quote:Op donderdag 9 december 2004 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
personenwagens boeien me gewoon nietGeef mij maar een CRE
Jij boeit ons niet dus geef ons een TVR topicquote:Op donderdag 9 december 2004 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
personenwagens boeien me gewoon nietGeef mij maar een CRE
nou... k denk van welquote:Op donderdag 9 december 2004 18:44 schreef ook_gek het volgende:
wat kost zo een TVR nu dan? Is toch vrij goedkoop?
Nee, maar wel een vrouw, en die wil nuquote:Op donderdag 9 december 2004 18:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Had je kunnen hebben, barbaar
Heb je al werk?![]()
veel plezierquote:Op donderdag 9 december 2004 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar wel een vrouw, en die wil nu
Wel goedkoper dan de XKR cabrioquote:Op donderdag 9 december 2004 18:45 schreef Steve-O het volgende:
http://zoek.autotrader.nl(...)acdb42a6&did=1001639
ex btw
http://carros.nl/autoselectie.php?ShowCar=1858
http://carros.nl/autoselectie.php?ShowCar=468
nix te danken
ik vind een TVR toch ook 'iets' specialerquote:Op donderdag 9 december 2004 18:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel goedkoper dan de XKR cabrio![]()
Ik ga effe die link door mailen![]()
dIe tuscan heb je ook als een targa toch? Die uit de film sword fish welke is dat.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:58 schreef PeuRac het volgende:
Ik zou liever een TVR hebben als een XKR cabrio
ook_gek, mail haar vader dit: www.tvr.co.uk
Mijn vader zal ook TT zeggen hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 19:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik tegen een vriendin van me, stel je kunt kiezen: Audi TT of Nissan 350z mag je raden wat ze zei
Deze vind ik echt Über mooi! Alles zwart, ramen laten coaten, ook pikzwartquote:Op donderdag 9 december 2004 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"Een twingo, want die vind ik er zooo schattig uit zienquote:Op donderdag 9 december 2004 19:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik tegen een vriendin van me, stel je kunt kiezen: Audi TT of Nissan 350z mag je raden wat ze zei
Fiat panda 4X4quote:Op donderdag 9 december 2004 19:00 schreef PeuRac het volgende:
De meeste TVR's kun je als Cabrio of als targa krijgenquote:Op donderdag 9 december 2004 19:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dIe tuscan heb je ook als een targa toch? Die uit de film sword fish welke is dat.
Die moet hij kopen. Want hij wilt een cabrio![]()
Raad eens wat ze nu heeftquote:Op donderdag 9 december 2004 19:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
"Een twingo, want die vind ik er zooo schattig uit zien"
Wat denk je dat ik tegen die man heb gezegtquote:Op donderdag 9 december 2004 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De meeste TVR's kun je als Cabrio of als targa krijgen![]()
@Steve-O sorry hoor, maar 10x liever de NIssan, dat zal iedereen die meer van sportief rijden houdt dan dat die op merken geilt ook doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |