Met eerbied behandelenquote:
Ik niet hoor, doet me niks. Ik drink het nauwelijks. Omgooien is voor mij geen doodzondequote:Op maandag 13 december 2004 15:29 schreef pea4fun het volgende:
Hm...Ik weet niet hoor...volgens mij raken jullie al dronken van het zien van wijn![]()
Ja, en dat vind ik ook heel lief...Ik blijf gewoon proberen hoor. Ik kan altijd nog terug naar wat ik al heb, en het blijft leuk om te proberen...quote:Op maandag 13 december 2004 15:31 schreef Ymke het volgende:
Je hoeft het niet te doen hoor pea , we denken alleen met je mee.
Hij heeft het nu helemaal begeven? Niemand die je een camera wil lenen tot je een ander hebt in de familie of kennisenkring? X-boxer misschien?quote:Op maandag 13 december 2004 15:52 schreef Ymke het volgende:
Ik heb geen camera meer ,Ik kan niets nu
![]()
Damn wat ben ik zielig![]()
Zo
Hij is helemaal kapot ja, nou ja helemaal , hij geeft alleen nog maar paarse fotosquote:Op maandag 13 december 2004 15:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hij heeft het nu helemaal begeven? Niemand die je een camera wil lenen tot je een ander hebt in de familie of kennisenkring? X-boxer misschien?
Ik voel met je meequote:Op maandag 13 december 2004 15:59 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hij is helemaal kapot ja, nou ja helemaal , hij geeft alleen nog maar paarse fotos
En nee Xboxer is niet zo fortuinlijk dat hij een betere camera heeft dan zijn mams , en froos woont niet hier om de hoek en boos ook niet en de rest doet niet aan fotograferen,
Dus ik ben erg zielig nu
Dank je...begint ergens op te lijken he? wacht ff...nog wat proberen...quote:
aaaaaaaaaaaaaaawquote:Op maandag 13 december 2004 15:59 schreef Ymke het volgende:
Hij is helemaal kapot ja, nou ja helemaal , hij geeft alleen nog maar paarse fotos
En nee Xboxer is niet zo fortuinlijk dat hij een betere camera heeft dan zijn mams , en froos woont niet hier om de hoek en boos ook niet en de rest doet niet aan fotograferen,
Dus ik ben erg zielig nu
Dank je..quote:Op maandag 13 december 2004 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind 'm leuk!
Voor mijn persoonlijke nieuwsgierigheid: Wat zit er in dat blikje? Ik heb het nog nooit eerder gezien
-edit- laat maarquote:Op maandag 13 december 2004 17:40 schreef Nato het volgende:
[..]
Dank je..![]()
..en om op je vraag terug te komen: Dit zijn 1-persoons Bonduelle blikjes, papiertje eraf, mooi blikje..![]()
Toevallig zaten hier boontjes in, maar de inhoud wil nog wel eens verschillen..
NEE!!!!!quote:
Als het over mijn foto's gaat...graag...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |