2004 23:15 schreef mazaru het volgende:
Stuur een mailtje naar BNN, misschien dat zij het leuke televisie vinden, en het voor je regelen.
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:24 schreef gfree het volgende:
Vul je aula met vul-piepschuimpjes
[afbeelding]
mailtje gestuurd,quote:Op maandag 13 december 2004 09:32 schreef roadronner het volgende:
Informeer anders even bij Begri (www.begri.nl)
ok, 1 miljoen ballen huren kost daar: 23 duizend euro!quote:Op maandag 13 december 2004 10:09 schreef Rewimo het volgende:
Misschien hier: http://www.attractie.com/
Volgens mij slaan ze stijl achterover als je even achteloos een miljoen van die dingen besteltquote:Op maandag 13 december 2004 10:37 schreef Rewimo het volgende:
Maar met 1 miljoen ballen krijg je de school wel vol denk ik
weer verkopen aan de McDonalds ofzo..:9quote:Op maandag 13 december 2004 12:12 schreef TheSeeker_NL het volgende:
wel zonde, want na die actie ga je die ballen nooit meer gebruiken.....
Nog leuker, waar ga je ze laten?quote:Op maandag 13 december 2004 12:12 schreef TheSeeker_NL het volgende:
wel zonde, want na die actie ga je die ballen nooit meer gebruiken.....
purschuimquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:00 schreef mechatronics het volgende:
misschien iets als schuim, om de aula mee te vullen?
Nee, 3,7 miljoen ballen zijn geen teringbende.quote:Op zondag 26 december 2004 12:53 schreef _Denker het volgende:
Hooi levert zo'n teringbende op, die ballen niet.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:22 schreef erikkll het volgende:
hoe krijg je die ballen in hemelsnaam ín die aula dan?
daar w8 ik al jaren op... en dan zou ik een stevig zeil voor mijn deur spannen waar ik dan doorheen moet zodat ze er niet uit kunnenquote:Op zondag 26 december 2004 21:17 schreef Stuart het volgende:
Lijkt me wel tof, als ik thuiskom en me hele kamer is gevuld met ballenbak ballen![]()
Jaa echt welquote:Op zondag 26 december 2004 21:17 schreef Stuart het volgende:
Lijkt me wel tof, als ik thuiskom en me hele kamer is gevuld met ballenbak ballen![]()
nee dusquote:Op zondag 26 december 2004 13:09 schreef superheist het volgende:
het gaat toch al niet door.. het was een leuk idee maar het kan nietBNN vond het een kut idee, en al die bedrijven hebben geen 1 miljoen ballen (gek zeg
)
Gewoon op een willekeurige drukke kantine dag een ontzettende teringzooi schoppen. Tafels, stoelen, kinderen, alles omver en door de lucht gooien.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:21 schreef superheist het volgende:
nope.. 'we' kunnen niet echt iets leukers/originelers verzinnen dan die ballen.. Enige andere wat we hebben verzonnen was de school beetje omtoveren in de vietnam oorlog, bv. ene helft is noord vietnam, andere zuid. Gevechten, Russisch roulette (deerhunter) dat soort dingen. Maar vond ballenbakballen leuker
zo van "weet je nog vorig jaar, met die examenstunt van ons?"quote:Op donderdag 9 december 2004 20:15 schreef BrauN het volgende:
Wow, ballenbak ballen, dat maakt indruk, dat is gaaf! Ik wou dat ik op jouw school zat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |